Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Er Drachmann stadig syg?
    Han er rask men slider lidt med det fysiske åbenbart

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det er sådan en på forhånd udefinerbar kamp hvor det kan stikke i hvilken som helst retning men enig i vi nok skal forvente pløjemarks bold ala Stubbekøbing’s serie 6 end en velspillet kamp med en masse højdepunkter som fremtidigt kan bruges til undervisning i offensiv spillestil.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den lugter langt væk af 0-0, 0-1 eller 1-1. Det er simpelthen så svært at skabe noget offensivt på de dårlige baner og tilsvarende nemmere at forsvare imod. Hvis vi scorer bliver det 99% på dødbold eller hjørne
    Det er sådan en på forhånd udefinerbar kamp hvor det kan stikke i hvilken som helst retning men enig i vi nok skal forvente pløjemarks bold ala Stubbekøbing’s serie 6 end en velspillet kamp med en masse højdepunkter som fremtidigt kan bruges til undervisning i offensiv spillestil.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt hvis han kan få lidt tid på banen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kadrii med igen. Men Drachmann ude

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...od-randers-fc/

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS går med denne start11

    ...................OC
    Ryan......AJA...Tverskov.....OL
    ..........JJT........Kløve
    ..............Okosun
    Sabbi......Jebali........Opondo (FS har Sabbi som 9er også, men jeg antager det er felj)
    Er Drachmann stadig syg?

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Den her kamp skal simpelthen vindes, hvis det skal være lidt håb tilbage i den her sæson.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FS går med denne start11

    ...................OC
    Ryan......AJA...Tverskov.....OL
    ..........JJT........Kløve
    ..............Okosun
    Sabbi......Jebali........Opondo (FS har Sabbi som 9er også, men jeg antager det er felj)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der er lagt op til en spændende og ret afgørende kamp i morgen. En sejr vil for alvor holde os inde i varmen om en top 6 placering, jeg vil faktisk gå så langt som at sige hvis vi ikke kan vinde hjemme over Randers så har vi heller intet at gøre i top 6.

    Jeg er spændt på at se hvilken opstilling og tilgang vi kommer med og så glæder jeg mig til gensynet med Greve.

    Gætter på en jævn kamp og en 1-0 sejr.
    Den lugter langt væk af 0-0, 0-1 eller 1-1. Det er simpelthen så svært at skabe noget offensivt på de dårlige baner og tilsvarende nemmere at forsvare imod. Hvis vi scorer bliver det 99% på dødbold eller hjørne

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Der er lagt op til en spændende og ret afgørende kamp i morgen. En sejr vil for alvor holde os inde i varmen om en top 6 placering, jeg vil faktisk gå så langt som at sige hvis vi ikke kan vinde hjemme over Randers så har vi heller intet at gøre i top 6.

    Jeg er spændt på at se hvilken opstilling og tilgang vi kommer med og så glæder jeg mig til gensynet med Greve.

    Gætter på en jævn kamp og en 1-0 sejr.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Hvis jeg skulle vaelge mellem Gudjohnsen og Lieder fordi Fenger er skadet og Bashkim mangler nogen kampene i benene, saa er jeg helt overbevidst at Gudjohnsen er det bedre valg. Men hvis han er for dyr at köbe saa erdet naturligvis spild af spilletid som en anden spiller godt kunne bruge. Jeg ved ikke om han er spilleberettiget ti U21 EM, Island er jo med, men maaske han er for gammel. Hvis det er ikke tilfaeldet og han spiller en god turnering, saa öger han maaske sin marktvaerdi.
    Nu er han jo "semi-ejet" af SE, så mon ikke de får glæde af ham, hvis han "shiner" til U21 EM !

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Hvis jeg skulle vaelge mellem Gudjohnsen og Lieder fordi Fenger er skadet og Bashkim mangler nogen kampene i benene, saa er jeg helt overbevidst at Gudjohnsen er det bedre valg. Men hvis han er for dyr at köbe saa erdet naturligvis spild af spilletid som en anden spiller godt kunne bruge. Jeg ved ikke om han er spilleberettiget ti U21 EM, Island er jo med, men maaske han er for gammel. Hvis det er ikke tilfaeldet og han spiller en god turnering, saa öger han maaske sin marktvaerdi.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Er der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?
    Synes Gudjohnsens indhop var ikke dårlige men hellere ikke rigtig overbevisende Og tror han er fortid i klubben i sommeren. Med Bashkim har vi den angriber med fast holdkort og håber vi kan skrive forlængelse med Fenger så Fenger og Lieder må gerne kæmpe om pladsen. Hylle er en helt anden type og supplerer vores offensive fint. Så vi ville være mere end godt inddækket med Bashkim, Lieder, Fenger og Hylle som forreste angribere. Så hvorfor smide en kontrakt efter Gudjonsson medmindre Fenger sælges og den nye træner ser mere potentiale i Gudjohnsson?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Er der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?
    Umiddelbart vil jeg tro det er fordi man hellere vil satse på Hyllegaard og Fenger, samt man nu har fået Bashkim tilbage, derved kommer der ikke til at være brug for ham fremover. Derfor har man nok vurderet allerede nu, at man ikke har i sinde at købe ham fri og vil i stedet bruge folk som har en fremtid i klubben fremfor ham.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Er der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?

    Leave a comment:

Working...
X