Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2014/15 - kampprogram

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der tager ned og ser træning på mandag eller skal man selv lette sin fede røv?

    kunne godt tænke mig at se hvem der møder op og hvem der ikke gør.. De spillere der har kontrakt til 30/6 og som stadig ikke har fundet klub. Spiller de med eller?
    ikke at jeg forventer de er, men kunne jo godt være at nogen fik lov til at træne med...
    Ville satme gerne - men konen starter en skriftlig eksamen den dag, og skal aflevere en anden om tirsdagen (hurra for sdu) - så baby duty til mig og ingen første træning :(

    Så let røven og tag derud :b en fyldig rapport giver jeg gerne en fadbamse for ved lejlighed :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogen der tager ned og ser træning på mandag eller skal man selv lette sin fede røv?

    kunne godt tænke mig at se hvem der møder op og hvem der ikke gør.. De spillere der har kontrakt til 30/6 og som stadig ikke har fundet klub. Spiller de med eller?
    ikke at jeg forventer de er, men kunne jo godt være at nogen fik lov til at træne med...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er fordi vi ikke har spillere nok til at gennemføre en kvalificeret træning. Og fordi vi er ved at sælge 3 mere. (Falk, Kadrii, Emil)
    Det bliver vel ikke bedre på mandag

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der ved hvorfor at vi starter en lille uge senere end fx Brøndby med opstarten?

    ekstra feriedage som belønning for den fine 8. Plads måske?

    halvdelen af truppen skal lige have deres eksamner overstået?
    Det er fordi vi ikke har spillere nok til at gennemføre en kvalificeret træning. Og fordi vi er ved at sælge 3 mere. (Falk, Kadrii, Emil)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogen der ved hvorfor at vi starter en lille uge senere end fx Brøndby med opstarten?

    ekstra feriedage som belønning for den fine 8. Plads måske?

    halvdelen af truppen skal lige have deres eksamner overstået?

    Leave a comment:


  • Makrellen
    replied
    Så er der sat dage og tidspunkter på de 6 første runder.
    Hobro søndag kl 14
    FcV fredag kl 18.30
    Aab lørdag kl 17.00
    og så tre kampe på søndage kl 19 mod Brøndby, Randers og FCK

    dejlig at vi indtil videre slipper for mandagskampe...

    Leave a comment:


  • Lindberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Uanset vinterproblematik m.v. synes jeg ikke, man kan byde folk at superligaen starter lige midt i normale menneskers sommerferie. Ufatteligt bittert at misse premieren igen æv øv
    Det er da meget bedre at spille om sommeren, end at fortsætte ind i december måned, eller starte op tidligt i marts.

    Synes man burde gøre mere for at afvikle fodbold i sommerhalvåret.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
    Og en af grundende til den senere start er banerne. Langt fra alle klubber i 1.div har varme i banerne, og kan derfor ikke spille så tidligt som suppeklubberne kan efter vinteren, eller for den sags skyld blive ved så længe i efteråret.

    I år startede 1.div en uge efter Superligaen. Men stoppede ca. 2 uger før Superligaen ved vinterpausen (Lige pånær to Marienlyst-kampe der var blevet flyttet - husker dog ikke hvorfor)

    Til gengæld startede 1.division en hel måned efter superligaen efter vinterpausen. De kampe skal jo helt naturligt hentes i den anden ende, medmindre klubberne takker ja til et mere komprimeret program. Det er heller ikke alle klubber i 1.div der har fuldtidsprofessionelle der kan få/tage fri fra arbejde en eller flere onsdage for at spille kamp i den anden ende af landet. For så også at være meget sent hjemme.

    Så ja - det er et problem og en ærgerlig start for et nyt Superliga-hold der har brug for al den forberedelse de kan bruge.

    Men spørgsmålet er hvor meget der egentlig kan gøres når specielt baneforhold+vejr lader så meget tilbage at ønske her i DK.
    Gode pointer... Især i forhold til at midtugekampe kan være svært for amatører og deltidsproffesionelle... Det havde jeg ikke lige taget med i mine overvejelser.

    Jeg synes dog at det er problematisk, og gør i hvert fald ikke noget for at bryde rytmen med at oprykkerne har størst sandsynlighed for at rykke ud igen efter en sæson...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Uanset vinterproblematik m.v. synes jeg ikke, man kan byde folk at superligaen starter lige midt i normale menneskers sommerferie. Ufatteligt bittert at misse premieren igen æv øv

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
    Og en af grundende til den senere start er banerne. Langt fra alle klubber i 1.div har varme i banerne, og kan derfor ikke spille så tidligt som suppeklubberne kan efter vinteren, eller for den sags skyld blive ved så længe i efteråret.

    I år startede 1.div en uge efter Superligaen. Men stoppede ca. 2 uger før Superligaen ved vinterpausen (Lige pånær to Marienlyst-kampe der var blevet flyttet - husker dog ikke hvorfor)

    Til gengæld startede 1.division en hel måned efter superligaen efter vinterpausen. De kampe skal jo helt naturligt hentes i den anden ende, medmindre klubberne takker ja til et mere komprimeret program. Det er heller ikke alle klubber i 1.div der har fuldtidsprofessionelle der kan få/tage fri fra arbejde en eller flere onsdage for at spille kamp i den anden ende af landet. For så også at være meget sent hjemme.

    Så ja - det er et problem og en ærgerlig start for et nyt Superliga-hold der har brug for al den forberedelse de kan bruge.

    Men spørgsmålet er hvor meget der egentlig kan gøres når specielt baneforhold+vejr lader så meget tilbage at ønske her i DK.
    Ja, i slutrundeårene er der ikke meget at gøre.

    Leave a comment:


  • Coach
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Tror problemet er de starter foråret senere end suppe hold. Og det samme gør sig vidst gældende efter sommer pausen.
    Og en af grundende til den senere start er banerne. Langt fra alle klubber i 1.div har varme i banerne, og kan derfor ikke spille så tidligt som suppeklubberne kan efter vinteren, eller for den sags skyld blive ved så længe i efteråret.

    I år startede 1.div en uge efter Superligaen. Men stoppede ca. 2 uger før Superligaen ved vinterpausen (Lige pånær to Marienlyst-kampe der var blevet flyttet - husker dog ikke hvorfor)

    Til gengæld startede 1.division en hel måned efter superligaen efter vinterpausen. De kampe skal jo helt naturligt hentes i den anden ende, medmindre klubberne takker ja til et mere komprimeret program. Det er heller ikke alle klubber i 1.div der har fuldtidsprofessionelle der kan få/tage fri fra arbejde en eller flere onsdage for at spille kamp i den anden ende af landet. For så også at være meget sent hjemme.

    Så ja - det er et problem og en ærgerlig start for et nyt Superliga-hold der har brug for al den forberedelse de kan bruge.

    Men spørgsmålet er hvor meget der egentlig kan gøres når specielt baneforhold+vejr lader så meget tilbage at ønske her i DK.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Men han har en fin pointe... Det ER ikke helt retfærdigt, at holdene i suppen har så meget længere til at sikre kontrakter med nye spillere og få tingene på plads, mens 1. div. holdene stadig spiller om oprykning...

    Hvad skulle der til at de sluttede samtidigt? Det lyder ikke som en umulig opgave at få til at matche...

    Mvh

    MaxHH
    Tror problemet er de starter foråret senere end suppe hold. Og det samme gør sig vidst gældende efter sommer pausen.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    sådan vil det jo nødvendigvis være når de 2 rækker slutter på forskellige tidspunkter....men nu er Hobro jo rykket op så der er næppe det store pres på til sidste runde
    Men han har en fin pointe... Det ER ikke helt retfærdigt, at holdene i suppen har så meget længere til at sikre kontrakter med nye spillere og få tingene på plads, mens 1. div. holdene stadig spiller om oprykning...

    Hvad skulle der til at de sluttede samtidigt? Det lyder ikke som en umulig opgave at få til at matche...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Dejlig optimisme:-)
    Den negative udgave er: Vi møder Hobro, mens de endnu har en smule tro på tingene - lort. Vi møder FCV, mens de stadig kan huske defensiv organisation fra Ove - lort. Efter 1-2 point er vi så parate til at blive straffet for alvor. Jep, så er glasset halvtomt, og desuden møgbeskidt.
    Jeg er målløs.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    enig

    on another note. Hobro har nu fundet ud af hvor uretfærdigt det er at rykke op

    http://www.bold.dk/nyt/Hobro-aergrer...r-kort-opstart
    sådan vil det jo nødvendigvis være når de 2 rækker slutter på forskellige tidspunkter....men nu er Hobro jo rykket op så der er næppe det store pres på til sidste runde

    Leave a comment:

Working...
X