Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Omar Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Jeg synes det er brugbart - lige såvel ville jeg også gerne vide hvor mange kampe for Næsby Alexander Bah havde spillet, dengang han var aktuel i OB.

    Ja niveauet i den tunesiske næstbedste række ved vi intet om - og det kan sikkert være lavt - Men jeg synes der er forskel på spille sin første seniorsæson som 22 og som 19 årig.
    Ja der er en lille forskel selvfølgelig. Men finder et ikke vildt brugbart i denne sammenhæng. Det interessante er at han kun har spillet 19 kampe i den bedste række som 22 årig

    Ellers må vi jo forskellige måder at vurdere tingene på

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Men hvor mange kampe han har i lavere tunesiske divisioner er vel næppe interessant? Svarer vel til noget 2/3. Div i Danmark
    Jeg er klar over at det ville være fint at kunne se hele hans senior karriere men det er vel næppe meget brugbart

    Men det er fint at han er vant til at spille på et bundhold hvor bolden flyver ind om ørerne på ham. Så vil han føle sig helt hjemme i OB
    Jeg synes det er brugbart - lige såvel ville jeg også gerne vide hvor mange kampe for Næsby Alexander Bah havde spillet, dengang han var aktuel i OB.

    Ja niveauet i den tunesiske næstbedste række ved vi intet om - og det kan sikkert være lavt - Men jeg synes der er forskel på spille sin første seniorsæson som 22 og som 19 årig.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Det er bare et nummer, men vi giver ham nummer 3.

    som jeg nævner et andet sted, er det et vink med en vognstang til Kasper eller er det for voldsomt at tro det ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    OB skriver:

    "Den 22-årig forsvarsspiller kommer fra Espérance Sportive de Zarzis, som spiller i den bedste tunesiske liga, hvor han er noteret for 19 kampe."
    Fair nok. Men hvor mange kampe han har i lavere tunesiske divisioner er vel næppe interessant? Svarer vel til noget 2/3. Div i Danmark
    Jeg er klar over at det ville være fint at kunne se hele hans senior karriere men det er vel næppe meget brugbart

    Men det er fint at han er vant til at spille på et bundhold hvor bolden flyver ind om ørerne på ham. Så vil han føle sig helt hjemme i OB

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    OB skriver det jo selv i præsentationen….. Så hvis det ikke passer skal man da stille ENDNU større spørgsmålstegn ved denne handel
    De skriver han har spillet 19 kampe i den bedste liga, derfor kan han jo godt have spillet mange kampe i ligue 2 i sæsonerne inden som bjerghest påpeger.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    OB skriver det jo selv i præsentationen….. Så hvis det ikke passer skal man da stille ENDNU større spørgsmålstegn ved denne handel
    OB skriver:

    "Den 22-årig forsvarsspiller kommer fra Espérance Sportive de Zarzis, som spiller i den bedste tunesiske liga, hvor han er noteret for 19 kampe."

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Velkommen til.

    Men der er da nok en skjult dagsorden….

    Skylder man Issam en tjeneste ? Har man behov for at please Issam i helt uhørt grad ? Skal man presse Kasper ud ?

    Nå, solen skinner, vi er ikke rykket ud endnu. Det kan være han er god!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Transfermarkt er seriøst rædderlig når det kommer til data fra Afrikanske ligaer - Ja der står at han kun har spillet 19 kampe, men har været i truppen siden 2019 og den første kamp er registreret til midtvejs i 2021. ES Zarzis spillede i Ligue 2 i 2020/21 og 2019/2020 hvor de har spillet mindst 40 ligakampe iflg. Wiki - Jeg har svært ved at tro på at Omar ikke har været en del af nogen af 40 kampe.
    OB skriver det jo selv i præsentationen….. Så hvis det ikke passer skal man da stille ENDNU større spørgsmålstegn ved denne handel

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
    Når Thorborg ikke vil punge ud må vi nøjes med lottokuponer.. Men lad os nu se. Mon ikke Kanté og Omar brænder ligaen af i denne sæson
    Jeg er helt klar på at dette er lotto kuponer. Og syntes det er fint når man nøjes med leje i stedet for at stikke dem en 4 årig med det samme.
    Kanté forstår jeg. Omar forstår jeg intet af og er selvfølgelig 100% klar til at æde min kasket hvis det bliver en succes

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
    19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
    Jammen hvad fanden har vi gang i??
    Det er også en meget forbeholden præsentation BW giver i præsentationsnyheden synes jeg. Virker ganske rigtigt noget underligt. Må vel næsten være tiltænkt en rolle som 4./5. mand i midterforsvaret, der gør det muligt at udleje Østrøm, og som så samtidig er billig og gør vores bedste offensivspiller glad. På den måde er der jo ikke meget at tabe, men med forbehold for at man har fundet en usleben profil, der har udviklet sig sent, så er der nok heller ikke så meget at vinde på sigt.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
    19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
    Jammen hvad fanden har vi gang i??
    Transfermarkt er seriøst rædderlig når det kommer til data fra Afrikanske ligaer - Ja der står at han kun har spillet 19 kampe, men har været i truppen siden 2019 og den første kamp er registreret til midtvejs i 2021. ES Zarzis spillede i Ligue 2 i 2020/21 og 2019/2020 hvor de har spillet mindst 40 ligakampe iflg. Wiki - Jeg har svært ved at tro på at Omar ikke har været en del af nogen af 40 kampe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det første jeg tænkte var OMG… Og det passer vel meget godt.. O Mar God

    Leave a comment:


  • Attila
    replied
    Når Thorborg ikke vil punge ud må vi nøjes med lottokuponer.. Men lad os nu se. Mon ikke Kanté og Omar brænder ligaen af i denne sæson

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
    19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
    Jammen hvad fanden har vi gang i??
    Enig, han er ung det er det eneste jeg lige kan se og så skal han nok medvirke ti at Jebali den ældre bilver? Men når det er sagt, så skal han have chancen og det er svært at være meget ringere end KL: Men det er lettere mystisk det medgiver jeg. Men lad os se. Vi kan blive positivt overrasket og det er jo heldigvis kun leje. Så må RØ udlejes ellers giver det endnu mindre mening.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
    19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
    Jammen hvad fanden har vi gang i??

    Leave a comment:

Working...
X