Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Det kan både blive forlænget spilletid og straffespark. Det ser ud til, at Henrik Hansen er ved at få styr på holdet, og det er bestemt ikke dårligere, end det vi stiller med i morgen. Men hvordan med målmændenes evner til straffe.Jeg ved det ikke. Ved du?

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Et jinx af et spørgsmål.

    Hvornår tror I, at billetterne til pokalfinalen bliver frigivet? Og skal man mon købe gennem OB selv, eller gennem DBU?

    Hvis vi leger med tanken om, at der bliver allokkeret omkring 8-10K per klub, skal man så ikke være pænt tidligt ude for at få billet?
    Det er altså forbudt det der. Du bliver holdt personligt ansvarlig hvis vi ikke går videre :-)

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vil-give-alt_2

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    I morgen er den største kamp i lang tid... Vi kan sgu spille os i finalen.
    Vejret for morgendagen ser fint ud og vi burde absolut(!) komme over 10.000 på stadion.
    Jeg gætter på 12.000...

    Glæder mig til at "se jer" på stadion i morgen :-)

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Et jinx af et spørgsmål.

    Hvornår tror I, at billetterne til pokalfinalen bliver frigivet? Og skal man mon købe gennem OB selv, eller gennem DBU?

    Hvis vi leger med tanken om, at der bliver allokkeret omkring 8-10K per klub, skal man så ikke være pænt tidligt ude for at få billet?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Jeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.

    Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.

    Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.

    Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.

    Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.
    Det vil altid være nervøst. Pokalkampe har sit eget liv sønderjyske har alt at vinde efter første kamp imens vi har det modsatte. Jeg er dog egentlig rimelig fortrøstningsfuld. Jeg synes vi har vist lidt karakter de seneste år, når det begynder at spidse til i bundstriden. Her har vi bare vist at vi er bedre hold end nedrykkerne i rækken, så selvom vi måske er inde i en periode med dårlige resultater og jammerligt spil, så strammer vi os gang på gang op og spiller os relativt ubesværet ud af nedrykningsspillet. Sådan tror jeg også pokalkampen kommer til at forløbe. Når vi nu skal vise at vi er et bedre hold end sønderjyske, så tror jeg også på vi gør det. Jeg tror kun det er den her uforudsigelige pokal-nervøsitet, der kan frembringe fejl Ellers er jeg ikke et sekund I tvivl om vi er toptændte på at gribe fat om kampen og afgøre det selv i stedet for at forsvare vores føring. De her seneste tre sejre i træk tror jeg kun gør os endnu mere sultne. Til gengæld har sønderjyske også lidt stolte pokaltraditioner fra de seneste par år, så det kan sagtens blive en rigtig powerkamp med god underholdning, fordi begge hold vil fremover stepperne.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Jeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.

    Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.

    Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.

    Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.

    Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

    Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum
    Beklager. Ved ikke hvad der gik ad mig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

    Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Hvad nu hvis f.eks. FcM vinder over os i pokalfinalen, men også tager en CHL plads i ligaen? Hvad sker der så?

    Edit: nevermind så det i artiklen
    Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

    Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum
    Last edited by Magge; 03-05-2022, 06:31.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse
    Hvad nu hvis f.eks. FcM vinder over os i pokalfinalen, men også tager en CHL plads i ligaen? Hvad sker der så?

    Edit: nevermind så det i artiklen

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/9236588

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Skal have 9-10.000 på stadion, største kamp længe!!

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Vi kan jo håbe bevar de øjner muligheden for det overlevelse og derfor også går all in på turneringen.

    Leave a comment:

Working...
X