Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Oliver Christensen
    Ryan KL CV Oli
    Okosun JJ Kløve
    Sabbi Hylle Frø
    Spændende opstilling synes jeg, og spændende hvordan de matcher et ligeledes relativt ungt midtjylland hold - havde banerne været til mere kunne det godt gå hen og blive en seværdig fodboldkamp

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mod

    Jonas Lössel
    Cools Høegh Scholtz Ailton
    Cajuste Madsen Isaksen
    Mabil Pfeiffer Dreyer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oliver Christensen
    Ryan KL CV Oli
    Okosun JJ Kløve
    Sabbi Hylle Frø

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

    Leif Rasmussen skrev på Twitter for nylig, at det blev en kamp at blive klar til U19's CL-kamp, og det er vist i starten af marts?
    Kampen er den 24 Februar - og jeg håber at man kan få allernødestig lov til at komme ind og se den...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.
    Spillede han ikke i Norge ?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han fik da 15-20 min mod Køge så vidt jeg husker
    Ja okay. Det ændrer nok ikke det store på kampformen...

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Mon ikke også FCM begynder at blive lidt nervøse for FCK som kommer buldrende bag fra? Jeg tænker der også bliver roteret en del hos dem. Ærgerligt at man ikke får mulighed for at tage imod Høegh hvis han spiller for Herning - FCM eller ej, han fortjener stående klapsalver. Anyway, jeg synes det er fornuftigt at prioritere korrekt dosering frem for et maksimalt slagkraftigt mandskab i en første kvartfinale af to på en lorte bane hvor tilfældigheder helt sikkert kan komme til at få lidt indflydelse. Spændende med Østrøm og Vestergaard, fuck hvor gad jeg godt stå og fryse på tribunen i aften.
    Jeg forstår det også klart. Man skal huske de har haft en kort og intens opstart og at vejret samt banerne og et tæt kampprogram virkelig slider på bentøjet. Jeg vil blive meget forbavset hvis ikke FCM roterer ligeså meget som os. Ingen tvivl om at de i endnu højere grad end os ser mere på tabellen end på pokalturneringen. Det samt en lortebane kan være vores lille chance for at komme videre.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Drachmann og Tverskovs ude, det er en svækkelse. Men glæder mig at se "de unge" på banen. Håber stadig at de fighter sig til en sejr, banen vil vel ikke være til en særlig god fodboldkamp.
    enig og FCM er ikke hvad de var. Ser ikke deres nye angriber som bedre end vores reserveangribere. Men over 2 kampe er det kun 20% chance for vi går videre

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Drachmann og Tverskovs ude, det er en svækkelse. Men glæder mig at se "de unge" på banen. Håber stadig at de fighter sig til en sejr, banen vil vel ikke være til en særlig god fodboldkamp.

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Er der egentlig nogen der ved hvor langt max Fenger er fremme med sin genoptræning, siden han ikke har været med på bænken i de første kampe her
    Leif Rasmussen skrev på Twitter for nylig, at det blev en kamp at blive klar til U19's CL-kamp, og det er vist i starten af marts?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Er der egentlig nogen der ved hvor langt max Fenger er fremme med sin genoptræning, siden han ikke har været med på bænken i de første kampe her

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så er man igang med at rydde sne igen

    https://fyens.dk/artikel/før-ob-fcm-...med-en-snekamp

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.
    Han fik da 15-20 min mod Køge så vidt jeg husker

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Mon ikke også FCM begynder at blive lidt nervøse for FCK som kommer buldrende bag fra? Jeg tænker der også bliver roteret en del hos dem. Ærgerligt at man ikke får mulighed for at tage imod Høegh hvis han spiller for Herning - FCM eller ej, han fortjener stående klapsalver. Anyway, jeg synes det er fornuftigt at prioritere korrekt dosering frem for et maksimalt slagkraftigt mandskab i en første kvartfinale af to på en lorte bane hvor tilfældigheder helt sikkert kan komme til at få lidt indflydelse. Spændende med Østrøm og Vestergaard, fuck hvor gad jeg godt stå og fryse på tribunen i aften.
    De har i hvert fald ikke udtaget Sisto, Frank Onyeka og Paulinho til dagens kamp, så det ligner nok lidt den rotation vi ser i O'ense.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Forstår ikke, hvorfor Sander ikke er udtaget til sådan en kamp, hvis der skal roteres / spares
    Fordi han overhovedet ikke har været i spil, ikke engang på opstartsreserveholdet. Han er formentlig lige så lidt i kampform som Kadrii pt.

    Leave a comment:

Working...
X