Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hold da op hvor jeg kender mange der har fået Høghens bog i julegave. Et par er end ikke de store fodboldfans. En er BIF fan.
    En af mine kammerater fik 2 og en anden fik sgu 3 stk… Så tænker der nok også der kommer lidt retur til boghandlerne i det nye år.

    Men hvor glæder det mig at se så mange vil læse om hans liv og at det kommer hans efterladte til gode
    Det er også bare en fantastisk bog. Både velskrevet og klog. Der er så meget livsvisdom at hente i den.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hold da op hvor jeg kender mange der har fået Høghens bog i julegave. Et par er end ikke de store fodboldfans. En er BIF fan.
    En af mine kammerater fik 2 og en anden fik sgu 3 stk… Så tænker der nok også der kommer lidt retur til boghandlerne i det nye år.

    Men hvor glæder det mig at se så mange vil læse om hans liv og at det kommer hans efterladte til gode

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    .Der er eb god nekrolog her og inklusiv en slags playlist over hans musijkfavoritter - valgt af Morten Bisgaard

    https://frihedsbrevet.dk/parken-saad...drer-vi-banen/
    Og her er den del af teksten så:

    Singer-songwriterne i overtal

    Fri Spark har fået Bisgaards tilladelse til at bringe hans kommenterede playliste her:
    Elvis Costello: Shipbuilding
    ”Når jeg sætter ordet musik og Lars Høgh sammen, så tænker jeg først og fremmest på Elvis Costello. Shipbuilding er en smuk klaverbåret sang med en antikrigs-tekst.”
    Ryan Adams: I Know Places
    ”Det var Lars, der anbefalede mig albummet 1989. Det blev et hit med det samme. Adams’ musik vil forevigt være en reference til Lars. Dette nummer var Lars’ favorit.”
    The Housemartins: You’ve Got a Friend
    ”Dette nummer anbefalede Lars mig af flere årsager. Først og fremmest fordi det er et fedt nummer (af Carole King), men især fordi Lars morede sig over de fejl, som bassisten laver i indspilningen (rammer forkerte toner). Jeg mener, der skulle være fem fejl. Find dem selv. Jeg smiler især over den første efter 47 sekunder. Og tænker på Lars.”
    The Beatles: Day Tripper
    ”Det er ca. 25 år siden, vi spillede på Midtfyns Festival. Jeg er ret sikker på, at det var dette riff, vi (jeg) kæmpede med. Fælles intro til sangen, hvor vi på rigtig rock’n’roll-manér stod side om side.”
    Donavon Frankenreiter
    ”Husker tydeligt Lars’ glæde over, at jeg faktisk havde hørt om Frankenreiter, da han gav mig anbefalingen.”
    Oscar Danielson: Dovhjort
    ”En af de sidste anbefalinger fra Lars til mig.”
    Jung
    ”Jeg troede, jeg kunne give et fedt tip, men Lars havde allerede været til koncert med bandet. Selvfølgelig.”
    Vi befinder os altså i singer-songwriter-traditionen for en stor dels vedkommende, og det var ikke tilfældigt, at Poul Krebs og Michael Falch var til stede ved Lars Høghs bisættelse tidligere på ugen.
    Ære være hans minde.


    Last edited by Tåhyler; 18-12-2021, 21:50.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morten Jensen Se indlæg
    Det er sku alt for tidligt at Lars blev taget fra os.
    Man må sige det er en smuk afsked som diverse fans fra alle klubber har givet.

    Alle klubber har også været aktive online med smukke hilsner.

    Æret være hans minde. <3
    Opretter i lige en profil for at linke til jeres egen side i en tråd om en død legende? Det var dog usmageligt.

    Leave a comment:


  • Morten Jensen
    replied
    Det er sku alt for tidligt at Lars blev taget fra os.
    Man må sige det er en smuk afsked som diverse fans fra alle klubber har givet.

    Alle klubber har også været aktive online med smukke hilsner.

    Æret være hans minde. <3

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det lyder rigtig godt. Og det skal selvfølgeligt afklares med familien og om de har brug for lidt ro nu først. Vi tabte vores elskede legende men de tabte en ægtemand, far, morfar og farfar.
    Men godt at høre at klubben vil vise endnu mere respekt til vores største.
    Lige præcis. Tine Høgh har aldrig været en person som var interesseret i rampelyset, det skal vi også lige huske. Hun er et privat menneske, fuld respekt for det. Så lad os se hvor det hele lander i sidste ende. Lige nu er sorgen det der fylder mest, måtte selv knibe en tåre igen, da jeg læste om begravelsen i dag, så billederne og de mange smukke mindeord.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Kære Alle. Jeg kan godt garantere jer, at alle de gode ideer der er blevet nævnt ift. at hylde Høghen, alle er eller har været på tegnebrættet i OB. Der kommer til at ske mere, men vi skal også lige huske på, at der er en familie der også lige skal kunne være i det, så vi kan ikke bare gøre alt på en gang. Men jeg ved der arbejdes på højtryk og klubben er fuldt bevidst om, at der skal være en mere varig hyldest eller flere.
    Det lyder rigtig godt. Og det skal selvfølgeligt afklares med familien og om de har brug for lidt ro nu først. Vi tabte vores elskede legende men de tabte en ægtemand, far, morfar og farfar.
    Men godt at høre at klubben vil vise endnu mere respekt til vores største.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Kære Alle. Jeg kan godt garantere jer, at alle de gode ideer der er blevet nævnt ift. at hylde Høghen, alle er eller har været på tegnebrættet i OB. Der kommer til at ske mere, men vi skal også lige huske på, at der er en familie der også lige skal kunne være i det, så vi kan ikke bare gøre alt på en gang. Men jeg ved der arbejdes på højtryk og klubben er fuldt bevidst om, at der skal være en mere varig hyldest eller flere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Mon ikke mulighederne bliver/er blevet undersøgt?
    Personligt synes jeg det ville give næsten lige så meget mening hvis "Superligahuset" bliver til "Høghhuset" med en statue ude foran.
    Høgens Hus
    Høgens Hvile

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    Fint nok hvis en langside kunne hedde Lars Høgh tribunen, men et eller andet sted syntes jeg det ville værer federe at man instiffede en pris (årets målmand i OB/årets guttermand hvad nu det skulle værer) for at hylde ham.
    Måske kunne det gyldne bur fra tipsbladet ændre navn til Lars Høgh prisen => han er trods alt den person der har vundet det mest

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Det ville være dejligt - Måske skulle der laves en underskrift indsamling om ønsket. Der selvfølgelig noget tab af sponsor indtægt på stadionnavnet, men det kunne jo godt lade sig gøre med Ricard M, tribunen.


    Mon ikke mulighederne bliver/er blevet undersøgt?
    Personligt synes jeg det ville give næsten lige så meget mening hvis "Superligahuset" bliver til "Høghhuset" med en statue ude foran.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Drømmer mere om et nyt stadionnavn...
    Det ville være dejligt - Måske skulle der laves en underskrift indsamling om ønsket. Der selvfølgelig noget tab af sponsor indtægt på stadionnavnet, men det kunne jo godt lade sig gøre med Ricard M, tribunen.



    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Tænker godt ob kunne begynde og bestille nye sæder og få lavet et billede som det her..

    https://www.shutterstock.com/editori...dwick-1172739a
    Drømmer mere om et nyt stadionnavn...

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Tænker godt ob kunne begynde og bestille nye sæder og få lavet et billede som det her..

    https://www.shutterstock.com/editori...dwick-1172739a

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Hyldest til den største:

    https://youtu.be/Drt2No4Zp0A
    Tak for det, Kent.
    Last edited by andlox; 13-12-2021, 13:38.

    Leave a comment:

Working...
X