Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 9.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

    Jeg er helt enig med Andlox. I den situation som OB står i, så skal motivationen og ilden simpelthen være til stede i alle spillere, så snart der fløjtes op. Det her er gravalvor og alle de primadonnaspillere som mener, at de er for gode til 1.division bør have en kæmpe interesse i at vise, at de rent faktisk er det.
    Det kan vi selvfølgelig ikke være ueninge om, men der er ingen grund til at Hemmingsen skal begynde at svine spillerne til offentligt.
    Såvidt jeg kan se, er det noget nær eneste eksempel på en artikel, hvor han giver nogle klare svar.
    1. Det er ikke Hemmingsen ide, at kan er sat på trænerbænken.
    2. Man vil forlænge aftalen med Henrik Hansen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Jeg er vred.
      Jeg er vred over Hemmingsen som åbenbart skaber en dårlig kultur i klubben og omkring holdet. Hvor cheftræneren blev demonteret over flere måneder, hvor man nægter intern kommunikation med medarbejdere og spillere hvor kontraktsitustionen skal afklares. Hvor hirarkien i truppen åbenbart også ødelægges. Hvor klubben bliver til grin med alle de kommunikative katastrofer Hemmingsen leverer i offentligheden. Og hvor holder spiller langt dårligere under han end under JM.
      Jeg er så vred at jeg måske ikke mere er særlig objektiv, ja.
      Men at henvise til en udmelding at det er åbenbart nødvendigt at motivere spillere, det er vel ikke det hvad viser manglende objektivitet for mig. Det bekræfter kun hvorfor det helt objektivt er passende at være VRED.
      Enig andlox. Jeg er også så vred lige nu at jeg prøver at holde igen for ikke at sige noget dumt. Men siden MH kom til klubben føles det kun som om det går 1 vej. Og det er nedad. 1 skridt frem og 2 tilbage

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

        Det kan vi selvfølgelig ikke være ueninge om, men der er ingen grund til at Hemmingsen skal begynde at svine spillerne til offentligt.
        Såvidt jeg kan se, er det noget nær eneste eksempel på en artikel, hvor han giver nogle klare svar.
        1. Det er ikke Hemmingsen ide, at kan er sat på trænerbænken.
        2. Man vil forlænge aftalen med Henrik Hansen
        Siger han ikke, at der er forlænget ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Siger han ikke, at der er forlænget ?
          Han skal sige det tre gange før det tæller.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Siger han ikke, at der er forlænget ?
            "- Den bliver forlænget, siger sportschef Hemmingsen."

            Comment


              Måske er det bare mig, der ikke har fulgt ordentligt med.
              Det er bare første artikel, jeg ser, hvor han rent faktisk siger noget klart, og ikke bliver fremstillet som komplet idiot

              Comment


                Ingen tvivl om at Hemme elsker OB. Det ved jeg er 110 % ærligt, og han vil ikke skade klubben. Men han er inkompetent, så det bedste han kan gøre for hans hjerte klub er at erkende st evnerne ikke rækker. Han kan jo fint få et job i klubben hvor han kan bidrage positivt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Ja, MH !
                  Thorborg. Og derfor det samlede sportslige udvalg,
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Jeg er vred.
                    Jeg er vred over Hemmingsen som åbenbart skaber en dårlig kultur i klubben og omkring holdet. Hvor cheftræneren blev demonteret over flere måneder, hvor man nægter intern kommunikation med medarbejdere og spillere hvor kontraktsitustionen skal afklares. Hvor hirarkien i truppen åbenbart også ødelægges. Hvor klubben bliver til grin med alle de kommunikative katastrofer Hemmingsen leverer i offentligheden. Og hvor holder spiller langt dårligere under han end under JM.
                    Jeg er så vred at jeg måske ikke mere er særlig objektiv, ja.
                    Men at henvise til en udmelding at det er åbenbart nødvendigt at motivere spillere, det er vel ikke det hvad viser manglende objektivitet for mig. Det bekræfter kun hvorfor det helt objektivt er passende at være VRED.
                    Hans kommentar er jo ikke en udmelding om, at spillerne mangler motivation.
                    Det er er jo sagt som en del af et svar på spørgsmålet om, hvordan man i praksis bevarer troen på, at man stadig kan vinde fodboldkampe.
                    Derfor mener jeg, du overfortolkede lige netop den kommentar i en ellers udmærket artikel.
                    Resten er vi 100% enige om. Det er svært at være andet i den nuværende situation.

                    Comment


                      Nu er Kadrii frustreret over manglende spilletid

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lar-til-spille

                      Det går sgu godt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nu er Kadrii frustreret over manglende spilletid

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lar-til-spille

                        Det går sgu godt
                        Han er ikke god nok aktuelt. Vi må se, om han bliver det. Købet er i øvrigt symptomatisk for denne elendige klub.

                        Undlad at analysere på holdsammensætningen; køb, hvad der lige byder sig til, og som man kender.

                        Oh well, jeg har givet op :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                          Hans kommentar er jo ikke en udmelding om, at spillerne mangler motivation.
                          Det er er jo sagt som en del af et svar på spørgsmålet om, hvordan man i praksis bevarer troen på, at man stadig kan vinde fodboldkampe.
                          Derfor mener jeg, du overfortolkede lige netop den kommentar i en ellers udmærket artikel.
                          Resten er vi 100% enige om. Det er svært at være andet i den nuværende situation.
                          "Siger du, at I er en del af nedrykningskampen nu?
                          - Jamen, det har vi jo været, siden vi havnede i nedrykningsspillet. Lyngby får point, Vejle får point, så er vi er en del af det der. Det handler for os om at bevare troen på, at vi kan vinde fodboldkampe.
                          Det kan man jo sagtens stå og sige, men hvordan gør I det i praksis?
                          - Det gør vi på træningsbanen. Det handler om at træne de ting, der kan gøre det for os, og det handler om at motivere spillerne."

                          Nej, er det ikke?
                          Men så skulle han vel ikke tale om at motivere men om at give tiltro og selvtillid til spillere ved "at trænere de ting, der kan gøre det for os".
                          Og tænk om Frøkjærs interview efter Horsens kampen om manglede homogenitet i truppen. Og synes kropssprog i dag udtrykte frustration og til dels gensejdige bebrejdelser. Synes du det var et hold hvor alle løb for hinanden 100+procent? Er ikke sikker...

                          Så enten dummede Hemmingsen sig med ordvalget eller han udtalte en dyb sandhed og at der er et motivationsproblem. Og det betyder at Hemmingsen kørte bilen direkte mod væggen. Fordi hierarkiet og sammenhold var vel helt o.k. under Jakob Michelsen. Men typer som Drachmann og Olli Lund som helt sikker har/havde stor betydning i omklædningsrummet blev vraget. Så det er vel godt muligt at der opstod et vakuum som ikke blev fyldt igen.


                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nu er Kadrii frustreret over manglende spilletid

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lar-til-spille

                            Det går sgu godt
                            Jeg tror ikke det kun er Michelsen og en stor gruppe fans der ikke er vilde med Hemmingsen.

                            Min fornemmelse siger det også sejler på de interne linjer omkring spillerne - nogen skjuler det bedre end andre. På
                            mange vandrør forlyder det at Hemmingsen ledelsesstil har været en katastrofe fra dag 1.

                            Det kan ende grimt det her - men det vil ikke være ufortjent med en tur ned i divisionerne efter et årti balancerende på stregen.

                            Kunne læse “Ledelsen” valgte at forlade siddepladserne og forsvandt ind bag vinduerne i 2. halvleg - vi må håbe de brugte tiden på noget drastisk!
                            Last edited by StevenG; 09-04-2021, 22:55.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                              Jeg tror ikke det kun er Michelsen og en stor gruppe fans der ikke er vilde med Hemmingsen.

                              Min fornemmelse siger det også sejler på de interne linjer omkring spillerne - nogen skjuler det bedre end andre. På
                              mange vandrør forlyder det at Hemmingsen ledelsesstil har været en katastrofe fra dag 1.

                              Det kan ende grimt det her - men det vil ikke være ufortjent med en tur ned i divisionerne efter et årti balancerende på stregen.

                              Kunne læse Ledelse valgte at forlade siddepladserne og forsvandt ind bag vinduerne i 2. halvleg - vi må håbe de brugte tiden på noget drastisk!
                              Frygter også at der ligger et stort problem. Frøkjær, Hylle, nu Bashkim, mellem linjerne kan man vel høre og læse en vis utilfredshed. Og Lieder er helt sikker også ikke i særlig god stemning. Den manglende kommunikation med spillere og medarbejdere, at nægte eller ikke at møde op til aftalelser om kontraktsituationer. Det er virkelig skidt hvad sker der. Og ser en scenario hvor en tidligere legende på banen bliver til en katastrofe på kontoret og sidelinjen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                “Det kan ende grimt det her - men det vil ikke være ufortjent med en tur ned i divisionerne efter et årti balancerende på stregen.”

                                Måske det ligefrem kunne virke rensende? Nogle gange skal man bare smadre et faldefærdigt og råddent hus og bygge noget nyt op.

                                I stedet for at sminke liget med en ny “strategi” (lol).

                                Jeg så ikke kampen i dag. Gad simpelthen ikke. Det er første gange i mange år.

                                Comment

                                Working...
                                X