Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Bum, en revolution i offensiven.? Du tænker ud af boxen, i like it.
    Særligt kadrii på højre synes jeg om. Jeg ville så nok smide sabbi på venstre og Fenger på top.
    og så få begge backs til at angribe, som vi ved de kan.
    Din revolution kommer dog ALDRIG til at ske.
    Om den ville have gang på jord i praksis ved jeg ikke.
    Ja, det er lidt uortodokst og Sabbi har heller ikke tyngden til at spille 9'er. Jeg har ingen anelse om det vil fungere, det kommer an på hvor hurtige vi er i omstillingerne tror jeg.

    Jeg kan rigtigt godt lide Max, han har et rigtigt 9'er gen, vi har bare ikke kontrakt på ham, i særlig lang tid, og så skal vi spille med dem vi skal bruge i fremtiden, det kan jo være han forlænger, men som det er nu, så ja.

    Hvis man vil sætte Bashkim på venstre, så synes jeg man skal få Skjelvik til at trække ind i banen, han er også okay målfarlig, så det kan måske godt gå. Jeg vil dog gerne spille med Breum, fordi han trykker af udefra, og det gør at forsvaret er nød til at gå op og møde ham, det samme med Bashkim på højre = rum til Sabbi i bagrummet.

    Jeg vil gå med Sabbi på toppen, på grund af hans fart og så er det kun Bisseck jeg tror på reelt kan tage bolden fra ham i det AGF forsvar, uden at sparke ham ned, plus Sabbi godt kan slå et indlæg, men det falder ham ikke naturligt han vil helst ind og score målene selv.

    Smutter Lieder og Fenger, så er jeg fan af at man enten henter Erik Botheim eller ham her ind:

    https://youtu.be/kiBuVdS2KU8

    https://youtu.be/rg9gl4U_TKI

    https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...06/video.shtml

    For satan hvor er han en vild 9'er.

    Godt lige fyre et par millioner af i den klub til Januar.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Den er svær, vi mangler i den grad en 9'er

    Af de to vi har er Lieder og Max nok på vej videre, Bashkim har brug for enten en anden slags tier eller at spille på kanten og er i måltørke og Jebali er lige kommet tilbage fra skade.

    Jeg ville gå efter at ramme AGF på omstillinger, de er vanvittigt dårlige til at holde på bolden, tunge og spiller i klassisk AGF stil for fysisk og hovedløst. Vi skal spille hurtigt ikke for mange berøringer og så bruge vores fart i offensiven.

    Breum, god fart kan trække ind og afslutte udefra, lidt et problem at vi så kun har Nico som gør banen bred, så skal vi have Skjelvik med op i overlap og slå ORDENTLIGE indlæg langs jorden. med Kløve som substitut, på venstre. Har dog lidt en skidt fornemmelse med Breum overfor Oliver Lund i 90 minutter, men altså Breum kan godt trække en Oli Lund hjerneblødning.

    ​​​​​Sabbi centralt, mellem AGF's to stoppere, med AGF's fysiske stil så kan jeg se ham trække et straffespark og så vil jeg gerne have ham ud og løbe om kap med AGF's centerforsvar, Lieder eller Max som substitut.

    Bashkim på højre, det ville passe fint med Nico der kommer i overlap, så Bashkim kan trække ind i banen og afslutte med venstre, derudover ville det stille Kahl i lidt af et dilemma, han er vigtig at få lukket ned sammen med Jon Dagur, kan vi holde Kahl på egen banehalvdel så er vi nået langt.

    Frø starter på 10'eren og skal sætte vores offensive tempo, førstegangsspilninger til Sabbi, Bashkim og Breum, tempo - tempo, og komme til afslutninger udefra. Jebali ind i 2 halvleg som opspilstation der forlænger til Sabbi.
    ​​​​​

    ​​​
    Bum, en revolution i offensiven.? Du tænker ud af boxen, i like it.
    Særligt kadrii på højre synes jeg om. Jeg ville så nok smide sabbi på venstre og Fenger på top.
    og så få begge backs til at angribe, som vi ved de kan.
    Din revolution kommer dog ALDRIG til at ske.
    Om den ville have gang på jord i praksis ved jeg ikke.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvem ville i gå med oppe foran?
    Lieder, Fenger, Kadrii, Jebali?
    Den er svær, vi mangler i den grad en 9'er

    Af de to vi har er Lieder og Max nok på vej videre, Bashkim har brug for enten en anden slags tier eller at spille på kanten og er i måltørke og Jebali er lige kommet tilbage fra skade.

    Jeg ville gå efter at ramme AGF på omstillinger, de er vanvittigt dårlige til at holde på bolden, tunge og spiller i klassisk AGF stil for fysisk og hovedløst. Vi skal spille hurtigt ikke for mange berøringer og så bruge vores fart i offensiven.

    Breum, god fart kan trække ind og afslutte udefra, lidt et problem at vi så kun har Nico som gør banen bred, så skal vi have Skjelvik med op i overlap og slå ORDENTLIGE indlæg langs jorden. med Kløve som substitut, på venstre. Har dog lidt en skidt fornemmelse med Breum overfor Oliver Lund i 90 minutter, men altså Breum kan godt trække en Oli Lund hjerneblødning.

    ​​​​​Sabbi centralt, mellem AGF's to stoppere, med AGF's fysiske stil så kan jeg se ham trække et straffespark og så vil jeg gerne have ham ud og løbe om kap med AGF's centerforsvar, Lieder eller Max som substitut.

    Bashkim på højre, det ville passe fint med Nico der kommer i overlap, så Bashkim kan trække ind i banen og afslutte med venstre, derudover ville det stille Kahl i lidt af et dilemma, han er vigtig at få lukket ned sammen med Jon Dagur, kan vi holde Kahl på egen banehalvdel så er vi nået langt.

    Frø starter på 10'eren og skal sætte vores offensive tempo, førstegangsspilninger til Sabbi, Bashkim og Breum, tempo - tempo, og komme til afslutninger udefra. Jebali ind i 2 halvleg som opspilstation der forlænger til Sabbi.
    ​​​​​

    ​​​

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Patrick Olsen har meldt afbud. Alt andet lige, så gør det GF brede mindre.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvem ville i gå med oppe foran?
    Lieder, Fenger, Kadrii, Jebali?
    Efter den lange skadepause er der vel for tidligt med startplads for Jebali. Ville være fint at hvis han får en del minutter som indskifter i benene.
    Bashkim gerne som vk og Max på toppen. Ved godt at Lieder scorede to kasser sidst, men det var nu på en ret billig baggrund. Vil gerne have Fengers arbejdsraseri på banen men som kant fungerer ham ikke så rigtigt så han skal på toppen og Lieder skal starte en gang mere på bænken.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvem ville i gå med oppe foran?
    Lieder, Fenger, Kadrii, Jebali?
    Fenger skal have chancen på toppen imo.

    Fenger
    kadrii Frø sabbi

    Isoleret set burde Lieder have spillet sig på. Men altså..

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Hvem ville i gå med oppe foran?
    Lieder, Fenger, Kadrii, Jebali?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Kampen skal vindes for begge hold der begge søger en chance for at komme i top6 der ellers ser ud til at være meget langt væk ..

    men top6 er nok ikke det OB skal gå efter hvis man skal have det lange lys på .. top6 sikrer at man ikke rykker ned men det er vist også det … at være prugelknappe i ti kampe er nok ikke den rigtige måde at udvikle talenter på og at gå ind i næste sæson med 8-10 nederlag virker ikke hensigtsmæssigt ..
    Både VB og SDJ skal have voldsomt tur i den mens OB skal blive ringere (ja det kan ske) for at OB skal komme i knibe .. så nok hellere fortsætte lidt som nu og have 7. pladsen at spille for .. satse mere på pokalen ..
    Enig, især i forhold til pokalen. Kunne man vinde den og få nogle Europa kampe så ville det betyde utroligt meget. Jeg havde også solgt sæsonen inden sæsonstart, vi kunne blive heldige og ende i top seks, men vi er ikke så heldige at vi kommer til at gøre en forskel i top 6.

    Jeg kan godt se fordelen i forhold til at man er sikret ikke at rykke ned hvis man ender i top seks, men det må simpelthen ikke være ambitionen.

    Ligger vi solidt i den nederste halvdel vil man både få mulighed for at spille talenter ind, Breum, Vestergaard og til dels Østrøm. Jeg tror Vestergaard ikke har fået spilletid fordi HC har været ny på kassen, til foråret har han stået en halvsæson i superligaen. Jeg tror Khemdee og Tarik vil have godt af at blive forlænget og lejet ud til fast spilletid i lavere rækker, fordi jeg tror de begge har et ret højt potentiale, men topper sent, det skal man passe på med, med de talenter, der er lidt for meget at de skal komme ind og gøre en forskel fra 19 - 20 års alderen, det er uhensigtsmæssigt og man risikerer at smide babyen ud med badevandet, OB må gerne holde fast i de der spillere.
    ​​​​​​

    Så skal der sendes ud (Svendsen, RJL, Okosun, Lieder og AJA, måske Fenger og JJ, hvis der ikke kan forlænges) og hentes ind i Januar og spilles ind som kan bidrage med noget aktivt. Jeg har intet problem med at hente spillere i mindre klubber, det har vi gjort før med succes, jeg sad og så Viborg spille i går, Christian Sørensen, Lars Kramer og Sebastian Grønning ville alle forstærke det her hold markant.
    ​​

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg tror vi taber den her, måske kan vi fedte få en uafgjort. Så er jeg bekymret for at JJ spiller igen selvom han ikke er klar.

    AGF tabte godt nok deres sidste kamp mod Haderslev som ikke spiller godt.

    Jeg håber vi har fået noget mere fart ind i vores offensive spil. Puhh, det kan blive en tæt kamp.
    Kampen skal vindes for begge hold der begge søger en chance for at komme i top6 der ellers ser ud til at være meget langt væk ..

    men top6 er nok ikke det OB skal gå efter hvis man skal have det lange lys på .. top6 sikrer at man ikke rykker ned men det er vist også det … at være prugelknappe i ti kampe er nok ikke den rigtige måde at udvikle talenter på og at gå ind i næste sæson med 8-10 nederlag virker ikke hensigtsmæssigt ..
    Både VB og SDJ skal have voldsomt tur i den mens OB skal blive ringere (ja det kan ske) for at OB skal komme i knibe .. så nok hellere fortsætte lidt som nu og have 7. pladsen at spille for .. satse mere på pokalen ..

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg tror vi taber den her, måske kan vi fedte få en uafgjort. Så er jeg bekymret for at JJ spiller igen selvom han ikke er klar.

    AGF tabte godt nok deres sidste kamp mod Haderslev som ikke spiller godt.

    Jeg håber vi har fået noget mere fart ind i vores offensive spil. Puhh, det kan blive en tæt kamp.
    Last edited by Striwetforlivet!; 01-11-2021, 10:20.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jebali med, Østrøm ude af truppen og Breum stadig blandt de 18

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...nsklassikeren/

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Det er Mikkel Redder der dømmer i morgen. Der er skidt! Han har dømt os 12 gange og vi har kun vundet 1 gang... Spillet 4 uafgjorte og tabt 6

    https://superstats.dk/kort/dommere/k...d=7&dommer=112

    Heldigvis fører vi på hjemmebane mod AGF: https://superstats.dk/sog/hold-res?id1=7&id2=13 Jeg er fuld af fortrøstning og ser frem til at støtte drengene på lægterne i morgen
    Det samme kunne man også sige om RFC ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Det er Mikkel Redder der dømmer i morgen. Der er skidt! Han har dømt os 12 gange og vi har kun vundet 1 gang... Spillet 4 uafgjorte og tabt 6

    https://superstats.dk/kort/dommere/k...d=7&dommer=112

    Heldigvis fører vi på hjemmebane mod AGF: https://superstats.dk/sog/hold-res?id1=7&id2=13 Jeg er fuld af fortrøstning og ser frem til at støtte drengene på lægterne i morgen
    Findes der en dommer som vi har en god statistik med?

    Edit.. fandt det selv. Jonas Hansen har vi aldrig tabt med, så lad os få ham i et par kampe.

    Bliver 1-1 i morgen
    Last edited by Magge; 01-11-2021, 00:09.

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er godt. JJ/Aron er den eneste def.mid-formation jeg har lidt tiltro til.
    Der kræves en sejr i morgen om at holde lidt håb i Top6-ambitionen.
    Ville sikker hjælpe med en dommer som reagerer klart på Gymnastikdrengenes svinske spullemåde og uddeler hurtigt gult kort.
    Det er Mikkel Redder der dømmer i morgen. Der er skidt! Han har dømt os 12 gange og vi har kun vundet 1 gang... Spillet 4 uafgjorte og tabt 6

    https://superstats.dk/kort/dommere/k...d=7&dommer=112

    Heldigvis fører vi på hjemmebane mod AGF: https://superstats.dk/sog/hold-res?id1=7&id2=13 Jeg er fuld af fortrøstning og ser frem til at støtte drengene på lægterne i morgen
    Last edited by Jimmi1983; 31-10-2021, 23:32.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at JJ er klar til i morgen

    https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...r-oven-på-igen
    Det er godt. JJ/Aron er den eneste def.mid-formation jeg har lidt tiltro til.
    Der kræves en sejr i morgen om at holde lidt håb i Top6-ambitionen.
    Ville sikker hjælpe med en dommer som reagerer klart på Gymnastikdrengenes svinske spullemåde og uddeler hurtigt gult kort.

    Leave a comment:

Working...
X