Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg

    Du har helt sikkert ret i at han var tiltænkt en betydelig rolle i Youth league, og som du også skriver er timingen yderst uheldig for ham spiller. Og sandt, klubben kan ikke klantres for covid situationen. Jeg ved desværre at også at den anden del om hvordan han efterfølgende er blevet behandlet er som beskrevet.
    Men Hemmingsen vil naturligvis sige at det ikke forholder sig sådan. Jeg er sikker på at Leif fra Fyns, kan bekræfte historien, og nok også skrive lidt mere om det..
    Jeg køber såmen gerne alt hvad du skriver, det lyder ganske troværdigt og selv hvad man kan læse i fyens giver en dårlig smag i munden synes jeg. Jeg elsker at se de unge fynske spillere skabe sig en karriere og selvom jeg altid håber at det bliver i OB så er en karriere uden for OB det næstbedste. Hvis OB allerede nu kan sige at Nissen ikke har en fremtid i klubben så mener jeg afgjort at de skylder ham at hjælpe ham videre bedst muligt.

    Leave a comment:


  • Justfan
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det lød også som om at du havde lidt indsider på denne her. Det lyder helt sikkert som en hård omgang for Rasmus hvis han ud af det blå bare har fået at vide han skulle pakke sine ting. For mig lyder det altså som om at der ligger noget andet bag også
    Det er da absolut meget muligt at der ligger noget andet bag. Problemet er bare at OB ikke vil fortælle hvad. Heller ikke til Rasmus.
    Men holdningen hos Hemmingensen / Hermansen er at modgang gør de unge spillere stærke. Der er bare en grænse og når den overskrides bliver modgangen bliver destruktiv, og kan skade et ungt menneske umådeligt meget.

    Leave a comment:


  • Justfan
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg tænker umiddelbart at Nissen ville have spillet både på reserveholdet og i youth league hvis ikke det havde været for covid, så ekstremt uheldig timing er desværre også bare en ikke ubetydelig faktor som klubben trods alt ikke kan lastes for. Dog lyder det på dit indlæg som om du ved nogle ting om Nissens situation som jeg ihvertfald ikke gør, og hvis det er som du ridser det op er det i den grad beskæmmende! Hvis ikke Nissen har en fremtid i OB så skal klubben naturligvis gøre alt hvad de overhovedet kan for at hjælpe ham bedst muligt videre. Alt andet vil være usmageligt og en direkte hån mod øens hold samarbejdet.
    Du har helt sikkert ret i at han var tiltænkt en betydelig rolle i Youth league, og som du også skriver er timingen yderst uheldig for ham spiller. Og sandt, klubben kan ikke klantres for covid situationen. Jeg ved desværre at også at den anden del om hvordan han efterfølgende er blevet behandlet er som beskrevet.
    Men Hemmingsen vil naturligvis sige at det ikke forholder sig sådan. Jeg er sikker på at Leif fra Fyns, kan bekræfte historien, og nok også skrive lidt mere om det..

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg


    Jeg syntes ikke det største problem er at vi har, er en sprogspasser som Manager / Sportschef..........

    Det største problem er hvordan en klub som OB, Michael Hemmingsen / Tony Hermansen kan tage så meget fejl at man vælger at lave en kontrakt i sommer vinduet, med en ung spiller for at 6 måneder senere fortæller ham at han ikke kan bruges og ikke er ønsket.
    At en ung mand uden anden forklaring end "du kommer ikke til at få spilletid" får at vide at han skal flytte omklædning fra superligaen til U19, og der efter bliver sat til at træne med U17, er skandaløst !. At OB, ikke ønsker at hjælpe med en udlejning af en ung spiller, hvor han kan få spilletid og udvikle sig, er skandaløst !.
    At OB ikke ønsker at ophæve hans kontrakt, hvis de skal betale for de 18 måneder der tilbage er skandaløst.

    Det OB, Hemmingsen og Hermansen forsøger at hjælpe Rasmus Nissen med er ikke at blive en bedre fodboldspiller, tvært imod forsøger de at knække en ung mand, ved at fryse ham ud, så han får ophævet sin kontrakt uden kompentation. Det er i bund og grund ganske usmageligt..

    Jeg syntes måske at det er ved at være tid til at nogen får øjenene op for hvordan vi behandler alt for mange unge spillere som OB, ikke kan / vil bruge. Det virker som om at holdningen er, at de helst ikke skal spille fodbold et andet sted. Det ville jo være forfærdeligt hvis de fik succes.
    Hvis det foregik på den måde som Leif Rasmussen skrev så er det bare fuldstændigt uacceptabelt:

    "For nogle dage siden var hans tøj pludselig fjernet fra rummet i Superliga-huset og han fik meddelelse om, at han han ikke indgik i Superliga-truppen, selv om han har en fuldtidskontrakt frem til sommeren 2022."

    At fjerne tøjet uden til mindst at tale med hinanden før, det er virkelig grimt. Kan huske at det var lidt overraskende at han fik kontrakt sidste år. Nissen kan ja sparke som en hest men ellers stod han vel på alle parametre bag Fenger. Og havde forventet en udleje allerede der om at give ham spilletid et andet sted fordi vejen til spilletid i OB så meget langt ud. Og den manglende Reserveliga gør det selvfølgelig ekstrasvært nu (selvom Hemmingsen tror at vi kan kompensere det - hvorfor tager manden ikke lidt mere tid før han udtaler sig i offentligheden???)
    Men på den måde må man ikke forholde sig til en spiller/medarbejder. Det er skandaløst.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg

    Desværre har jeg min information fra en yderst pålidlig kilde. Og i de år jeg har fulgt med i akademi fodbold i OB ( ca. 8 år) har jeg desværre set den negative udvikling over for spillere man ikke kan bruge. Rasmus Nissens historie topper dog alt hvad jeg nogensinde har oplevet....
    Ja det lød også som om at du havde lidt indsider på denne her. Det lyder helt sikkert som en hård omgang for Rasmus hvis han ud af det blå bare har fået at vide han skulle pakke sine ting. For mig lyder det altså som om at der ligger noget andet bag også

    Leave a comment:

Working...
X