Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd FCN-OB 07.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Synes Robin skal smides for løverne i denne kamp og starte på højrebacken. Det var grimt at se på hvordan AJA konstant blev sat på farten og mod de små vævre spillere fra FCN kommer han til at blive sat fuldstændig. Håber bare for alt i verden ikke at han sætter Aron ind fra start på højrekanten, som han gjorde i pokalkampen - det var en decideret katastrofe
    Helt enig. Hvis han spiller AJA igen taber jeg noget for ham og kan måske lidt bedre forstå hvorfor han ikke fik forlænget sin kontrakt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Synes Robin skal smides for løverne i denne kamp og starte på højrebacken. Det var grimt at se på hvordan AJA konstant blev sat på farten og mod de små vævre spillere fra FCN kommer han til at blive sat fuldstændig
    Meget gerne. AJA er o.k. som backup i midtforsvaret men ikke som back.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    AJA er akilleshælen en hvor vi er mest sårbare defensivt. Og det ved vel også FCN. Så hvis Ryan bliver ikke klar så bliver det spændende hvad JM vælger. Med Sabbi ude som var også giftigt med tilbageløb i defensiven skal JM finde en opstilling/taktik som støtter os vores højre side defensivt.
    Synes Robin skal smides for løverne i denne kamp og starte på højrebacken. Det var grimt at se på hvordan AJA konstant blev sat på farten og mod de små vævre spillere fra FCN kommer han til at blive sat fuldstændig. Håber bare for alt i verden ikke at han sætter Aron ind fra start på højrekanten, som han gjorde i pokalkampen - det var en decideret katastrofe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mandé,Skjelvik,Ryan og Fenger er stadig ikke klar til kamp. Sabbi har karantæne. Mange skal sorteres fra

    https://fyens.dk/artikel/ob-stadig-u...s-bedste-backs

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    FCN er ikke særligt gode den her sæson. De er nok det dårligste de har været i en 4-5 år snart, så de er helt sikkert til at tale med. Jeg tror dog ikke, at vi skal forberede os på, at det bliver ved at "spille fodbold igen". Den del er de stadig langt bedre til en os, og det er ikke et punkt vi har rykket os på i lang tid nu. Jeg tror det bliver med de samme midler, som da vi slog AaB i efteråret. Masser af dueller, lange bolde op på Okosun og dødbolde. Det er der vi kan kyse dem, det er der vores styrke er, sådan som vi har sat holdet sammen lige nu. Og så spille på kontra, som de som altid er sårbare overfor, og som de også tabte til Brøndby på. Her kommer vi virkelig til at mangle Sabbi, det burde være en perfekt kamp for ham, så jeg tænker, at der godt kunne findes plads til Hyllegaard fra start.
    Enig og jeg tror helt sikkert også vi får bedre vilkår for at spille på den måde. Om vi spiller langt eller kort, så er det altså langt nemmere på en plan plæne uden sne og stormvejr. Det lignede simpelthen vi havde svært ved at stå fast i onsdags og så kan er det dælme svært at slå en lang bold præcist.
    En anden ting vi klart skal forbedre er vores presspil. Hvor ynkeligt det end lyder, så forsøgte vi det faktisk imod Lyngby, men vi stod slet ikke tæt nok på vores mand, hvorfor Lyngby fik plads på midten, når de havde spillet udenom vores pres for og kunne slå de her bolde i dybden, hvor vi ikke kan følge med. Det vil FCN helt sikkert forsøge at kopiere og deres folk er omend endnu hurtigere og deres assistmagere endnu skarpere til at slå afleveringerne.
    Vi skal helt tæt på dem deres i vores markeringer, for så er vi stærkere og deres forsvar er til at tale med.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Enig i at Kamaldeen er en klassespiller, men derudover er jeg ikke vildt skræmt lige nu og her. Og bedre er han trods alt heller ikke endnu, med 5 mål i den her sæson som deres topscorer. Når vi kigger på de tidligere sæsoner, hvor de har haft Kudus, Damsgaard, Rygaard, Skov Olsen, Marcondes, Ingvartsen, Jensen, Donyoh, Asante osv, så synes jeg slet ikke deres offensiv er, hvor den her været lige nu.

    Men ja, de har da stadig klart steder hvor de kan udfordre os. Lyngby kunne spille bag vores midterforsvarer, så det kan FCN selvfølgelig også. AJA kan blive udstillet hvis han ikke får hjælp, og Okosun kan blive spillet helt ud af kampen, hvis det foregår på deres præmisser. Men her må vi så vise, at vi kan kyse dem rent fysisk, og det er der altså flere hold der har bevist i den her sæson. Det er et hold der har tabt 4 ligakampe i træk vi skal møde.
    AJA er akilleshælen en hvor vi er mest sårbare defensivt. Og det ved vel også FCN. Så hvis Ryan bliver ikke klar så bliver det spændende hvad JM vælger. Med Sabbi ude som var også giftigt med tilbageløb i defensiven skal JM finde en opstilling/taktik som støtter os vores højre side defensivt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    FCN er ikke særligt gode den her sæson. De er nok det dårligste de har været i en 4-5 år snart, så de er helt sikkert til at tale med. Jeg tror dog ikke, at vi skal forberede os på, at det bliver ved at "spille fodbold igen". Den del er de stadig langt bedre til en os, og det er ikke et punkt vi har rykket os på i lang tid nu. Jeg tror det bliver med de samme midler, som da vi slog AaB i efteråret. Masser af dueller, lange bolde op på Okosun og dødbolde. Det er der vi kan kyse dem, det er der vores styrke er, sådan som vi har sat holdet sammen lige nu. Og så spille på kontra, som de som altid er sårbare overfor, og som de også tabte til Brøndby på. Her kommer vi virkelig til at mangle Sabbi, det burde være en perfekt kamp for ham, så jeg tænker, at der godt kunne findes plads til Hyllegaard fra start.
    Talte om "at spille fodbold igen" i første linje i hensigt af det mudderkast sidste onsdag. Og ja, det ville være en kamp for Ssbbi. Er helt enig hvad du skriver om tilgangen til kampen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Enig så langt, at FCN midtbane og forsvar er de sløjeste de har haft i mange år. Til gengæld er de stadig stærke i angrebet. Især i deres venstre side, hvor Kamaldeen både er hurtigt, driblestærk og skudstærk. Hvis det bliver AJA, der skal spille højreback, så får vi det meget svært. Kasper L. er ikke meget hurtigere, så nok begrænset hvor meget han kan støtte. Er også lidt bange for at Okosun vil være lidt som en hund i et spil kegler mod de små hurtige spillere.
    Enig i at Kamaldeen er en klassespiller, men derudover er jeg ikke vildt skræmt lige nu og her. Og bedre er han trods alt heller ikke endnu, med 5 mål i den her sæson som deres topscorer. Når vi kigger på de tidligere sæsoner, hvor de har haft Kudus, Damsgaard, Rygaard, Skov Olsen, Marcondes, Ingvartsen, Jensen, Donyoh, Asante osv, så synes jeg slet ikke deres offensiv er, hvor den her været lige nu.

    Men ja, de har da stadig klart steder hvor de kan udfordre os. Lyngby kunne spille bag vores midterforsvarer, så det kan FCN selvfølgelig også. AJA kan blive udstillet hvis han ikke får hjælp, og Okosun kan blive spillet helt ud af kampen, hvis det foregår på deres præmisser. Men her må vi så vise, at vi kan kyse dem rent fysisk, og det er der altså flere hold der har bevist i den her sæson. Det er et hold der har tabt 4 ligakampe i træk vi skal møde.

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    FCN er ikke særligt gode den her sæson. De er nok det dårligste de har været i en 4-5 år snart, så de er helt sikkert til at tale med. Jeg tror dog ikke, at vi skal forberede os på, at det bliver ved at "spille fodbold igen". Den del er de stadig langt bedre til en os, og det er ikke et punkt vi har rykket os på i lang tid nu. Jeg tror det bliver med de samme midler, som da vi slog AaB i efteråret. Masser af dueller, lange bolde op på Okosun og dødbolde. Det er der vi kan kyse dem, det er der vores styrke er, sådan som vi har sat holdet sammen lige nu. Og så spille på kontra, som de som altid er sårbare overfor, og som de også tabte til Brøndby på. Her kommer vi virkelig til at mangle Sabbi, det burde være en perfekt kamp for ham, så jeg tænker, at der godt kunne findes plads til Hyllegaard fra start.
    Enig så langt, at FCN midtbane og forsvar er de sløjeste de har haft i mange år. Til gengæld er de stadig stærke i angrebet. Især i deres venstre side, hvor Kamaldeen både er hurtigt, driblestærk og skudstærk. Hvis det bliver AJA, der skal spille højreback, så får vi det meget svært. Kasper L. er ikke meget hurtigere, så nok begrænset hvor meget han kan støtte. Er også lidt bange for at Okosun vil være lidt som en hund i et spil kegler mod de små hurtige spillere.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    FCN er ikke særligt gode den her sæson. De er nok det dårligste de har været i en 4-5 år snart, så de er helt sikkert til at tale med. Jeg tror dog ikke, at vi skal forberede os på, at det bliver ved at "spille fodbold igen". Den del er de stadig langt bedre til en os, og det er ikke et punkt vi har rykket os på i lang tid nu. Jeg tror det bliver med de samme midler, som da vi slog AaB i efteråret. Masser af dueller, lange bolde op på Okosun og dødbolde. Det er der vi kan kyse dem, det er der vores styrke er, sådan som vi har sat holdet sammen lige nu. Og så spille på kontra, som de som altid er sårbare overfor, og som de også tabte til Brøndby på. Her kommer vi virkelig til at mangle Sabbi, det burde være en perfekt kamp for ham, så jeg tænker, at der godt kunne findes plads til Hyllegaard fra start.

    Leave a comment:


  • andlox
    started a topic Optaktstråd FCN-OB 07.02.21

    Optaktstråd FCN-OB 07.02.21

    Tverskov vil starte en god stime:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-stime-mod-fcn

    Tja, lad os se om det lykkes. Måske lidt sent nu efter nederlaget sidste onsdag...
    Håber bare at vi se et OB-hold i morgen som spiller fodbold igen. Vi skulle ja være godt godt forberedt og vant at spille på plastik da optakten fandt sted i største dele på sådan en bane.
Working...
X