Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Stort tillykke til Luca med kontrakten.

    Vi har i noget tid manglet tyngde på toppen og det kunne tyde på at Luca er en spiller der kan give os noget der.

    ​​​
    Ryger Fenger og Lieder så mangler vi stadig noget på toppen.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Man kommer langt i superligaen på at have en bjørnefysik som 9er. Og hvis man ser på den måde, vi behandler bolden på for tiden, så ville det ikke være fint at have en mand med en Miti-brystkasse at kunne spille den op på for derefter at kunne sætte de 3 andre offensive spillere i scene.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Vi har, trods alt, ikke tradition for at give 3-årige kontrakter til "gennemgangstalenter". Om han bryder igennem på førsteholdet må vi se, men at Tonny H og co tror på, han har niveauet til det, er næppe blot skønmaleri med den kontraktlængde.
    Nej der kan du have fat i noget. Nissen, Vestergaard,Khemdee, Brems, Tarik og flere har vel kun fået 2 årige kontrakter.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Jeg glæder mig også til at høre en nærmere analyse af ham som spiller, for indtil videre synes jeg at have hørt ting der leder tankerne hen på Thomas Mikkelsen, som vi trods alt signede for 4 år, hvis jeg husker korrekt.
    Det skal dog siges, at jeg naturligvis håber han bliver en kæmpe kanon for os og at jeg slet ikke har fulgt ham i ungdomskampene, så jeg regner med at jeg tager fejl *krydsede fingre*
    Det var dog ikke på Tonny H's anbefaling - det tror jeg er en ret vigtig forskel. Når vi siden hans ankomst har hentet ungdomsspillere op, hvor vi tydeligvis ikke har været sikre på, om talentet rækker, har det som regel været på 1- og maks 2-årige kontrakter.

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Vi har, trods alt, ikke tradition for at give 3-årige kontrakter til "gennemgangstalenter". Om han bryder igennem på førsteholdet må vi se, men at Tonny H og co tror på, han har niveauet til det, er næppe blot skønmaleri med den kontraktlængde.
    Jeg glæder mig også til at høre en nærmere analyse af ham som spiller, for indtil videre synes jeg at have hørt ting der leder tankerne hen på Thomas Mikkelsen, som vi trods alt signede for 4 år, hvis jeg husker korrekt.
    Det skal dog siges, at jeg naturligvis håber han bliver en kæmpe kanon for os og at jeg slet ikke har fulgt ham i ungdomskampene, så jeg regner med at jeg tager fejl *krydsede fingre*

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Du må have set ham til træning og U19, hvad er din vurdering af ham. Er det bare endnu et “gennemgangs talent” som er sendt videre inden eller senest om 3 år uden nævneværdig succes eller spilletid. Eller er det et talent vi kan forvente os noget af?

    OB’s rosenrøde skønmaleri kan jeg ikke bruge da det alt for ofte er for utroværdigt.
    Vi har, trods alt, ikke tradition for at give 3-årige kontrakter til "gennemgangstalenter". Om han bryder igennem på førsteholdet må vi se, men at Tonny H og co tror på, han har niveauet til det, er næppe blot skønmaleri med den kontraktlængde.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ja han ser spændende ud, og har samtidig en god højde, men mon ikke det desværre betyder et farvel til Fenger til sommer?
    Nej jeg tror ikke det hænger sådan sammen. Han afløser Lieder i truppen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fint med en ægte 9er på sigt for førsteholdet. Altid klasse når en af talenterne lykkes at spille sig til fuldtidskontrakt og får chancen.
    Last edited by andlox; 29-10-2021, 09:28.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja vi var et par stykker der havde meldt den op tidligere

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...eholdsspiller/

    3 år. Velkommen til
    Du må have set ham til træning og U19, hvad er din vurdering af ham. Er det bare endnu et “gennemgangs talent” som er sendt videre inden eller senest om 3 år uden nævneværdig succes eller spilletid. Eller er det et talent vi kan forvente os noget af?

    OB’s rosenrøde skønmaleri kan jeg ikke bruge da det alt for ofte er for utroværdigt.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ja han ser spændende ud, og har samtidig en god højde, men mon ikke det desværre betyder et farvel til Fenger til sommer?
    Det behøver det vel ikke nødvendigvis. Lieder forsvinder sandsynligvis og Hylle er et stort spørgsmålstegn. Og så er Kjerrumgaard og Fenger så vidt jeg læser det nogle lidt forskellige typer. Jeg håber stadig, der kommer en Fenger-forlængelse inden længe, men det er da bekymrende, at den ikke er på plads endnu.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Ja han ser spændende ud, og har samtidig en god højde, men mon ikke det desværre betyder et farvel til Fenger til sommer?
    Last edited by Faurskov; 29-10-2021, 08:25.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Luca Kjerrumgaard tråden

    Luca Kjerrumgaard tråden

    Ja vi var et par stykker der havde meldt den op tidligere

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...eholdsspiller/

    3 år. Velkommen til
Working...
X