Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Here we go again

    https://fyens.dk/artikel/så-stiger-s...llet-i-ob-igen

    Oliver Lund og Kasper Larsen er skadet. Frøkjær ude med hjernerystelse. Sabbi i karantæne og Skjelvik,Fenger og Tarik stadig ude. Kadrii ikke fit endnu.
    Ligner bestemt at Østrøm og Vestergaard starter inde
    Bliver godt nok spændende hvordan bagkæden kommer til at se ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Here we go again

    https://fyens.dk/artikel/så-stiger-s...llet-i-ob-igen

    Oliver Lund og Kasper Larsen er skadet. Frøkjær ude med hjernerystelse. Sabbi i karantæne og Skjelvik,Fenger og Tarik stadig ude. Kadrii ikke fit endnu.
    Ligner bestemt at Østrøm og Vestergaard starter inde

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Bashkim kommer ikke i aktion i morgen mod AGF:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-paa-comeback

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    For mig er der én af to helt simple ting der skal være opfyldt for, at det giver mening, at vi henter en ældre spiller.

    1) Han er en åbenlys forstærkning der kan hæve topniveauet. Her tænker jeg naturligvis på folk som Bashkim
    2) Han er en spiller med fortid i klubben som kan komme ind og være en lederfigur og kulturbærer, uanset om han spiller en afgørende rolle på holdet eller ej. Det er selvsagt det en spiller som Høegh kan være.

    Alt derudover er næsten spild af penge i min verden. Det vil sige folk som AJA, Lieder osv. Det er dem jeg/vi brokker os over, når vi snakker om at hente gamle spillere. Ikke folk der går holdet markant bedre eller som kommer for at indtage en vigtig position i klubben.
    Helt enig.
    Aron, AJA er eksempler på spillere som ikke giver mening at tilknytte. Deres niveau kan næppe stige, men måske falde pga mangel på fast spilletid og måske bliver de langsommere som tiden skrider frem. Der er ikke fremtid i dem eller mulighed for at lave et godt salg. Det niveau de 2 har ville være fint hvis det var en 20 årig.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    For mig er der én af to helt simple ting der skal være opfyldt for, at det giver mening, at vi henter en ældre spiller.

    1) Han er en åbenlys forstærkning der kan hæve topniveauet. Her tænker jeg naturligvis på folk som Bashkim
    2) Han er en spiller med fortid i klubben som kan komme ind og være en lederfigur og kulturbærer, uanset om han spiller en afgørende rolle på holdet eller ej. Det er selvsagt det en spiller som Høegh kan være.

    Alt derudover er næsten spild af penge i min verden. Det vil sige folk som AJA, Lieder osv. Det er dem jeg/vi brokker os over, når vi snakker om at hente gamle spillere. Ikke folk der går holdet markant bedre eller som kommer for at indtage en vigtig position i klubben.
    Enig. Og når man så kan kombinere de 2 ting er der ingen undskyldning for ikke at prøve at undersøge mulighederne når man kan se en snart bliver tilgænglig på markedet som vi så det med DH. Absolut ingen undskyldning.
    Hvis så den pågældende spiller vælger noget andet, kræver for meget i løn, er i for dårlig forfatning, transferen er for høj eller man er mere end rigeligt dækket ind på pladsen er det jo så bare hvad det er. Men det er utilgiveligt ikke engang at have forhørt sig ved agenten eller spilleren hvad situationen er.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Samtidig brokker vi os hele tiden, når der hentes ældre spillere, hvor vi har talenter i støbeskeen. Måske planen hele tiden har været Vestergaard erstatter Lund.
    Tag ikke fejl, jeg havde med glæde fyret en bordbombe af, hvis vi kunne have præsenteret Høegh. Men Høegh havde bare taget spilletiden for Vestergaard, som, vi så det i går, bestemt har potentiale og måske er det fornuftige 3. valg, set både på økonomi og udvikling. Der er flere nuancer i det her og jeg drømmer stadig om Høegh i OB-trøjen.
    For mig er der én af to helt simple ting der skal være opfyldt for, at det giver mening, at vi henter en ældre spiller.

    1) Han er en åbenlys forstærkning der kan hæve topniveauet. Her tænker jeg naturligvis på folk som Bashkim
    2) Han er en spiller med fortid i klubben som kan komme ind og være en lederfigur og kulturbærer, uanset om han spiller en afgørende rolle på holdet eller ej. Det er selvsagt det en spiller som Høegh kan være.

    Alt derudover er næsten spild af penge i min verden. Det vil sige folk som AJA, Lieder osv. Det er dem jeg/vi brokker os over, når vi snakker om at hente gamle spillere. Ikke folk der går holdet markant bedre eller som kommer for at indtage en vigtig position i klubben.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Samtidig brokker vi os hele tiden, når der hentes ældre spillere, hvor vi har talenter i støbeskeen. Måske planen hele tiden har været Vestergaard erstatter Lund.
    Tag ikke fejl, jeg havde med glæde fyret en bordbombe af, hvis vi kunne have præsenteret Høegh. Men Høegh havde bare taget spilletiden for Vestergaard, som, vi så det i går, bestemt har potentiale og måske er det fornuftige 3. valg, set både på økonomi og udvikling. Der er flere nuancer i det her og jeg drømmer stadig om Høegh i OB-trøjen.
    Jeg brokker mig kun over når vi henter ældre spillere der ikke har niveau til mere end bunden af superligaen. Aldrig hvis vi henter en med Top 6 niveau. Syntes der er forskel. Men selvfølgelig bliver det nemmere nu for CV at slå igennem når hverken Marco eller Høegh er her. Det siger sig selv.

    Men efter at have hørt noget fra SFÅ lyder det jo også at det er det man vil fremadrettet. En gruppe af store profiler og en masse talenter i et mix. Ingen leverpostej.
    Dette er også vejen frem.

    De eneste jeg betvivler er dem som skal tage disse beslutninger om indkøb af profiler og om de er gode nok og passer ind i det vi gerne vil fremadrettet

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Misforstå mig ikke. Jeg har stadig samme følelse. Jeg begriber heller ikke hvorfor man i det mindste ikke prøvede med en henvendelse når man nu også vidste at ML var på vej ud af døren og AJA næsten er fuldtidsback. At det aldrig var i deres tanker skriger til himlen.

    Men derfor får han stadig en lille kredit for denne
    Samtidig brokker vi os hele tiden, når der hentes ældre spillere, hvor vi har talenter i støbeskeen. Måske planen hele tiden har været Vestergaard erstatter Lund.
    Tag ikke fejl, jeg havde med glæde fyret en bordbombe af, hvis vi kunne have præsenteret Høegh. Men Høegh havde bare taget spilletiden for Vestergaard, som, vi så det i går, bestemt har potentiale og måske er det fornuftige 3. valg, set både på økonomi og udvikling. Der er flere nuancer i det her og jeg drømmer stadig om Høegh i OB-trøjen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Misforstå mig ikke. Jeg har stadig samme følelse. Jeg begriber heller ikke hvorfor man i det mindste ikke prøvede med en henvendelse når man nu også vidste at ML var på vej ud af døren og AJA næsten er fuldtidsback. At det aldrig var i deres tanker skriger til himlen.

    Men derfor får han stadig en lille kredit for denne
    En lille. Da Bashkim gik til det Saudiarabiske var der spekulationer om en gentleman-aggreement med Bashkim hvis han ville få et bud som ville giver et udlandseventyr. Så måske der var også en aggreement at tale med hinanden når han kommer tilbage. Derudover takkede Bashkim tid sidst især JM for at give ham muligheden. Tror for den arbejde at skabe sådan et tæt og godt forhold til Bashkim og skabe en stærk forbindelse til klubben lavede JH og JM. Det brugte vel ikke meget at skrive den kontrakt nu.
    OG det med DH kan jeg ikke glemme og er utilgeveligt for mig.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Well for mig er det bare en sludder for en sladder, misforstå mig ikke er sindssygt glad for at se Bash. tilbage, men hvorfor vælger man så ikke at styrke holdet da man har muligheden for at hente en klar forstærkning til forsvaret (Daniel Høgh) da den chance bød sig?. jeg sidder stadig med en opfattelse af en sportsdirektør der ikke er kompetent til jobbet.
    Misforstå mig ikke. Jeg har stadig samme følelse. Jeg begriber heller ikke hvorfor man i det mindste ikke prøvede med en henvendelse når man nu også vidste at ML var på vej ud af døren og AJA næsten er fuldtidsback. At det aldrig var i deres tanker skriger til himlen.

    Men derfor får han stadig en lille kredit for denne

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kadrii ikke med mod AGF

    https://www.tv2fyn.dk/odense/endnu-i...ob-i-weekenden

    Vil faktisk gerne rose MH bare lidt for noget af det han siger om at styrke holdet når chancen er der. Uanset om der numerisk for mange pt
    Well for mig er det bare en sludder for en sladder, misforstå mig ikke er sindssygt glad for at se Bash. tilbage, men hvorfor vælger man så ikke at styrke holdet da man har muligheden for at hente en klar forstærkning til forsvaret (Daniel Høgh) da den chance bød sig?. jeg sidder stadig med en opfattelse af en sportsdirektør der ikke er kompetent til jobbet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Optaktstråd OB-AGF

    Optaktstråd OB-AGF

    Kadrii ikke med mod AGF

    https://www.tv2fyn.dk/odense/endnu-i...ob-i-weekenden

    Vil faktisk gerne rose MH bare lidt for noget af det han siger om at styrke holdet når chancen er der. Uanset om der numerisk for mange pt
Working...
X