Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Faciliteterne i Ådalen.. Eller mangel på

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Jeg læser det som om Jebali også kritiserer stadion og græstæppet der. Tror han mener alle faciliteter under ét. Jeg har ikke forstand på græs, men blev vores bane ikke kåret som den værste efter plastikbanerne?
    Plastikbanen klart værst og så er I ret klart næstværst.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Ingen tvivl om at de mange skader i en ikke for god trup har været en forklaring på en del af de dårlige kampe.
    Jeg har som flere undret mig. Og så troede jeg at med årtiers forsinkelse var det i orden.
    Men som Leif Rasmussen også skriver er den nuværende situation kendt for at udfordre spillerne. Og Jebali bekræfter det på bedrøveligste vis.
    Men er det kommunens ansvar, som Jebali hævder. Måske er det derfor han siger det så.
    Personligt synes jeg det er den rige klubs ansvar at have brugbare baner til sin forretning.

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Jeg læser det som om Jebali også kritiserer stadion og græstæppet der. Tror han mener alle faciliteter under ét. Jeg har ikke forstand på græs, men blev vores bane ikke kåret som den værste efter plastikbanerne?

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja man havde jo næsten bestilt materialerne til at fremstille statuen af JH for hans fantastisk arbejde.
    Om ikke andet så kan spillerne da få et bar i fine forhold og styrketræne i skadespauserne.
    “Der er ingen tvivl om” at manden opnåede det hele på blot seks år - aldrig har en mand formået så meget på så kort tid

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg troede da virkelig at faciliteterne i Aadalen, i den grad var blevet opgraderede. Kan det tænkes at spillerne også er trætte af ledelsens luftkasteller, og at Michaelsen exit var dråben der fik bægeret til at flyde over. Drachman var jo også ude med en slet skjult kritik.
    Jeg tror i den grad også man skal betragte det som et lille oprør fra spillerne. Det virker som om de fleste inkl. Jebali har været glade for JM, så det kan selvfølgelig ikke være tilfældigt at Jebali udtaler sig pænt om JM, hvorefter han to dage senere kritisere forholdene, hvor han i øvrigt er sød til at sende en opfordring til kommunen, og altså ikke blot svine klubben hensynsløst til.
    Forhåbentligt har han startet en diskussion som gør os alle klogere. Jeg var egentlig også af den opfattelse vi var kommet på niveau med andre midterklubber i superligaen på facilitetskontoen, så det vil jeg da gerne have andre end jebali sætter ord på

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så det som nogle kastede store roser om sig for, og som i SFÅ blev kaldt "Jesper Hansens svendestykke", var altså et transfervindue, hvor man solgte Kadrii, AK, Eskesen, Greve og Leeuwin, og hentede Lieder, Juel, Thrandarson, Skjelvik, Hyllegaard og Kasper Larsen, og så var det nogle træningsfaciliteter der blev opgraderet fra "totalt uacceptable" til "ret dårlige".....

    Jeg skal ALDRIG nogensinde høre på igen, at OB fans har "for høje forventninger".
    Ja man havde jo næsten bestilt materialerne til at fremstille statuen af JH for hans fantastisk arbejde.
    Om ikke andet så kan spillerne da få et bad i fine forhold og styrketræne i skadespauserne.
    Last edited by Magge; 17-01-2021, 09:20.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kunne rigtig godt tænke mig en uddybning af de påstande Jebali kommer med inden jeg selv vil hente høtyven ude i laden

    Måske OBstruktion kan dette hvis de ikke har fået deres MH interview endnu?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Så det som nogle kastede store roser om sig for, og som i SFÅ blev kaldt "Jesper Hansens svendestykke", var altså et transfervindue, hvor man solgte Kadrii, AK, Eskesen, Greve og Leeuwin, og hentede Lieder, Juel, Thrandarson, Skjelvik, Hyllegaard og Kasper Larsen, og så var det nogle træningsfaciliteter der blev opgraderet fra "totalt uacceptable" til "ret dårlige".....

    Jeg skal ALDRIG nogensinde høre på igen, at OB fans har "for høje forventninger".

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kennethg Se indlæg
    Ved ikke om i har læst den nye artikel om faciliteterne i Ådalen? islams jebali kritiserer faciliteterne som værende de dårligste i Norden og antyder at der er en sammenhæng mellem de dårlige baner og de mange skader som ob har haft. Man har snakket om i mange år at ob mangler faciliteter og det er ligefrem opstå et begreb der hedder spøgelset i Ådalen som dækker over de kritisableforhold. Det er selvfølgelig kommet et nyt superliga hus som jo er positivt, men jeg undrer mig over hvad det er der gør at banerne er så dårlige? det må vel være svært på denne årstid at holde banerne i tiptopform tænker også hvad de gør i andre klubber for at holde deres baner gode. er der nogen der ved hvad det er der gør at banerne er åbenbart er så dårlige i Ådalen?

    kh kenneth
    Jeg kan sku godt lide ham. Lad os få nogle fakta og sandheder på bordet. Jh og efterfølgeren Manuel fra haløj på badehotellet er/var så usansynlig positive, så man må formode at NT udbetaler en del af lønnen i lykkepiller.
    Vi har mange skader, JB var under mistanke, men hvis banerne er som en pukkelpiste, så forklarer det jo en del.
    Iloyalitet mod klubben - måske, men måske er det nødvendigt at nogle tager klaskene.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Faciliteternes opgradering blev fejret som et stort skridt fremad for klubben. Hvis det er sandt at banerne er elendige nu så er det skandaløst.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg troede da virkelig at faciliteterne i Aadalen, i den grad var blevet opgraderede. Kan det tænkes at spillerne også er trætte af ledelsens luftkasteller, og at Michaelsen exit var dråben der fik bægeret til at flyde over. Drachman var jo også ude med en slet skjult kritik.
    Der er kommet et nyt hus og lagt et dræn. Det er jo som altid - billige og let ligegyldige justeringer.

    Der er amatørklubber på Fyn med bedre forhold.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ja der må være noget om snakken, også Frøkjær har tidligere kritiseret de nye baner i Ådalen, det er jo heller ikke tilfældigt med de mange muskelsmerter. Det er bare amatøragtigt af en klub som ser sig som en del af top 6.
    Jeg troede da virkelig at faciliteterne i Aadalen, i den grad var blevet opgraderede. Kan det tænkes at spillerne også er trætte af ledelsens luftkasteller, og at Michaelsen exit var dråben der fik bægeret til at flyde over. Drachman var jo også ude med en slet skjult kritik.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Hvor meget nåede bane 1 at blive brugt efter der blev lagt nyt dræn etc., det kan ikke have været meget? Det er jo også bare pinligt at førsteholdet skal træne alle mulige andre stedet end i ådalen, ikke lige frem noget der skriger af professionel fodboldklub.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Ja der må være noget om snakken, også Frøkjær har tidligere kritiseret de nye baner i Ådalen, det er jo heller ikke tilfældigt med de mange muskelsmerter. Det er bare amatøragtigt af en klub som ser sig som en del af top 6.

    Leave a comment:


  • Kennethg
    started a topic Faciliteterne i Ådalen.. Eller mangel på

    Faciliteterne i Ådalen.. Eller mangel på

    Ved ikke om i har læst den nye artikel om faciliteterne i Ådalen? islams jebali kritiserer faciliteterne som værende de dårligste i Norden og antyder at der er en sammenhæng mellem de dårlige baner og de mange skader som ob har haft. Man har snakket om i mange år at ob mangler faciliteter og det er ligefrem opstå et begreb der hedder spøgelset i Ådalen som dækker over de kritisableforhold. Det er selvfølgelig kommet et nyt superliga hus som jo er positivt, men jeg undrer mig over hvad det er der gør at banerne er så dårlige? det må vel være svært på denne årstid at holde banerne i tiptopform tænker også hvad de gør i andre klubber for at holde deres baner gode. er der nogen der ved hvad det er der gør at banerne er åbenbart er så dårlige i Ådalen?

    kh kenneth
Working...
X