Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Tja vi har spillet som en pose nødder i 3-4-3. Jeg tror ikke på den opsætning, men forhåbentlig virker det. Kan godt se problemet med 4 bagved når Jørgen er den ene.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fin opstilling.

    Jeg er glad for, at Okosun starter ude. Han er et glimrende våben til senere i kampen - uanset om der skal forsvares eller angribes.

    Spændende om Kløve og JJT kan stå distancen. Håber Frø er instrueret om at trække mere centralt.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Heldigvis starter Frø inde i stedet for Okosun
    Det kan næsten kun blive godt for spillet frem ad banen. Jeg håber så de kan lukke af i forsvaret igen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det bliver 3-4-3 igen og Okosun rykker på bænken og Frø i startopstilling:
    Oliver
    Kasper Tverskov M.Lund
    Ryan Kløve JJ, Skjelvik
    Sabbi Jebali Frø

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS tror på samme start11er som mod ACH, men måske mere i 3-5-2 formation

    ..................OC
    .......KL....Tverskov.....Marco
    Ryan...........JJT..............Jørgen
    ..........Okosun........Kløve
    ..........Jebali......Sabbi


    Drachmann
    Mandé
    Frø
    Max
    Aron m.fl.
    Heldigvis starter Frø inde i stedet for Okosun

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om den lejekontrakt, er indgået for at tilfredsstille klubbens fans, "for så har jeg da gjort noget"(MH).
    En signing der ligner tidligere som JH også kunne finde på.

    Laves sådanne intetsigende aftaler for at genere trænerteamet, så de ikke kan stille ret stærkt og derved ikke opfylde Top-6 målet, for derefter at blive fyret for ikke at opnå målsætningen og så skal der hentes endnu en afdanket tidligere OB-spiller ind, der ikke har nogen erfaring, men som passer ind til NT og slænget.

    Jeg tror ikke at JM vil forlænge, om han skulle få muligheden. Tror slet ikke at han kan gennemskue hvad OB vil, de er der ingen andre end NT selv, der kan efterhånden.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS tror på samme start11er som mod ACH, men måske mere i 3-5-2 formation

    ..................OC
    .......KL....Tverskov.....Marco
    Ryan...........JJT..............Jørgen
    ..........Okosun........Kløve
    ..........Jebali......Sabbi


    Drachmann
    Mandé
    Frø
    Max
    Aron m.fl.
    Det er igen en defensiv opstilling og med en midtbane som er meget lidt iderig og fremadrettet så vi skal håbe på JJT kan skabe chancerne ellers bliver det vel i værste Horsens style dødbolde og høje bolde der satses på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Sveinn igen ikke med i truppen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...roendby-if-ob/

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FS tror på samme start11er som mod ACH, men måske mere i 3-5-2 formation

    ..................OC
    .......KL....Tverskov.....Marco
    Ryan...........JJT..............Jørgen
    ..........Okosun........Kløve
    ..........Jebali......Sabbi


    Drachmann
    Mandé
    Frø
    Max
    Aron m.fl.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Oliver Christensen forud for kampen mod Brøndby.

    http://obstruktion.dk/oliver-c-komme...endby-stadion/

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    JM vil fremtidig spille med forskellige systemer:
    https://fyens.dk/artikel/ob-træner-s...gs-trænere?rss

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Tror desværre vi spiller med præcis samme opstilling igen.
    Håber på en 4-3-3 med:
    OC
    Ryan - Tverskov - Larsen - O. Lund
    Okosun - JJT - JD
    Sabbi - Jebali - Kløve
    Jeg tror også vi ser 3-5-2 igen, simpelthen for at dæmme op for de hurtige angribere Bif har.. Selvom, jeg ligesom dig hellere så 4-3-3 med noget fart i og så nogle mål(til os naturligvis).

    Men jeg er godt nok i tvivl om man har JD med i startopstillingen, men det ville da være lækkert at se kaptajnen på banen igen

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Men er det ikke hans ting? Han står godt i de fleste kampe og virker rimelig komplet, men så har han bare de der kæmpe bommerter der virkelig koster, og han har ret mange af dem. Nu har jeg aldrig forstået det der med at "teste" målmanden, for man skal vel sparke på mål når man har en god mulighed, uanset hvem der står, men man kunne jo godt sparke noget hjørnespark tæt ind omkring ham f.eks. som han har haft problemer med før.
    Sådan oplever jeg ham også. Han har alle forudsætningerne og på sine bedste dage ligner han den bedste målmand i Superligaen. Men så kommer kampe som den imod FCM, hvor han jo skal tage de to sidste mål FCM får. Lad os bare få ASO, KL, JT, ES og eventuelt ML ind omkring ham og så få slået nogen skarpe dødbolde inde omkring ham. Han har forbedret sig markant i sin bøf-tid, men han kan stadig trues og Jung er ikke verdens største stopper i deres tremandsforsvar, så de må kunne trues på dødbolde.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Han var klart BIFs MoM imod AaB, tog flere friløbere og styrede forsvaret fint; så det ved jeg ikke lige, hvor du har fra. Han er ikke BIFs svageste led.
    Men er det ikke hans ting? Han står godt i de fleste kampe og virker rimelig komplet, men så har han bare de der kæmpe bommerter der virkelig koster, og han har ret mange af dem. Nu har jeg aldrig forstået det der med at "teste" målmanden, for man skal vel sparke på mål når man har en god mulighed, uanset hvem der står, men man kunne jo godt sparke noget hjørnespark tæt ind omkring ham f.eks. som han har haft problemer med før.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Han var klart BIFs MoM imod AaB, tog flere friløbere og styrede forsvaret fint; så det ved jeg ikke lige, hvor du har fra. Han er ikke BIFs svageste led.
    Som jeg skriver er han svingende. Mod FCM koster han 2 mål og sejren. Hsn svinger mellem mom og ustabilitet. Lidt en light udgave Karius.

    Leave a comment:

Working...
X