Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SDJ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ifølge FS, så spiller Barret ikke flere kampe for OB
    Det er kun rimeligt.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    alt taget i betragtning så må vi håber der er en del der stepper meget op. Ellers har vi direkte kurs mod nedrykningskamp. Som det ser ud lige pt, så må vi håbe på medvind, og mindst et proint i aften. 3 ville virkelig lune, men lige nu vil jeg sætte odds til 20 % på sejr 20% på uafgjort og frygter et nedelag. Er der nogle, som ved om det er realistisk at se nogle af de skadede på banen inden så længe og gerne med lidt kamp i benene inden vi måske skal ud i skæbne kampe.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Havde han en redning mod SIF. Ikke at jeg klandre ham, men han overbeviste mig ikke om at han er foran OC.
    Er OC ikke ude med skade hvorfor det bliver enten mande eller HC på mål? Mande er naturligvis ikke foran Oliver nej :)

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Barret også ny mand uden for truppen. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om i dag, så skal det være, at vi vinder den hjem på ren fight og vilje. Forventer ikke at vi kommer til at være spildominerende og særligt gode på bolden. Så vi skal vinde vores dueller og andenbolde og så håbe på et koks i Sønderjyske-forsvaret, der kan give os en scoring. Det hele er selvfølgelig forudsat, at vi ikke selv lukke noget ind, hvilket virker meget usandsynligt taget de seneste kampe i betragtning.
    Ifølge FS, så spiller Barret ikke flere kampe for OB

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Jeg kan godt lide Mande og er rimelig tryg ved ham på mål, men det må altså sidde lidt i en målmand at man lige har indkasseret 6 mål. I det lys kunne det være spændende at se HC på kassen.
    Havde han en redning mod SIF. Ikke at jeg klandre ham, men han overbeviste mig ikke om at han er foran OC.

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    Hyllegaard er til gengæld med igen, kan jo garanteret ikke holde længe - men hvis han er bare tæt på at være klar, så kunne en halv time til sidst, med hans fart helt fremme måske give noget.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Barret også ny mand uden for truppen. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om i dag, så skal det være, at vi vinder den hjem på ren fight og vilje. Forventer ikke at vi kommer til at være spildominerende og særligt gode på bolden. Så vi skal vinde vores dueller og andenbolde og så håbe på et koks i Sønderjyske-forsvaret, der kan give os en scoring. Det hele er selvfølgelig forudsat, at vi ikke selv lukke noget ind, hvilket virker meget usandsynligt taget de seneste kampe i betragtning.
    Det er jo helt vanvittigt. Og flere af dem, der så skal bære det i dag, har også småproblemer. Det er skidt, skidt, skidt!

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Jeg kan godt lide Mande og er rimelig tryg ved ham på mål, men det må altså sidde lidt i en målmand at man lige har indkasseret 6 mål. I det lys kunne det være spændende at se HC på kassen.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Barret også ny mand uden for truppen. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om i dag, så skal det være, at vi vinder den hjem på ren fight og vilje. Forventer ikke at vi kommer til at være spildominerende og særligt gode på bolden. Så vi skal vinde vores dueller og andenbolde og så håbe på et koks i Sønderjyske-forsvaret, der kan give os en scoring. Det hele er selvfølgelig forudsat, at vi ikke selv lukke noget ind, hvilket virker meget usandsynligt taget de seneste kampe i betragtning.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    7 mand væk med skader! Det er en farce..
    Last edited by Jonss; 18-06-2020, 09:22.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-soenderjyske/ ingen Oliver C i truppen idag. Det bliver værre og værre

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ja ville være godt med en helt ny tilgang og et krav om sejr, men mon holdet er interessant for ham. Desuden er der nok ikke plads til 3 egoer.
    Mon ikke Zorninger er mere ambitiøs?

    Og hvilken træner er lykkes i OB de sidste j10-20 år. Jeg har et svagt minde om en god Torben Storm og vores englænder kunne noget, men flygtede da hans hold endnu en gang stod uden gode nok angribere. Hvilken træner har holdt tiden ud? Og hvorfor ikke.
    Husk at JM var god i begyndelsen. Er han pludselig blevet dårlig. Eller er det fordi han ikke længere har spillere der kan spille bare en enkelt variant af det han står for.
    Jeg tror også han kan ryge hvis vi taber til Sønderjyske - kan gå begge veje, Men den nye træner vil lide samme skæbne, hvis der ikke kommer helt andre boller på suppen. Og hvad indikerer at der vil det?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Jeg gad godt se Zorniger i OB. Ham ville Thorborg ikke kunne holde nede, så det sker selvfølgelig ikke, men det kunne være spændende.
    Ja ville være godt med en helt ny tilgang og et krav om sejr, men mon holdet er interessant for ham. Desuden er der nok ikke plads til 3 egoer.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er helt sikkert at det virkelig skal lyse ud af spillerne at man spiller for sin faglige stolthed. Sker det ikke, så er det et soleklart signal om at man har mistet tilliden til træneren. Det er også alment kendt at når sportsdirektører/chefer ikke længere ufortrødent bakker træneren op, men siger at ingen er sikre i fodbold, så skal næste kamp kaste point af sig. Ellers er det ud.
    Jeg er dælme også spændt på hvad vi kommer med. Min fornemmelse siger det bliver endnu en skuffelse, fordi kvaliteten simpelthen er for lav med alle de skader. Jeg tror vi kommer flyvende ud og får lidt optræk til noget stort vi formøbler. Pludselig slår Sønderjyske så til på en af deres første chancer, hvor vi igen sejler rundt i defensiven og så bliver det noget rod resten af kampen, fordi sønderjyske har deres resultat og trækker sig, imens OB prøver uden at blive rigtig farlige. Jeg håber dælme jeg tager fejl!
    Det er næsten halvdelen af sdr jysk holdet der bor i Odense så der er nok npgle relationer på kryds og tværs som betyder fuld damp fra alle.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det her må være JMs skæbnekamp. Endnu et nederlag og fyringskortet må trækkes i håb om en chokeffekt. Omvendt kan en sejr næsten mane nedrykningstruslen i jorden, og man kan måske håbe lidt på en europa playoff, så bizart er det.

    Bliver vanvittigt interessant at se hvordan holdet reagerer på mandagens blamage.
    Det er helt sikkert at det virkelig skal lyse ud af spillerne at man spiller for sin faglige stolthed. Sker det ikke, så er det et soleklart signal om at man har mistet tilliden til træneren. Det er også alment kendt at når sportsdirektører/chefer ikke længere ufortrødent bakker træneren op, men siger at ingen er sikre i fodbold, så skal næste kamp kaste point af sig. Ellers er det ud.
    Jeg er dælme også spændt på hvad vi kommer med. Min fornemmelse siger det bliver endnu en skuffelse, fordi kvaliteten simpelthen er for lav med alle de skader. Jeg tror vi kommer flyvende ud og får lidt optræk til noget stort vi formøbler. Pludselig slår Sønderjyske så til på en af deres første chancer, hvor vi igen sejler rundt i defensiven og så bliver det noget rod resten af kampen, fordi sønderjyske har deres resultat og trækker sig, imens OB prøver uden at blive rigtig farlige. Jeg håber dælme jeg tager fejl!

    Leave a comment:

Working...
X