Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

    Jeg tror godt, du kan regne med, at Sabbi starter inde. Han har tidligere vist sig godt frem mod FCK, og han er uden tvivl OBs mest eksplosive spiller, som på egen hånd kan skabe chancer. Derudover er Ryan for langt fra form til at starte inde.
    Præcis. Hvis vi spiller 3-5-2 vil Sabbi være en af de 2 angribere. Men hvis både hylle og Fenger er klar kunne det godt være 4-3-3 med Sabbi som højrekant angriberen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Jebali og Svendsen på top sammen er der ikke kommet meget godt ud af ... i gen plads til Sabbi?
    Hvis Sabbi er klar til at spille fra start, kommer han også til det, det er jeg sikker på. Det ville simpelthen være for bizart et signal, når man har strukket sig langt for at hente ham, hvis han er bænket fra sæsonstart. Tænker også vi nemt kan få brug for hans hurtighed i sådan en kamp, og jeg husker ham som værende rigtigt god mod FCK for et år siden. Når Sander spillede i Slagelse, må det vel næsten være et tegn på, at han starter ude.

    Leave a comment:


  • Tydeligvis
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

    OC
    Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
    Kløve - JJ - Frøkjær
    Jebali - Svendsen
    Jeg tror godt, du kan regne med, at Sabbi starter inde. Han har tidligere vist sig godt frem mod FCK, og han er uden tvivl OBs mest eksplosive spiller, som på egen hånd kan skabe chancer. Derudover er Ryan for langt fra form til at starte inde.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

    OC
    Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
    Kløve - JJ - Frøkjær
    Jebali - Svendsen
    Jebali og Svendsen på top sammen er der ikke kommet meget godt ud af ... i gen plads til Sabbi?

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

    OC
    Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
    Kløve - JJ - Frøkjær
    Jebali - Svendsen

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Der kan og vil opstå skader frem til kampstart. Det plejer der.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    OB har lagt billeder ud fra dagens træning og jeg kan se at Fenger ihvertfald træner med bold. Er der nogen der har status på ham og hvorvidt han er i spil mod FCK?
    https://fyens.dk/artikel/alle-ob-ere...set-fra-lieder

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    OB har lagt billeder ud fra dagens træning og jeg kan se at Fenger ihvertfald træner med bold. Er der nogen der har status på ham og hvorvidt han er i spil mod FCK?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Normalt er jeg optimistisk når en ny sæson går i gang, men denne gang er jeg ikke.

    Jeg ærgrer mig gang på gang over at truppen ikke bliver forstærket med den åbenlyse midtbaneprofil som der mangler. Jeg ærgrer mig over, at man ikke lige giver den det sidste for at forstærke truppen. Jeg synes faktisk at det er dårlig forretningssans, at man ikke investerer i kvalitet som kan løfte holdet - og derved skabe mere værdi på flere punkter.

    OB kan være heldige, at blive nummer 4, men de kan også blive nummer 10 - og det ærgrer mig, at det er sådan man vælger at gribe tingene an i ledelsen i OB

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Godt med tilskuerne, så mangler vi bare en klar spillertrup. Har det virkeligt sært med denne første kamp. Har ingen fornemmelse af hvor vi står? Hvad har vi mon trænet på, hvad har vi arbejdet med som hold udover at løbe skaderne væk og så træne hårdere.
    ikke særlig optimistisk på vores vegne, men krydser fingrer for at vi er klar fra start.
    Det skal vi være med det program vi har

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Fedt mand!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Så kom der udmeldingen fra OB: Kampen gennemføres som planlagt:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-fc-...-som-planlagt/

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    I det mindste en hurtig melding fra OB, tak for det. Kampen afvikles som planlagt.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-fc-...iM6c_iAnoVCLjo

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Så det vil sige, som jeg forstår det, at hvis man har købt billet, så kan man stadig tage på stadion, så længe OB overholder de 500 per sektion? Right?
    Ja, der vil bare ikke være yderligere udvidelser, foreløbig de næste 14 dage.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

    Ja, udvidelsen refererer til, at aftalen nu også omfatter andre sportsgrene. Divisionsforeningen havde håbet, at det også ville omfatte flere tilskuere end de nuværende 500 per sektion, men nej. :-)
    Så det vil sige, som jeg forstår det, at hvis man har købt billet, så kan man stadig tage på stadion, så længe OB overholder de 500 per sektion? Right?

    Leave a comment:

Working...
X