Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - AGF 1/11/21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    Er det bare mig, der overfortolker det, eller er det ikke en ret voldsom melding, han kommer med der?
    Nej. Som jeg skrev tidligere så virker det til at der er lidt internt uro i truppen. Jeg har hørt om en der har været ude med stærke vendinger om en holdkammerat for kort tid siden. Det virker til at truppen er harmonisk ud ad til, men det kunne godt ligne at alt ikke er fryd og gammen

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    Er det bare mig, der overfortolker det, eller er det ikke en ret voldsom melding, han kommer med der?
    Nej jeg synes også det virker voldsomt, I hvert fald ikke bare en bisætning.
    Alm virker noget verdensfjern udefra set. Ikke sikkert at han opdager det, men så må assistenterne se det.

    Juul Andersen siger til Obstruktion:


    -Men ja, den sidste aflevering mangler måske, men det er et holdproblem, og jeg kaster snart op over, hvis jeg skal høre på, at det er andres skyld, for sådan har det været lidt for mange gange i sæsonen. Det er altid nemt at finde ud af, at det er de andre. Nu står man som forsvarsspiller, og synes, det er fedt, når man ikke har lukket mål ind, men det handler om, at vi får det hele til at klappe, og det duer ikke det der med, at det er nogle andre, der skal til at oppe sig. Det har lidt været tendensen synes jeg, at den ene spiller har været ude med, at det er den og dens skyld. Det er kraftedeme hele holdet, der skal tage det her ansvar
    Last edited by Fergi; 02-11-2021, 09:31.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Bliver mere og mere i tvivl om hvorvidt Frøkjærs mentalitet overhovedet er til 'top'fodbold.. kan ikke passe der skal være så langt mellem snapsne.. Indstillingen er blevet lidt bedre og det ligner han kæmper en smule mere for det, men han lader sig alt for nemt slå ud og kan ikke vurdere hvornår man skal lave det simple eller det frække. Må ærligt indrømme jeg tvivler på om han kan drive det til noget.. han må hjertens gerne modbevise mig, men som det ser ud lige nu så hellere give Jebali og Breum spilletid fremfor Frø
    Jeg synes Frø var en af vores bedre i går. Han har flere gode dybdebolde, og når vi kommer frem til noget, der ligner et godt opsat angreb med lidt tempo, er han ofte involveret. Afleveringen i dybden til Fenger i første halvleg er f. eks et eksempel på rigtig godt overblik og en god førstegangsaflevering, hvor stort set alle vores andre offensive spillere ville have taget den til sig, hvorefter chancen var løbet ud i sandet. Sabbis kæmpe friløber i anden halvleg er han også manden bag (hvor Sabbi og Fenger imo ikke gør banen bred nok og derfor gør det muligt for Nikolai Poulsen at forsvare den).
    Der kommer ikke mål og assists på i går, men det er ikke kun Frøkjærs skyld.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Efter kampen mod AGF fortalte Alexander Juel, at han er træt af, at spillerne giver hinanden skylden, når det ikke går godt for OB.

    http://obstruktion.dk/alexander-juel...anden-skylden/
    Er det bare mig, der overfortolker det, eller er det ikke en ret voldsom melding, han kommer med der?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Han kan meget, men der er også rigtig meget han ikke kan. Træffer ofte de forkerte beslutninger og så er han ingen holdspiller. Der er potientiale, men det kræver hårdt arbejde og fokus på holdet.
    Enig. Håber selvfølgelig også han lykkedes. Men han bliver nødt til at ændre sin indstilling til tingene (på banen*, ikke i medierne - DER er han genial) og gøre hvad der er bedst for holdet. Ellers tror jeg også på sigt hans holdkammerater bliver træt af ham. Der er dog gået mere i den rigtige retning i forhold til netop det de seneste kampe. Så jeg venter spændt og ser om han kan holde gejsten oppe - især nu hvor det ikke lige er alt der lykkedes
    Last edited by Bobolarsen; 02-11-2021, 08:34.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    En spiller som ham skal have frihed og et stærkt hold omkring sig. Det med forkerte beslutninger skal nok blive bedre med tiden men han er selvfølgelig en af de der galante typer der ikke får så meget græs på knæene som så mange andre. Det kan jeg godt lære at leve med hvis bare der kommer mål og assists fra ham. Gerne lidt mere end nu
    må håbe det kommer. Hans bund niveau er virkelig dårligt, og så ser det ud som om han lunter rundt, når han ikke lige lykkedes. Men det er nok rigtigt at det kræver tillid, samme tillid som BK har fået. Alt med måde.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg undrer mig tit over, at professionelle fodboldspillere, der ikke laver andet end at spille fodbold, ikke kan sparke til bolden. Det må være noget andet de træner, når de træner.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Den aflevering var ikke helt skarp og havde hellere set Max havde fået den. Sabbi har pt en ret lille træfsikkerhed. Det er ofte godt pånær afslutningen.
    Det er Sabbis førsteberøring der resulterer i at han laver et alt for langt træk, han er spillet helt fri. Det er glimrende lavet.

    "Det er ofte godt pånær afslutningen"

    Det gælder jo hele vejen rundt. Især i dag.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Han kan meget, men der er også rigtig meget han ikke kan. Træffer ofte de forkerte beslutninger og så er han ingen holdspiller. Der er potientiale, men det kræver hårdt arbejde og fokus på holdet.
    En spiller som ham skal have frihed og et stærkt hold omkring sig. Det med forkerte beslutninger skal nok blive bedre med tiden men han er selvfølgelig en af de der galante typer der ikke får så meget græs på knæene som så mange andre. Det kan jeg godt lære at leve med hvis bare der kommer mål og assists fra ham. Gerne lidt mere end nu

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Hans frispilning til Sabbi i dag var rigtigt godt lavet og kom efter en erobring højt på banen. Vores offensive fejl i dag er at vi ikke får hakket den over stregen og da vi var tættest på, Sabbis hovedstød, clearer AGF den på stregen.

    Han har talentet men han virker også til at have et behov for at være tryg i det, det kan være han skal spille resten af sin karriere i OB, det må han gerne for min skyld.



    Den aflevering var ikke helt skarp og havde hellere set Max havde fået den. Sabbi har pt en ret lille træfsikkerhed. Det er ofte godt pånær afslutningen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har det lige modsat. Syntes mere og mere han ligner en der har fundet sin plads og er klar til at bryde muren ned. De få kampe han har haft på 10`eren indtil videre viser et kæmpe potentiale der er ved at udfolde sig. Men tålmodigheden er som altid tyndslidt. Og det skyldes nok mest at det har været 10 magre år så jeg kan sagtens forstå det
    Han kan meget, men der er også rigtig meget han ikke kan. Træffer ofte de forkerte beslutninger og så er han ingen holdspiller. Der er potientiale, men det kræver hårdt arbejde og fokus på holdet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Efter kampen mod AGF fortalte Alexander Juel, at han er træt af, at spillerne giver hinanden skylden, når det ikke går godt for OB.

    http://obstruktion.dk/alexander-juel...anden-skylden/
    Usund kultur. Det kan måske give et hint om hvorfor vi er så sårbare og at Sabbi, Frø, Jørgen og Lieder ikke løber den ekstra meter for holdet.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Bliver mere og mere i tvivl om hvorvidt Frøkjærs mentalitet overhovedet er til 'top'fodbold.. kan ikke passe der skal være så langt mellem snapsne.. Indstillingen er blevet lidt bedre og det ligner han kæmper en smule mere for det, men han lader sig alt for nemt slå ud og kan ikke vurdere hvornår man skal lave det simple eller det frække. Må ærligt indrømme jeg tvivler på om han kan drive det til noget.. han må hjertens gerne modbevise mig, men som det ser ud lige nu så hellere give Jebali og Breum spilletid fremfor Frø
    Hans frispilning til Sabbi i dag var rigtigt godt lavet og kom efter en erobring højt på banen. Vores offensive fejl i dag er at vi ikke får hakket den over stregen og da vi var tættest på, Sabbis hovedstød, clearer AGF den på stregen.

    Han har talentet men han virker også til at have et behov for at være tryg i det, det kan være han skal spille resten af sin karriere i OB, det må han gerne for min skyld.




    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Bliver mere og mere i tvivl om hvorvidt Frøkjærs mentalitet overhovedet er til 'top'fodbold.. kan ikke passe der skal være så langt mellem snapsne.. Indstillingen er blevet lidt bedre og det ligner han kæmper en smule mere for det, men han lader sig alt for nemt slå ud og kan ikke vurdere hvornår man skal lave det simple eller det frække. Må ærligt indrømme jeg tvivler på om han kan drive det til noget.. han må hjertens gerne modbevise mig, men som det ser ud lige nu så hellere give Jebali og Breum spilletid fremfor Frø
    Jeg har det lige modsat. Syntes mere og mere han ligner en der har fundet sin plads og er klar til at bryde muren ned. De få kampe han har haft på 10`eren indtil videre viser et kæmpe potentiale der er ved at udfolde sig. Men tålmodigheden er som altid tyndslidt. Og det skyldes nok mest at det har været 10 magre år så jeg kan sagtens forstå det

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    nej...gør vi nok ikke. Men må bare sige at generelt så bliver der snakket SÅ meget top 6 - syntes det er ved at være for meget. Det er nok også fordi ligaen er så tæt at der reelt er 2 hold hvor man ikke behøver snakke top 6 - mens resten håber (mere eller mindre realistisk) at kunne klemme sig med.

    OB kommer ikke i top 6 det tog er kørt kan vi konkludere nu - med 5 point op. Og alligevel så kan det hele være ændret efter næste runde skulle vi slå BIF, det er virkeligt øjebliksbilleder og den konstante fokusering på den skide streg bliver trættende.

    At vi så ikke kommer i top 6 fordi vi ikke spiller godt nok og ikke kan score mål, eller vinde 2 i træk er en anden sag.
    At der snakkes så meget om top 6 er vel også i høj grad fordi man vil holde OB op på deres egne udmeldinger. De fleste har vel hele tiden kunnet se at OB som i 9 af 10 sæsoner heller ikke i år har kvaliteten. Man ligger som man har redt, både i forhold til placeringen og i den vedholdende snak om top 6.
    Det havde været helt og aldeles omkostningsfrit at melde ud i forbindelse med den såkaldte strategi at vi er i en opbygningsface og der i den første sæson fokuseres mere på den nye træner og spillestil
    end fokus på top 6.

    Leave a comment:

Working...
X