Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg ser frem til et nederlag. Jeg tror ikke, det bliver en røvfuld. men bare en af de kampe, hvor man bagefter er helt klar over, at det nederlag var helt uundgåeligt.
    Med de skader vi har mod et solidt Randers er jeg også 101% sikker på at vi taber. Desværre.
    2-0 eller 2-1 til Randers

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Jeg ser frem til et nederlag. Jeg tror ikke, det bliver en røvfuld. men bare en af de kampe, hvor man bagefter er helt klar over, at det nederlag var helt uundgåeligt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Enig med dig om Breum. Men hvis han var første kant på holdkortet, havde han vel spillet sin foretrukne - venstre kant.

    Kan ikke forestille mig andet end at sander er Alms mand på vesntre kant (af en eller anden årsag) og breum har højre kant, indtil sabbi er retur.
    Derfra forestiller jeg mig, at Breum på skift vil afløse sander og sabbi, i en art rotation, som vi så i foråret.

    Hvis Breum skulle begynde at spille fast på venstre kant, vil jeg ikke tøve med at kalde det en revolution i OB.
    Efter have set Breum i opstarten til træning hvor han konstant er en af de bedste. Hvis ikke den bedste.. Ville det da være dumt ikke at gå all in på hans udvikling da man jo tydeligt går efter et snareligt OC lignende salg på ham. Syntes allerede at han er bedre end SS og der går nok ikke længe inden han er 1-2 klasser bedre. Han skal lige begynde at sætte lidt flere mål på kontoen. Men det kræver at han kommer på venstrekanten

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Det er simpelthen uanstændigt hvis de ikke giver Breum de bedste betingelser for at udvikle sig. Og det er på venstre kant.
    Hvis Breum så skal på bænken på et tidspunkt må det være fordi at en anden er meget bedre på VK. Og det er Sander altså ikke

    Spændende at se hvor man vil bruge Kanté henne. Hvis overhovedet selvfølgelig. Kræver han er god nok
    Enig med dig om Breum. Men hvis han var første kant på holdkortet, havde han vel spillet sin foretrukne - venstre kant.

    Kan ikke forestille mig andet end at sander er Alms mand på vesntre kant (af en eller anden årsag) og breum har højre kant, indtil sabbi er retur.
    Derfra forestiller jeg mig, at Breum på skift vil afløse sander og sabbi, i en art rotation, som vi så i foråret.

    Hvis Breum skulle begynde at spille fast på venstre kant, vil jeg ikke tøve med at kalde det en revolution i OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Enig, får betændte løg af at se talenter blive smidt rundt på vilkårlige pladser de ikke er opfostret til. Lad dem nu spille deres bedste pladser, så er chancen for at få 100% ud af den større.
    Enig. Det er simpelthen uanstændigt hvis de ikke giver Breum de bedste betingelser for at udvikle sig. Og det er på venstre kant.
    Hvis Breum så skal på bænken på et tidspunkt må det være fordi at en anden er meget bedre på VK. Og det er Sander altså ikke

    Spændende at se hvor man vil bruge Kanté henne. Hvis overhovedet selvfølgelig. Kræver han er god nok

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Så må Sander være indskifter for han stinker i højre side.
    Enig, får betændte løg af at se talenter blive smidt rundt på vilkårlige pladser de ikke er opfostret til. Lad dem nu spille deres bedste pladser, så er chancen for at få 100% ud af den større.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Vi kan hurtigt rende ind i en øretæve i Randers. Det er et udmærket hold. Vi skal ikke skifte formation, vi skal få den til at fungere i stedet for.

    Det er jo svært i disse GDPR tider at skulle stille et hold, men..

    Bernat
    Nico Mihajlo/KL BP/Mihajlo Skjelvik
    Tverskov Frø Jebali/Grubbe
    Kadrii Okosun/Fenger Breum

    Vi skal starte med at sørge for at vi vinder midtbanen, på papiret giver tanken om to pivots centralt i banen for at afhjælpe at vi ikke helt er gode nok til at spille så aggressivt som vores formation indbyder til og dække af for backerne god nok, problemet er rent offensivt har du på de positioner brug for spillere der er sikre på bolden, pasningssikre og som kan drive den frem hvis det er nødvendigt, vi halter gevaldigt her og render vi ind i en skade til Tverskov så rykker vi ned.

    Tverskov kommentarer efter kampen mod FCN er fuldstændigt korrekte. "vi taber kontrollen med midtbanen og det gør at vi let kommet til at stå for langt fremme på banen hvilket åbner vores bagrum" Det sker fordi vi kun har Tverskov inde centralt der er god på kuglen og kan spille bolden frem i banen. Det duer ikke når vi spiller med to midtbanespillere der ligger så dybt, de skal begge to kunne spille bolden frem i banen. I virkeligheden skal vores forsvar også kunne det.

    Samtidigt så er det centralt i banen at man sætter tempoet i kampen, det er helt tydeligt at vi mister tempoet i kampen og kan ikke finde kanalerne frem i banen fordi vi ikke kan rykke modstanderne hurtigt nok rundt, når vi ikke kan spille hurtigere, fordi vi ikke er pasningssikre inde centralt.

    Derfor skal han, hvis han er klar, Jebali spille derinde. Med to kontrollerende midtbaner så kan de godt løse de defensive opgaver. Alternativt må vi prøve Grubbe af derinde.
    ​​​​​
    Så giver det os mulighed for at spille Okosun som targetspiller, der kan falde ned i banen og trække en forsvarsspiller med sig og det åbner bagrummet for enten Kadrii eller Breum med Frø liggende som 10'er der kan afslutte udefra eller stikke bolden til en af de to.

    De to 6'ere kan så offensivt enten stikke kantangriberne, sætte frø i scene eller servere indlæg ind i skallen på Okosun.
    ​​​​​
    ​​​​​

    ​​​​​
    ​​​​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 21-07-2022, 16:30.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Så må Sander være indskifter for han stinker i højre side.
    Mener Sander selv siger han er bedst som 9er.jeg er ikke Sander fan, men måske han skulke prøves på top.han kan afslutte.

    Leave a comment:


  • OBHelvegKonge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Mange tak! Et par uddybende ord om Kante? Vi labber jo alt i os.
    De spillede mest på små områder, så jeg kan ikke vurdere, hvordan hans hurtighed er. Men han var kvik på fødderne og faldt ikke igennem. Scorede et flot mål i intervalspillet som blev drejet op i det lange hjørne.
    Mande guidede ham en del i det første spil - han er en god dreng, ham Mande

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Bedømt på dagens træning, vil jeg mene at det er helt fair, at Okosun er foran Aron på holdkortet. Aron virker ikke helt i drev endnu og gjorde sig fx ikke væsentligt bemærket i dagens store øvelse, som var et klassisk intervalspil med 5 mand på hvert hold. Okosun var noget bedre, og i øvrigt er Okosun een af de spillere med allermest gejst og mest verbal deltagelse under træning. Han hepper, støtter og brokker sig konstant - hvilket er et stort plus i mine øjne..

    Breum scorede mange mål under intervalspillet og var hele tiden aktiv. Han er i hvert fald foran Sander og nok også Sabbi, når han bliver helt klar.
    Dejligt at høre mht Breum.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Breum er bare markant bedre på venstrekanten, hvor han kan trække ind og afslutte. Vi får ikke nok ud af ham på højrekanten.

    Man bør bare træffe et valg om, at venstrekanten er Breums. Så må en af de andre tage højrekanten.
    Meget enig. Så må Sander være indskifter for han stinker i højre side.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Ellers kan nævnes fra træningen, at BW var der med sønnike. At Jørgen er pissehurtig og fik en del ros.
    Kante havde lidt bøvl med at forstå en af de indledende øvelser, men ellers gjorde et fornuftigt indtryk.
    De nye unge angribere, Luca og Charlie, spillede fint med og er ikke langt efter i niveau på resten af truppen.
    Baskim gik ind meget tidligt med baglåret.
    Jebali x 2 og Ivancevic var fraværende.
    Mange tak! Et par uddybende ord om Kante? Vi labber jo alt i os.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tak. Hvad jeg så i sidste uge lignede Sabbi heller ikke en der var klar til Randers. Måske heller ikke FCM

    Breum ligner mere og mere en profil der kommer til at spille fast. Også når de skadede vender tilbage. Han er virkelig god og udvikler sig flot.
    Han bliver ikke længe i OB
    Breum er bare markant bedre på venstrekanten, hvor han kan trække ind og afslutte. Vi får ikke nok ud af ham på højrekanten.

    Man bør bare træffe et valg om, at venstrekanten er Breums. Så må en af de andre tage højrekanten.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

    Fenger og Sabbi deltog begge indtil intervalspillet. Fenger lignede, at han var tæt på at være klar. Sabbi var mere opspilsstation i den øvelse han var med i, tror jeg..
    Tak. Hvad jeg så i sidste uge lignede Sabbi heller ikke en der var klar til Randers. Måske heller ikke FCM

    Breum ligner mere og mere en profil der kommer til at spille fast. Også når de skadede vender tilbage. Han er virkelig god og udvikler sig flot.
    Han bliver ikke længe i OB

    Leave a comment:


  • OBHelvegKonge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad er status på Fenger,Kadrii,Sabbi osv??

    Regner ikke med at Jebali og Ivan er på græs
    Fenger og Sabbi deltog begge indtil intervalspillet. Fenger lignede, at han var tæt på at være klar. Sabbi var mere opspilsstation i den øvelse han var med i, tror jeg..

    Leave a comment:

Working...
X