Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AGF - OB Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Patrick Mortensen mener at de var klasser bedre end OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bedre-end-ob/

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    En kamp tabt på taktikbrættet ligner det. Vi bliver lokket til at spille op gennem midten, hvor AGF åbner op for os, for bagefter at gå i hårdt pres i ryggen på boldholder. Allerede i 1 halvleg burde vi have ændret til 4-4-2, det gjorde det meget nemmere for os at spille os ud af deres høje pres.

    Samtidig med at vi er udmanøvret spiller Frøkjær en usandsynlig dårlig kamp, Jebali får heller ikke fat i noget som helst. JJT lignede en der spillede skadet og han var slet ikke hurtigt nok, så vi kunne slet ikke få sat noget sammen.

    God kamp af Oliver og de 3 bagerste, AGF så meget ufarlige ud i det etablerede spil, takket være dem. Flot assist af Fenger. Kasper Larsen med et ægte angribermål. Det var vidst det positive i dag. Kan også godt lide at Frøkjær bliver ved med at forsøge, på trods af at han er elendig i dag. Det viser en stærk mentalitet.
    Fuldstændig enig, JM valgte endnu engang det sikre, hvilket nærmest var naivt, i hvert fald utilstrækkeligt. AGF vidste præcist hvordan de skulle håndtere os, og gjorde det helt perfekt, tilsat en masse hårdhed, men sådan er gamet. Vi var meget langt fra et resultat, håber alle i OB ser alvoren og forstår hvor meget der mangles. Hvis fortællingen bliver, at vi er meget tæt på top-6 og medaljespil på baggrund af de sidste runder her, så kan vi se frem til endnu en elendig sæson.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tingager blev ekstra motiveret af KLs udtalelser

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-hav-respekt/

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Gider du lade være med at være så positiv... Det passer slet ikke ind her... ;)

    derudover er jeg enig, vi møder et stærkt GF hold (Der for nylig klaskede FCK 2-4 i Parken), på deres hjemmebane, og den eneste reelle svækkelse, var vel at Højer var syg. Derudover havde de alle tilgængelige ressourcer. Vores kaptajn, bedste højreback er skadede, to vigtige spillere der har været tvivlsomme op til, og vi går ud og fighter og kæmper og dør med støvlerne på.

    AGF spiller hårdt og går sindssygt hårdt til Oliver Lund, Mads Frøkjær og Max Fenger. Desuden synes jeg at Nicolaj Poulsen bevæger sig på grænsen til at skulle forbydes adgang på en grønsvære. Usandsynligt svinsk spiller, generelt. Jeg vil også til enhver tid påstå at Haussner, ULOVLIGT holder Hyllegaard tilbage og burde få rødt. Vi var ikke enige derhjemme, men Hyllegaard, har i min optik sat ham, og Haussner hiver ham
    fysisk tilbage og holder en meget hurtigere spiller fast ulovligt. Direkte rødt.


    Forsvaret laver opspilsfejl, og vi bliver hårdt presset i vores opspil, men formår faktisk at sætte en del sammen i 2. Halvleg, og med lidt held, så havde JJT scoret og kampen havde ændret karakter.

    overall, er en svingende sæson sluttet ok af, og jeg ser med spænding frem mod næste sæson. :)
    Jeg var meget i tvivl da jeg så kampen, i første omgang synes jeg også at Haussner bliver sat og stopper Hylle ulovligt, men jeg synes ikke den er klar og ville nok være utilfreds hvis det blev dømt mod os. Når den ikke er klar skyldes det dog Hylle og hans mentalitet mere end Haussner - og her må jeg bare sige at jeg elsker at Hylle ikke bare søger at trække det røde kort, men virkelig forsøger at holde live i chancen, også selvom en anden rutineret angriber nok havde forsøgt at trække udvisningen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Efter den første skuffelse om den tabte kamp og den første halvleg hvor vi blev overmatchet må sige nu at er tilfreds og også stolt over holdets indsats i dag. Efter en lang sæson og især rigtig mange kampe i de sidste uger med en ekstrem skaderamt trup kan man ikke sætte en finger på indsatsen i dag. De prøvede det til sidste sekund, de overgav sig ikke selvom vi fik målene på de uheldigste tidspunkter umiddelbart før og efter pausen hvad kan give hård mental bagslag. Og selvom der manglede kvalitet og vi tabte alt i alt fortjent så virkede GFere til sidst trættere end vi. Vi prøvede i 95 minutter at kompensere deres kvalitetsfordel med indsats og der kan man vel kun trække hætten for og rose holdet.
    Der blev kæmpet det bedste vi kunne i går og taget imod en del knubs, og udover nogle personlige fejl som desværre sker nogle gange og oftest i kampe hvor man er pressede fordi modstanderen er gode så syntes jeg indsatsen var godkendt. Lad os tage til efterretning at der er forskel på om vi møder et tophold eller et bund/midterhold.
    Det absolut glædelige ved vores kampe i taberslutspillet er de unge gutter især Max Fenger , Frø havde været inde og givet prøver på talentet tidligere i sæsonen og det overrasker mig ikke at han har niveauet når bare han får chancerne, Klynge ville jeg gerne have set mere til fremover syntes der var nogle momenter i hans spil som ser spændende ud lige dom Robin også Ser enormt lovende ud.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    AGF er bedre end os - både i kampen og over sæsonen. De har en rød tråd, en struktur. OB agerer bare fra kamp til kamp. Alle skaderne er selvfølgelig en faktor.

    Der skal være en mening med galskaben, og OB har slet ikke setup’et til at spille europæisk. Man må kravle, før man kan gå.

    Nu en god lang pause. Mon ikke de unge gutter er godt brugte - særligt mentalt.

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Efter den første skuffelse om den tabte kamp og den første halvleg hvor vi blev overmatchet må sige nu at er tilfreds og også stolt over holdets indsats i dag. Efter en lang sæson og især rigtig mange kampe i de sidste uger med en ekstrem skaderamt trup kan man ikke sætte en finger på indsatsen i dag. De prøvede det til sidste sekund, de overgav sig ikke selvom vi fik målene på de uheldigste tidspunkter umiddelbart før og efter pausen hvad kan give hård mental bagslag. Og selvom der manglede kvalitet og vi tabte alt i alt fortjent så virkede GFere til sidst trættere end vi. Vi prøvede i 95 minutter at kompensere deres kvalitetsfordel med indsats og der kan man vel kun trække hætten for og rose holdet.
    Gider du lade være med at være så positiv... Det passer slet ikke ind her... ;)

    derudover er jeg enig, vi møder et stærkt GF hold (Der for nylig klaskede FCK 2-4 i Parken), på deres hjemmebane, og den eneste reelle svækkelse, var vel at Højer var syg. Derudover havde de alle tilgængelige ressourcer. Vores kaptajn, bedste højreback er skadede, to vigtige spillere der har været tvivlsomme op til, og vi går ud og fighter og kæmper og dør med støvlerne på.

    AGF spiller hårdt og går sindssygt hårdt til Oliver Lund, Mads Frøkjær og Max Fenger. Desuden synes jeg at Nicolaj Poulsen bevæger sig på grænsen til at skulle forbydes adgang på en grønsvære. Usandsynligt svinsk spiller, generelt. Jeg vil også til enhver tid påstå at Haussner, ULOVLIGT holder Hyllegaard tilbage og burde få rødt. Vi var ikke enige derhjemme, men Hyllegaard, har i min optik sat ham, og Haussner hiver ham
    fysisk tilbage og holder en meget hurtigere spiller fast ulovligt. Direkte rødt.

    Forsvaret laver opspilsfejl, og vi bliver hårdt presset i vores opspil, men formår faktisk at sætte en del sammen i 2. Halvleg, og med lidt held, så havde JJT scoret og kampen havde ændret karakter.

    overall, er en svingende sæson sluttet ok af, og jeg ser med spænding frem mod næste sæson. :)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    En kamp tabt på taktikbrættet ligner det. Vi bliver lokket til at spille op gennem midten, hvor AGF åbner op for os, for bagefter at gå i hårdt pres i ryggen på boldholder. Allerede i 1 halvleg burde vi have ændret til 4-4-2, det gjorde det meget nemmere for os at spille os ud af deres høje pres.

    Samtidig med at vi er udmanøvret spiller Frøkjær en usandsynlig dårlig kamp, Jebali får heller ikke fat i noget som helst. JJT lignede en der spillede skadet og han var slet ikke hurtigt nok, så vi kunne slet ikke få sat noget sammen.

    God kamp af Oliver og de 3 bagerste, AGF så meget ufarlige ud i det etablerede spil, takket være dem. Flot assist af Fenger. Kasper Larsen med et ægte angribermål. Det var vidst det positive i dag. Kan også godt lide at Frøkjær bliver ved med at forsøge, på trods af at han er elendig i dag. Det viser en stærk mentalitet.
    Efter den første skuffelse om den tabte kamp og den første halvleg hvor vi blev overmatchet må sige nu at er tilfreds og også stolt over holdets indsats i dag. Efter en lang sæson og især rigtig mange kampe i de sidste uger med en ekstrem skaderamt trup kan man ikke sætte en finger på indsatsen i dag. De prøvede det til sidste sekund, de overgav sig ikke selvom vi fik målene på de uheldigste tidspunkter umiddelbart før og efter pausen hvad kan give hård mental bagslag. Og selvom der manglede kvalitet og vi tabte alt i alt fortjent så virkede GFere til sidst trættere end vi. Vi prøvede i 95 minutter at kompensere deres kvalitetsfordel med indsats og der kan man vel kun trække hætten for og rose holdet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    En kamp tabt på taktikbrættet ligner det. Vi bliver lokket til at spille op gennem midten, hvor AGF åbner op for os, for bagefter at gå i hårdt pres i ryggen på boldholder. Allerede i 1 halvleg burde vi have ændret til 4-4-2, det gjorde det meget nemmere for os at spille os ud af deres høje pres.

    Samtidig med at vi er udmanøvret spiller Frøkjær en usandsynlig dårlig kamp, Jebali får heller ikke fat i noget som helst. JJT lignede en der spillede skadet og han var slet ikke hurtigt nok, så vi kunne slet ikke få sat noget sammen.

    God kamp af Oliver og de 3 bagerste, AGF så meget ufarlige ud i det etablerede spil, takket være dem. Flot assist af Fenger. Kasper Larsen med et ægte angribermål. Det var vidst det positive i dag. Kan også godt lide at Frøkjær bliver ved med at forsøge, på trods af at han er elendig i dag. Det viser en stærk mentalitet.
    ML var meget udfordret på tempo og teknink. Tror hans niveau er her, og ikke i top 6

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Han vandt bolde, vendte på og driblede sig fri af AGF's førstepres utallige gange og fordelte bolde. Men det kræver selvfølgelig at man ser kampen
    Jeg synes slet ikke at han, trods fin fight, fik noget som helst ud af det og var en af hovedårsagerne til at vi ikke kunne sætte noget sammen.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    En kamp tabt på taktikbrættet ligner det. Vi bliver lokket til at spille op gennem midten, hvor AGF åbner op for os, for bagefter at gå i hårdt pres i ryggen på boldholder. Allerede i 1 halvleg burde vi have ændret til 4-4-2, det gjorde det meget nemmere for os at spille os ud af deres høje pres.

    Samtidig med at vi er udmanøvret spiller Frøkjær en usandsynlig dårlig kamp, Jebali får heller ikke fat i noget som helst. JJT lignede en der spillede skadet og han var slet ikke hurtigt nok, så vi kunne slet ikke få sat noget sammen.

    God kamp af Oliver og de 3 bagerste, AGF så meget ufarlige ud i det etablerede spil, takket være dem. Flot assist af Fenger. Kasper Larsen med et ægte angribermål. Det var vidst det positive i dag. Kan også godt lide at Frøkjær bliver ved med at forsøge, på trods af at han er elendig i dag. Det viser en stærk mentalitet.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

    Hvad fanden udrettede Jebali? De 2 andre er jeg enig i!
    Han vandt bolde, vendte på og driblede sig fri af AGF's førstepres utallige gange og fordelte bolde. Men det kræver selvfølgelig at man ser kampen

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Hvordan finder du et 7-tal frem til JJT? Han fylder absolut intet defensivt, smider tre-fire upressede bolde væk på elendige førsteberøringer og skaber generelt ikke andet end ét godt raid.
    Jeg er absolut ikke JJT-fan, men jeg synes ikke at han var så horribel i dag. Men måske er jeg bare blevet vant til hans fejl, at jeg ikke lægger mærke til dem mere. Jeg synes klart, at der skal findes en bedre spiller til hans plads.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

    Hvad fanden udrettede Jebali? De 2 andre er jeg enig i!
    Synes han var vores bedste på midtbanen i første halvleg men ret alene, da Frø og Skjelvik havde en off-day så vores venstre side var helt væk og med Ollis skade gik højre side også i stå.

    Leave a comment:


  • Don Junior
    replied
    Hvordan finder du et 7-tal frem til JJT? Han fylder absolut intet defensivt, smider tre-fire upressede bolde væk på elendige førsteberøringer og skaber generelt ikke andet end ét godt raid.

    Leave a comment:

Working...
X