Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 20/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Lidt mere her

    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/20-06-...0-4a17b038fe9c

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    TV2 Fyn var i Ådalen idag

    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/20-06-...5-40ed61c425e7

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

    Sander har en fin sparketeknik og har fodboldintelligens, synes dog bare han er for langsom på kanten.
    Vores kanter er jo ikke rigtige kanter som behøver at være lynhurtige og konstant til baglinien. Jeg er da sikker på at vi kan finde noget bedre end Sander. Men indtil vi kender status på Kanté og hvad der sker med Sabbi bør vi nok beholde ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Kanté indgår vel også i kant kabalen, selvom han er ung og skal vænne sig til ny kultur.
    Ved ikke med Sander, synes det er meget op og ned.

    Jeg tror det kommer meget an på, hvad Bjørn tænker han ellers kan trække hertil, og hvor hurtigt det skal gå
    Det gør han bestemt. Men lad os nu se om det er en diamant eller en der ikke kan komme på vores U19

    Leave a comment:


  • Attila
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Kanté indgår vel også i kant kabalen, selvom han er ung og skal vænne sig til ny kultur.
    Ved ikke med Sander, synes det er meget op og ned.

    Jeg tror det kommer meget an på, hvad Bjørn tænker han ellers kan trække hertil, og hvor hurtigt det skal gå
    Sander har en fin sparketeknik og har fodboldintelligens, synes dog bare han er for langsom på kanten.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vil da foretrække at der ikke smutter 2 af vores angrebskanter. Sanders kontrakt kan jo forlænges.
    Kanté indgår vel også i kant kabalen, selvom han er ung og skal vænne sig til ny kultur.
    Ved ikke med Sander, synes det er meget op og ned.

    Jeg tror det kommer meget an på, hvad Bjørn tænker han ellers kan trække hertil, og hvor hurtigt det skal gå

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vil da foretrække at der ikke smutter 2 af vores angrebskanter. Sanders kontrakt kan jo forlænges.
    Håber bestemt også en forlængelse med Sander er på blokken.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
    Mon ikke Sander sælges til Norge - hans kontrakt udløber om et år. Jeg tænker (og håber) at Sabbi er på væk.
    Vil da foretrække at der ikke smutter 2 af vores angrebskanter. Sanders kontrakt kan jo forlænges.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
    Så ham tæske afsted på løbebåndet i Fitness i sidste uge og da så han ikke specielt skadet ud.

    Leave a comment:


  • Attila
    replied
    Mon ikke Sander sælges til Norge - hans kontrakt udløber om et år. Jeg tænker (og håber) at Sabbi er på væk.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw
    BK er ikke skadet, men var lidt stiv i kroppen efter en hjemrejseaften/nat. Ikke mere end det siger han i artiklen fra FS


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog
    Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Stod der noget om Sander?
    Lidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
    Stod der noget om Sander?

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    BTs podcast transfervinduet, sagde i sidste uge ar der måske skete noget med Sabbi, så kan det måske tænkes han er på vej væk.

    Leave a comment:

Working...
X