Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB 21.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    De to mest triste, grå og intetsigende hold i ligaen. Det måtte jo ende sådan.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Fodboldmæssigt lavpunkt. Måske den dårligste fodboldkamp jeg nogensinde har set, hold fast hvor var det tandløst. Jeg gider ikke engang diskutere Okosun længere, hurra hurra for hans fantastiske spidskompetance..
    Skal vi gætte på at den eneste anden bejler til Okosun var Horsens?

    Men ja er du gal en jammerlig kamp.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Fodboldmæssigt lavpunkt. Måske den dårligste fodboldkamp jeg nogensinde har set, hold fast hvor var det tandløst. Jeg gider ikke engang diskutere Okosun længere, hurra hurra for hans fantastiske spidskompetance..

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Elendigt...jeg er også nødt til at sætte spørgsmålstegn ved den måde JM har sat holdet op på...
    Jeg skulle til at sige det samme. Det er nemt at pege på spillerne, men både jebali, Lieder, Svendsen og Sabbi har lavet mål i deres spæde fortid. Hvordan filan kan man ikke røre bare lidt rundt i den gryde til at skabe bare en chance. Det er jo ikke kun i dag den er gal. Sidst var den gal, imod Lyngby var den gal og i efteråret var den ligeledes gal. Sætter man spørgsmål ved ikke at forlænge med ham, så kan man måske finde lidt af forklaringen i sådan en kamp her imod en stensikker nedrykker. Der er simpelthen for mange facetter i spillet, hvor vi bare bevæger os ned på Horsens niveau og spiller på deres primisser

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Okosun ligner desværre endnu et Izunna/Rømer/Jönsson indkøb. Fin spiller, men vi har tydeligvis ikke nogen god plan med, hvordan han skal spilles og hvordan vi får det bedste ud af ham, og så bliver det aldrig godt. En spiller vi hentede fordi, at vi kunne få ham, ikke fordi at vi havde brug for ham. Synd for spilleren og for OB.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Latterlige skodhold!

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Nederlag til Lyngby. Afgjort mod Horsens.

    JEG ER IMPONERET!!!


    Control - Alt - Delete, og start den her klub forfra.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Ørkenvandring af dårlige beslutninger...
    JM er bare en dårlig Thomas Thomasberg

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Igen kan vi ikke få en sejr over et primitivt hold, men det lykkedes da at have en afslutning inden for rammen.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Siden vi fik Okosun ind har vi været fuldstændig uden planer i vores spil. Vi er langt bedre når vi forsøger at spille hurtigt langs med græsset, men alligevel læsser vi lange bolde op mod Okusun og taber de fleste andenbolde.
    Det er håbløst.

    Nå, forfærdelig kamp. Lad os håbe, at den strategi, som måske fremlægges, og som mange herinde tilsyneladende har store forventninger til, i kombination med ny træner kan gøre et eller andet. For det her hold - det er håbløst. Jeg holder en pause med skriverierne; det er omsonst.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Elendigt...jeg er også nødt til at sætte spørgsmålstegn ved den måde JM har sat holdet op på...

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Elendigt.. nærmest intet positivt at tage med fra den kamp her

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    ringe...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Nej, det var bare ikke god nok.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Vi hører til i nedrykningsspillet. Mere er der ikke at sige til det.

    Leave a comment:

Working...
X