Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Randers 28.02.2021
Collapse
X
-
Med fare for at skulle æde mine ord, er Leider så ikke et af de største fejlkøb længe?
Leave a comment:
-
Fuck hvor er Jebali et svin på den ulækre måde.. ved altså ikke om jeg har lyst til at beholde ham i længden..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Men så må han vel lære sine egne begrænsninger at kende og bare losse til den.Oprindeligt indsendt af hmmmHan er bare en håbløs boldmongol i spillet med fødderne. Tror ALDRIG jeg bliver tryg ved ham
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg håber han snart lærer at han ikke skal gøre den slags foran en meget hurtig topscorer. Hvor svært kan det være.Oprindeligt indsendt af marle Se indlægJeg er stadigvæk kæmpe fan af Gribben, men selvfølgelig skal han have kritik over den her. Alt andet ville være grotesk – og er vel også nødvendigt, hvis han skal lære af det.
Leave a comment:
-
Randers er det liga hold, som lukker færrest mål ind.
Så mon ikke det bliver en masse lige ved og næsten fra nu af.
Leave a comment:
-
Har set Lieder 2 gange da han scorede med hånden og nu han var offside.... skidevigtig top 6 spiller
Leave a comment:
-
Henrik Hansens virkeligt gode dødbolde, som Asser har hypet i SFÅ, skal vi ikke snart se dem?
Leave a comment:
-
Jeg er stadigvæk kæmpe fan af Gribben, men selvfølgelig skal han have kritik over den her. Alt andet ville være grotesk – og er vel også nødvendigt, hvis han skal lære af det.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: