Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kan også gode lide logo’et.
    Syntes bare det unikke forsvinder lidt når det er en trend som går på omgang i klubberne ligesom legendetrøjen for noget tid siden.
    Ja, det er blevet helt kannibaliseret fra Hummels side efterhånden med det koncept her. Jeg købte både Helveg-trøjen og Madrid-trøjen, fordi at jeg synes det var fede trøjer, en fortjent hyldest til en legende (selvom Lars Høgh burde have været den første), og fordi at man faktisk med Madrid-trøjen lavede et produkt der var meget tæt på originalen. Nu synes jeg den er ved at blive lidt for tyk, især med de der Hummel-vimpler ned af ærmerne. Det har altså intet med OBs historie at gøre, og det lugter tydeligt af at være et marketingsstunt der er groet i Hummels have.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Kan godt lide ideen med logoet. Det kan noget rent grafisk og det er fint, at man forsøger at relancere det på den her gimmick-facon.

    Selve trøjen siger mig ikke noget. Den der store blå stribe ned i midten ser ikke fedt ud, og Hummel-vimplerne hele vejen ned af ærmerne ødelægger hele illusionen om en retrotrøje i mit hoved.
    Kan også gode lide logo’et.
    Syntes bare det unikke forsvinder lidt når det er en trend som går på omgang i klubberne ligesom legendetrøjen for noget tid siden.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Bum !
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-ret...-foerste-logo/

    i anledning af vores 134 års føs’dag
    Kan godt lide ideen med logoet. Det kan noget rent grafisk og det er fint, at man forsøger at relancere det på den her gimmick-facon.

    Selve trøjen siger mig ikke noget. Den der store blå stribe ned i midten ser ikke fedt ud, og Hummel-vimplerne hele vejen ned af ærmerne ødelægger hele illusionen om en retrotrøje i mit hoved.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ikke så længe siden AGF spillede i striber fordi det var deres oprindelige trøje, nu prøver Jack Jørgensen vel bare at lave noget der ligner?
    Bum !
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-ret...-foerste-logo/

    i anledning af vores 134 års føs’dag
    Last edited by Magge; 29-01-2021, 10:29.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo jo. Det så da meget fedt ud. Jeg er bare ved at være træt af marketingsvideoer og andre stunts når det ægte og ærlige arbejde i at samle klub og fans stadig halter gevaldigt. Måske æbler og pærer.. Hva ved jeg. Men jeg har bare brug for noget andet i disse dage som hardcore fan end lige sådan noget her
    Der har vi strategien. Udsend spin og håb på omverdenen æder det.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så længe de ikke rigtig lytter til os fans og tager os med på rejsen kan jeg ikke rigtig lade mig begejstre over sådan noget her.
    Det er bare smoke og noget marketingsafdelingen syntes er vigtigt for klubbens fans og sjæl. Vi må håbe de vågner op en dag og fatter hvad det er fansne har brug for
    Ikke så længe siden AGF spillede i striber fordi det var deres oprindelige trøje, nu prøver Jack Jørgensen vel bare at lave noget der ligner?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kunne ikke være mere enig, Andlox! Vi skal altså huske på at de senere år også er sket rigtig mange positive ting omkring klubben - især omkring vores ungdomsafdeling. Ville til enhver tid foretrække hvad vi har i dag, fremfor den rodebutik hele organisationen var i sølv-perioden
    Der var ikke mere rod dengang i forhold til at det er nye tider alle steder.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Må tilgive at der er ting som skuffer mig meget. Den forløb om JM og især historien og Hemmingsens reaktion i hensigt af Daniel Høegh gør mig vred. Men det lykkes heldigvis at se alligevel også de gode ting om klubben. De kan ikke dræbe min begejstring for OB, selvom der er momenter hvor ønsker det hele til helvede. Så prøv ikke at glemme de gode ting og "always look on the bridge side of live". :-)
    Kunne ikke være mere enig, Andlox! Vi skal altså huske på at de senere år også er sket rigtig mange positive ting omkring klubben - især omkring vores ungdomsafdeling. Ville til enhver tid foretrække hvad vi har i dag, fremfor den rodebutik hele organisationen var i sølv-perioden

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Spørgte lige hos SLOen. De har fundet et gammelt dokument med logoen og er ret vildt med det. Men det er i første omgang ikke planlagt at skifte klubbens logo. Men de vil gerne bruge den gamle i forskellige sammenhænge.
    Hvis de skal bruge dele af det gamle logo skal det være i en ny fortolkning synes jeg. Det gamle er meget sjovt, men jeg synes jo der står: “EOB”, men det er nok bare mig.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Gf er bare langt foran os
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-agf/8444781

    De får en erfaren, og vi får en spejderdreng.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Spørgte lige hos SLOen. De har fundet et gammelt dokument med logoen og er ret vildt med det. Men det er i første omgang ikke planlagt at skifte klubbens logo. Men de vil gerne bruge den gamle i forskellige sammenhænge.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo jo. Det så da meget fedt ud. Jeg er bare ved at være træt af marketingsvideoer og andre stunts når det ægte og ærlige arbejde i at samle klub og fans stadig halter gevaldigt. Måske æbler og pærer.. Hva ved jeg. Men jeg har bare brug for noget andet i disse dage som hardcore fan end lige sådan noget her
    Må tilgive at der er ting som skuffer mig meget. Den forløb om JM og især historien og Hemmingsens reaktion i hensigt af Daniel Høegh gør mig vred. Men det lykkes heldigvis at se alligevel også de gode ting om klubben. De kan ikke dræbe min begejstring for OB, selvom der er momenter hvor ønsker det hele til helvede. Så prøv ikke at glemme de gode ting og "always look on the bridge side of live". :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det lyder lidt som om vi skifter logo. Ved ikke om jeg overinterpreterer det. Men synes den gamle logo er fedt.
    Jo jo. Det så da meget fedt ud. Jeg er bare ved at være træt af marketingsvideoer og andre stunts når det ægte og ærlige arbejde i at samle klub og fans stadig halter gevaldigt. Måske æbler og pærer.. Hva ved jeg. Men jeg har bare brug for noget andet i disse dage som hardcore fan end lige sådan noget her

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    For min skyld kan vi da godt skifte til det gamle logo. Det er da lidt mere specielt og faktisk ret lækkert umiddelbart
    Helt enig.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det lyder lidt som om vi skifter logo. Ved ikke om jeg overinterpreterer det. Men synes den gamle logo er fedt.
    For min skyld kan vi da godt skifte til det gamle logo. Det er da lidt mere specielt og faktisk ret lækkert umiddelbart

    Leave a comment:

Working...
X