Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

    Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
    Mener hans leje udløber 1. August ca. Så med det i tanke er det forholdsvist nemt at gøre. Men spørgsmålet er også hvad Sander vil. Han har succes deroppe og spiller hver gang.
    Men det kan selvfølgelig også tvinge dem til at købe ham hvis de vil beholde ham, da vi lige pludselig står i en anden situation og ikke er desperat for at leje ham ud. Så burde det give økonomi til at hente en ny

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Øv for pokker! Håber han kommer stærkt tilbage - og uden at miste toppen af farten.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Pisseærgerligt og frustrerende. Men du kommer stærkt tilbage, Hylle!

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så vil jeg faktisk hellere beholde Lieder og trække Sander hjem da han mere 1:1 kan dække Hylles rolle både udenfor og indenfor på banen
    Kan Sander trækkes hjem og er han interesseret i det ?

    Hvis Lieder ryger til Rumænien eller andet land i dette vindue, hvad har vi så af alternativ til MF (jeg ser ikke ASO som et) ?
    Last edited by Online; 02-07-2021, 09:46.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    ... eller Sveinn på en 6 måneders kontrakt !
    Så vil jeg faktisk hellere beholde Lieder og trække Sander hjem da han mere 1:1 kan dække Hylles rolle både udenfor og indenfor på banen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er vi så der nu hvor vi håber at Lieder bliver eller måske vil have Sander hjem til August?
    ... eller Sveinn på en 6 måneders kontrakt !

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Nej da. Føler virkelig med den unge mand. Håber du kommer stærkt tilbage Hylle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er vi så der nu hvor vi håber at Lieder bliver eller måske vil have Sander hjem til August?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Mikkel Hyllegaard

    Mikkel Hyllegaard

    Hylle ude med en korsbåndsskade

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mikkel...lig-knaeskade/
Working...
X