Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ærgerligt med hylle. Det er galt synes jeg. Desuden skæv bænk/trup, 3 angribere,1 midtbane (som er Aron!)
    Nu har vi i princippet kun 1, måske 1,5 angriber på banen, så helt galt er det ikke. Men på ingen måde optimalt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er en stærk analyse det har jeg lige overset

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Drachmann er ikke med. Så jeg tvivler
    Det er en stærk analyse det har jeg lige overset

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lidt sært med Hylle synes jeg, men det må betyde at Drachmann har mulighed for at komme på banen
    Drachmann er ikke med. Så jeg tvivler

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hylle og Obbekjær siet fra truppen
    Ærgerligt med hylle. Det er galt synes jeg. Desuden skæv bænk/trup, 3 angribere,1 midtbane (som er Aron!)

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja, det vil være en træls udgang på kampen, men jeg synes nu før GF'erne har manglet 4-5- mand fra deres start11'er og så vundet alligevel - så jeg anser nu stadig kampen for helt åben. Spørgsmålet er måske om vores lidt kleine midtbane kan stå mod trykket fra nogen meget aggressive og fysiske GF'ere
    Tror bestemt også de bider fra sig og ser os heller ikke som favoritter, men jeg bliver sgu skuffet, hvis vi er ligeså langt fra dem som sidst. Det skal vi være for gode til. Helt enig med midtbanen. Det bliver et brag derinde, hvis vi fortsætter vores aggressivitet fra de første kampe og møder AGF's ditto

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hylle og Obbekjær siet fra truppen
    Lidt sært med Hylle synes jeg, men det må betyde at Drachmann har mulighed for at komme på banen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hylle og Obbekjær siet fra truppen

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Vi vinder i dag
    Odds 3,7 ved danskespil og det er bedre hos andre udbydere

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Som forventet genvalg. Vi starter med
    Oliver
    O.Lund Kasper Tverskov Skjelvik
    Opondo JJ Kløve
    Sabbi Jebali Frø
    Vi vinder i dag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Som forventet genvalg. Vi starter med
    Oliver
    O.Lund Kasper Tverskov Skjelvik
    Opondo JJ Kløve
    Sabbi Jebali Frø

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    AGF uden Jevtovic, hausner, Backman, links og Diks. Bevares kan AGF fortsat stille en habil start-11'er, men jeg ville blive ekstremt skuffet, hvis vi kommer til at se samme Kampbillede som i europakampen. Det er et hold vi skal spille lige op med
    Ja, det vil være en træls udgang på kampen, men jeg synes nu før GF'erne har manglet 4-5- mand fra deres start11'er og så vundet alligevel - så jeg anser nu stadig kampen for helt åben. Spørgsmålet er måske om vores lidt kleine midtbane kan stå mod trykket fra nogen meget aggressive og fysiske GF'ere

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Har aldrig forstået hvorfor man ligger en trup op på kampdagen, for så at sortere 2 mand fra samme dag..?
    Der må være et par spillere som er tvivlsomme. Tvivler på det er pga røgslør.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Har aldrig forstået hvorfor man ligger en trup op på kampdagen, for så at sortere 2 mand fra samme dag..?
    Må være for at narre fjenden eller teste et par spillere lige op til kampstart.. Men ja

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Drachmann ikke klar så 2 skal sorteres fra 20 mands truppen. Den ene er nok Obbekjær mens den anden kunne stå mellem Sveinn og Aron måske
    Har aldrig forstået hvorfor man ligger en trup op på kampdagen, for så at sortere 2 mand fra samme dag..?

    Leave a comment:

Working...
X