Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Problemet er at udfordringerne er fuldstændig de samme. Vi sidder på spillet og kombinerer godt, indtil vi laver en fejl i opspillet og er for langsomme.

    Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.
    Men når man ikke forstærker truppen. Så får man mere af det samme.
    Klart vi bliver bedre med Jebali, Ivan,Sabbi og Max, men selv i bedste lineup er vi ikke et top 6 hold.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Kasper Larsen kunne ikke spille sig på et godt første divisions hold. Kæft han er let at sætte

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Vi er bedre med og SLs bedst klædte direktør

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Fiks afslutning fra Frø

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Der er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
    Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
    kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
    ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.

    jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.
    Problemet er at udfordringerne er fuldstændig de samme. Vi sidder på spillet og kombinerer godt, indtil vi laver en fejl i opspillet og er for langsomme.

    Man kan lige nå at konstatere, at vi er kommet fremragende i gang, og så laver Okosun en hjerneblødning - derefter taber vi 30 % niveau.

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    … ikke overraskende samme spil koncept som giver nul skud på mål statistikken. Hvis det var det “offensive” element strategien handlede om, så er jeg slemt skuffet her et år efter.
    Som kamp billedet er nu, kan OB kun vinde ved en kæmpe Nordsjælland fejl og eller på dødbold.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Kadrii småskadet?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Der er mange naive fans her. De var sikker på at BW effekten og mindre trup vil få os i top 6.
    Jeg er alvorlig bekymret. Spåede vi vil blive nummer 8, men Horsens er klar og det samme er Lyngby.
    kan man være bekymret efter 15 minutter i første kamp
    ja, for der er for mange på holdet uden bundniveau.

    jeg håber I kan håne mig om 1,5 time.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Jeg så lige bashkim.....

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    NUUUUUUUUUUUJ overligger!

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Okosun laver dårlig tilbagelevering til Kasper Larsen, den sidder så skævt at det vil kræve en hurtig forsvarsspiller at afværge den. KL taber godt tre meter mod Nuamah på fire meters løb, og så er han alene igennem og kan score.

    1:1 de samme fejl og udfordringer som sidste sæson.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Fortæl mig mere om, hvordan Okosun helt klart er dygtig nok til at spille 6er med masser aktioner på bolden...

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvem gav den assist? Var det Bjørn?
    Okosun lavede den skod aflevering og KL ligner ikke en der kan spille i Superligaen mere.
    Last edited by Mwape; 18-07-2022, 18:12.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvem gav den assist? Var det Bjørn?
    Hvilken assist ?

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    70% okusun 30 % Kasper Larsen

    Leave a comment:

Working...
X