Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 1/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Det var Mads Eriksen, som sidste år var 3. målmand for u19 der stod og ikke Sebastian Wille, da U19 er taget eller tager til turnering i Kroatien nu her
    Ahh okay. Jeg indrømmer at jeg også kun så ham fra lang afstand. Men de var ikke kørt da jeg var dernede som jeg lige forstod det. De kører vidst først i morgen

    http://obstruktion.dk/u19-traener-gl...ng-i-kroatien/

    Leave a comment:


  • kimmer
    replied
    Det var Mads Eriksen, som sidste år var 3. målmand for u19 der stod og ikke Sebastian Wille, da U19 er taget eller tager til turnering i Kroatien nu her

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Så må du, som mange af os andre "nøjes" med at være medicinsk u'dannet
    Jo, vi er alle mandagslæger... ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Så må du, som mange af os andre "nøjes" med at være medicinsk u'dannet

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er ikke medicinsk uddannet Men lyder meget rigtig
    Så må du, som mange af os andre "nøjes" med at være medicinsk u'dannet

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Der er mange muskelskader - til forskel fra knogle-, led- og seneskader. Også de samme spillere, der rammes igen og igen. Frø, AT, Jebali, Fenger, Ivancevic. Måske også Sabbi.

    Jeg følger kun OB tæt, og det er jo tæt på umuligt at sige, om det er over normalen.

    Jeg er dog fristet til at sige, at så mange muskelskader må skyldes en eller form for forkert dosering af belastning. Ligesom jeg også synes, at nogle spillere - Frø, AT - har været bragt i spil for tidligt. Der er også de mange skift fra kunst til græs.

    Det er et område, jeg virkelig håber, der dykker grundigt ned i data omkring. Færre skader vil jo være som at få et par nye spillere.
    Jeg er ikke medicinsk uddannet Men lyder meget rigtig

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes der er forskel i vores skader. Så svært at pege på noget specielt. Det er ting som forlår,baglår,lyske,ryg, mave og hjernerystelse vi ser. Det er altså svært at sætte en finger på det præcist
    Der er mange muskelskader - til forskel fra knogle-, led- og seneskader. Også de samme spillere, der rammes igen og igen. Frø, AT, Jebali, Fenger, Ivancevic. Måske også Sabbi.

    Jeg følger kun OB tæt, og det er jo tæt på umuligt at sige, om det er over normalen.

    Jeg er dog fristet til at sige, at så mange muskelskader må skyldes en eller form for forkert dosering af belastning. Ligesom jeg også synes, at nogle spillere - Frø, AT - har været bragt i spil for tidligt. Der er også de mange skift fra kunst til græs.

    Det er et område, jeg virkelig håber, der dykker grundigt ned i data omkring. Færre skader vil jo være som at få et par nye spillere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Der er også noget akklimatisering, men okay fair nok der var der en del af med Miti og Tembo.

    Det er bekymrende med mængden af skader er vi uheldige eller er der andre årsager?

    Som altid tak for opdateringen dernede fra.
    Jeg syntes der er forskel i vores skader. Så svært at pege på noget specielt. Det er ting som forlår,baglår,lyske,ryg, mave og hjernerystelse vi ser. Det er altså svært at sætte en finger på det præcist

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Omar er ikke kommet endnu. Har ikke styr på hvornår. Men det bliver vel i løbet af august

    Kanté træner helt med. Men med mine mandagstræner briller skal man ikke forvente at se ham spille for 1. Holdet lige foreløbig. Han har brug for noget tid. Kan sagtens se at han har noget. Men der mangler en del. Måske det går stærkt ligesom Charly. Who knows
    Der er også noget akklimatisering, men okay fair nok der var der en del af med Miti og Tembo.

    Det er bekymrende med mængden af skader er vi uheldige eller er der andre årsager?

    Som altid tak for opdateringen dernede fra.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Jeg er lidt nysgerrig på Omar Jebali og Kante. Træner de med, og er der mulighed for, at de kommer til at gøre sig gældende på 1. holdet?
    Omar er ikke kommet endnu. Har ikke styr på hvornår. Men det bliver vel i løbet af august

    Kanté træner helt med. Men med mine mandagstræner briller skal man ikke forvente at se ham spille for 1. Holdet lige foreløbig. Han har brug for noget tid. Kan sagtens se at han har noget. Men der mangler en del. Måske det går stærkt ligesom Charly. Who knows

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Jeg er lidt nysgerrig på Omar Jebali og Kante. Træner de med, og er der mulighed for, at de kommer til at gøre sig gældende på 1. holdet?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ved ikke hvordan det er i dag, men i KB tiden var alt skemalagt i ferierne, og du blev testet om du havde fulgt det "første dag på arbejde".

    Glemmer ikke der blev kommenteret på Ulrik Pedersens levertal, men han var "undskyldt" efter tre uger på Ibiza
    Men her tænker jeg det måske er omvendt. At den har fået for meget i styrke lokalerne for at tydeliggøre sin 6 pack lidt mere. Jeg har dog ikke noget konkret viden om det andet end jeg tror skaden sidder i mave regionen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som jeg hører det(er ikke 100% sikker) så fik Sabbi sin skade ved selvtræning i fitness i ferien. Aner ikke om det var programlagt fitness eller det var fritids fitness
    Ved ikke hvordan det er i dag, men i KB tiden var alt skemalagt i ferierne, og du blev testet om du havde fulgt det "første dag på arbejde".

    Glemmer ikke da der blev kommenteret på Ulrik Pedersens levertal, men han var "undskyldt" efter tre uger på Ibiza

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er helt vildt og utroligt at det er langvarige skader. Hvad har Sabbi været ude nu? Siden pokalfinalen eller hver han skvattet i sin ferie. Det er i hvert fald længe. Det samme er vel mere eller mindre tilfældet med Ivan, som så godt nok var tilbage ved en enkelt træning eller to.
    De mange skader er jo noget der skal kigges på foruden system, taktik, psykologisk opmuntring til truppen osv. Der er godt nok mange ting at se til for en relativt ny sammensmelte trænerduo som nok også lige mangler at finde hinanden fuldstændig. Man forstår, hvis der er lidt panikstemning dernede lige nu.
    Som jeg hører det(er ikke 100% sikker) så fik Sabbi sin skade ved selvtræning i fitness i ferien. Aner ikke om det var programlagt fitness eller det var fritids fitness

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad med selve træningen ?
    Den var faktisk udemærket. Men det lignede en forstærket U19 træning jo. Så… Deeet..

    Leave a comment:

Working...
X