Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2014/15 - kampprogram

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Hobro hjemme - den skal bare give 3 point - punktum.
    FCV derimod havde vi det ikke så godt med i den forgangne sæson....men jo lad os da for fanden starte med 6 point og en mindre sejrsstime :)
    enig

    on another note. Hobro har nu fundet ud af hvor uretfærdigt det er at rykke op

    http://www.bold.dk/nyt/Hobro-aergrer...r-kort-opstart

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    Ser frem til 3 ekstrem fede kampen i starten.. Virkelig god chance for vi vinder over Hobro + FCV i de to første kampe, og dermed er tophold når vi går ind til 3. kamp som er mod Aab hjemme på TREFOR Park.. Folk er kommet hjem fra ferie, har lige fået løn osv.. Skal nok komme mange på stadion med lidt godt vejr!

    Super fed start.
    Hobro hjemme - den skal bare give 3 point - punktum.
    FCV derimod havde vi det ikke så godt med i den forgangne sæson....men jo lad os da for fanden starte med 6 point og en mindre sejrsstime :)

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    Ser frem til 3 ekstrem fede kampen i starten.. Virkelig god chance for vi vinder over Hobro + FCV i de to første kampe, og dermed er tophold når vi går ind til 3. kamp som er mod Aab hjemme på TREFOR Park.. Folk er kommet hjem fra ferie, har lige fået løn osv.. Skal nok komme mange på stadion med lidt godt vejr!

    Super fed start.
    Dejlig optimisme:-)
    Den negative udgave er: Vi møder Hobro, mens de endnu har en smule tro på tingene - lort. Vi møder FCV, mens de stadig kan huske defensiv organisation fra Ove - lort. Efter 1-2 point er vi så parate til at blive straffet for alvor. Jep, så er glasset halvtomt, og desuden møgbeskidt.
    Last edited by nixcha; 04-06-2014, 15:24.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hobro og FcV i de to første, jeg når jo og tænkte helt op i mod 6 point, inden jeg så tænker, nååå ja, lad os nu lige se først...
    Du bliver ikke til at styre når Anders Thomsen har bombet os til tops efter de første 2 kampe

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Hobro og FcV i de to første, jeg når jo og tænkte helt op i mod 6 point, inden jeg så tænker, nååå ja, lad os nu lige se først...

    Leave a comment:


  • Lindberg
    replied
    Det ser da ud til at være et fint program.

    Leave a comment:


  • bettet
    replied
    Ser frem til 3 ekstrem fede kampen i starten.. Virkelig god chance for vi vinder over Hobro + FCV i de to første kampe, og dermed er tophold når vi går ind til 3. kamp som er mod Aab hjemme på TREFOR Park.. Folk er kommet hjem fra ferie, har lige fået løn osv.. Skal nok komme mange på stadion med lidt godt vejr!

    Super fed start.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Af nævneværdige kampe kan jeg se, at vi har:

    Brøndby ude to gange (som sædvanlig)

    FCK hjemme to gange

    FC Midtjylland ude to gange

    AaB hjemme to gange

    Leave a comment:


  • Depeche
    replied
    Her er alle OB's kampe i næste sæson:

    http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...-06-2015&chk=0

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    og at fck slutter af hjemme, tja intet nyt i det :P

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    hvor dejligt at vi slutter af hjemme. de seneste år er vi sgu nærmest sluttet af mere ude end hjemme

    Leave a comment:


  • Depeche
    started a topic Superligaen 2014/15 - kampprogram

    Superligaen 2014/15 - kampprogram

    http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/Superligaprogram
Working...
X