Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    AGF uden Jevtovic, hausner, Backman, links og Diks. Bevares kan AGF fortsat stille en habil start-11'er, men jeg ville blive ekstremt skuffet, hvis vi kommer til at se samme Kampbillede som i europakampen. Det er et hold vi skal spille lige op med

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS gætter, ikke overraskende på den samme start11'er som de første kampe. Ryan står selvsagt ikke til en startplads endnu, så bænken er

    Ryan, Sander, Fenger, Hyllegård, M.Lund, Gudjohnson, Sayoba og Drachmann der træner med igen på bane 1. Skaderne er Lieder, AJA, Vestergård
    Drachmann ikke klar så 2 skal sorteres fra 20 mands truppen. Den ene er nok Obbekjær mens den anden kunne stå mellem Sveinn og Aron måske

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-agf-ob-1/

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    FS gætter, ikke overraskende på den samme start11'er som de første kampe. Ryan står selvsagt ikke til en startplads endnu, så bænken er

    Ryan, Sander, Fenger, Hyllegård, M.Lund, Gudjohnson, Sayoba og Drachmann der træner med igen på bane 1. Skaderne er Lieder, AJA, Vestergård

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Har helt sikkert også en fin fornemmelse. Synes AGF er svækket af ikke at have Ankersen og have både Backman (formentlig) og Hausner ude. Vores store problem sidste sæson var at vi slet ikke formåede at kreere chancer nok imod dem. Foruden den sidste Europa-kamp, hvor AGF var klart bedst, synes jeg egentlig vi spillemæssigt var fint med. Vi formåede bare slet ikke at bryde igennem deres organisation og scorede deraf kun to mål i 4 kampe sidste sæson. Det skulle vi gerne have bedre betingelser for nu. Vores offensiv virker skarpere og AGF's forsvar må alt andet lige være svækket. Kan vi ramme niveauet fra de første par kampe, spår jeg os fine chancer for point, men vi skal heller ikke dykke 5%, for så løber vi ind i en kamp lignende den vi så sidst vi mødte dem

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Hausner er ude, hvilket tæller til vores fordel.

    Vi kan håbe at deres, skrækkelige, EL kamp, har sat sig i hovederne på dem.

    vi kommer til Aarhus med en del mere momentum end vi har haft hele sidste sæson.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Søndag klokken 14 går det løs i Aarhus.

    Vi kommer formentlig med fin selvtillid de to første kampe taget i betragtning, og jeg håber meget på, at vi kan slippe lidt af det udebanekompleks vi har med ikke at komme aggressivt nok ud fra start. Vi skal ud over stepperne som mod FCK og sætte deres bagerste under pres. Særligt Nicklas Backmann ser ikke for godt ud i øjeblikket.

    Tænker vi start præcis som i de to øvrige kamp, måske med Ryan fra start i stedet for Oliver Lund, medmindre han kun er klar til den sidste halve time eller lignende.

    Det kunne godt lugte af endnu en remis, synes jeg. 1-1 er købt herfra.
    Tror ikke at Ryan får startplads, efter kun 30 minutter i reservekampen er det sikker for tidligt. Ville være fint med indhop for ham.
    Som tidligere sagt tror at Covid-reglerne stjæler største del af hjemmebanefordelen så er ret optimistisk at vi kan hente mere end ét point. Vores offensive fungerer og skaber chancer (selvom vi var ikke skarp nok at udnytte de sidst) og vores forsvar står sikkert. Ved godt at AGF var bedre da vi mødte de sidst i EL-playoff. Men synes man kan ikke sammenligne den kamp med den aktuelle, da vi står et helt andet sted efter systemskifte og sammenspil af Jebali og Sabbi.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Søndag klokken 14 går det løs i Aarhus.

    Vi kommer formentlig med fin selvtillid de to første kampe taget i betragtning, og jeg håber meget på, at vi kan slippe lidt af det udebanekompleks vi har med ikke at komme aggressivt nok ud fra start. Vi skal ud over stepperne som mod FCK og sætte deres bagerste under pres. Særligt Nicklas Backmann ser ikke for godt ud i øjeblikket.

    Tænker vi start præcis som i de to øvrige kamp, måske med Ryan fra start i stedet for Oliver Lund, medmindre han kun er klar til den sidste halve time eller lignende.

    Det kunne godt lugte af endnu en remis, synes jeg. 1-1 er købt herfra.
    Jeg sælger den også gerne for 1 point her inden kampen. Omvendt synes jeg at takterne de første kampe har vist at vi har lov at håbe på mere. Statistikken siger noget andet de seneste mange udekampe, men hvis Jebali er motiveret som mod FCK kan han sagtens blive nøglespiller mod sidste års tredjeplads. Hyllegård ser jeg også gerne få mere end et par min. når Juelsgård og Tingager er kørt møre.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Uafgjort er købt herfra. Sidst vi var deroppe i EL play-off var AGF klart bedst.

    Har dog en okay fornemmelse, har lidt en fornemmelse af det gælder om at have bolden mindst muligt

    Jeg så lidt af Mura-AGF, der kunne AGF slet ikke administrere at have boldkontrol.

    Taktisk hint, Jebali kan ikke løbe fra nogen, så parker lige ham på hurtigste stopper, selv tak Jakob

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg sælger gerne kampen for 1 point. Jeg tror, at OB spillede over evne mod FCK. Hvis ikke, så spiller OB med om ædelmetal i år. Niveauet mod FCN er nok mere retvisende, og det er også en kæmpe forbedring fra sidste sæson.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Søndag klokken 14 går det løs i Aarhus.

    Vi kommer formentlig med fin selvtillid de to første kampe taget i betragtning, og jeg håber meget på, at vi kan slippe lidt af det udebanekompleks vi har med ikke at komme aggressivt nok ud fra start. Vi skal ud over stepperne som mod FCK og sætte deres bagerste under pres. Særligt Nicklas Backmann ser ikke for godt ud i øjeblikket.

    Tænker vi start præcis som i de to øvrige kamp, måske med Ryan fra start i stedet for Oliver Lund, medmindre han kun er klar til den sidste halve time eller lignende.

    Det kunne godt lugte af endnu en remis, synes jeg. 1-1 er købt herfra.
    Så er det jo ærgerligt at Backmann er skadet
    Oli starter helt sikkert men kunne godt blive skiftet ud efter 70 min for at give Ryan lidt tid og kunne holde trit med deres hurtige kanter

    2-1 til AGF. Jeg er desværre stadig ikke overbevist og vi ser generelt rigtig dårlige ud på udebane

    Leave a comment:


  • mckellberg
    started a topic Optakt: AGF - OB

    Optakt: AGF - OB

    Søndag klokken 14 går det løs i Aarhus.

    Vi kommer formentlig med fin selvtillid de to første kampe taget i betragtning, og jeg håber meget på, at vi kan slippe lidt af det udebanekompleks vi har med ikke at komme aggressivt nok ud fra start. Vi skal ud over stepperne som mod FCK og sætte deres bagerste under pres. Særligt Nicklas Backmann ser ikke for godt ud i øjeblikket.

    Tænker vi start præcis som i de to øvrige kamp, måske med Ryan fra start i stedet for Oliver Lund, medmindre han kun er klar til den sidste halve time eller lignende.

    Det kunne godt lugte af endnu en remis, synes jeg. 1-1 er købt herfra.
Working...
X