Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Glæder mig til at se det banner med fans på

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Er der en venlig sjæl, der kan give et overblik over, hvem der er ude eller tvivlsomme inden søndagens skæbneskamp?
    Drachmann
    Lieder
    Skjelvik
    Alexander Juel
    Jebali

    Resten burde være klar

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Er der en venlig sjæl, der kan give et overblik over, hvem der er ude eller tvivlsomme inden søndagens skæbneskamp?
    Plus-minus dem her:

    https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Sindsyg spændende kamp i vente og fedt alle kampe spilles samtidig. Men æv altså at man ikke kan komme på stadion og støtte drengene..

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Selvom jeg er bosiddende i Nordsjælland, har jeg støttet med en virtuel billet, dog uden mulighed for at få del i det kulinariske tilbud på søndag. Men pengene går jo til et rigtigt godt formål

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Er der en venlig sjæl, der kan give et overblik over, hvem der er ude eller tvivlsomme inden søndagens skæbneskamp?

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Kampen vises på Eurosport 2

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Det er vidst ikke bestemt endnu. Men som standard er det nok stemningspuljen. Dog har man i fanpanelet sikret, at stemningspuljen rådes af panelet og ikke af klubben. Selvfølgelig med accept fra OB, men det bliver ikke brugt på saxofonspillere, katte hejst ned fra taget og andre tosserier uden fanpanelet har accepteret det :-D
    Der er fint at panelet kan styre der.
    Selvom synes det var en fed oplevelse med saxofonspilleren på stadion.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Det er vidst ikke bestemt endnu. Men som standard er det nok stemningspuljen. Dog har man i fanpanelet sikret, at stemningspuljen rådes af panelet og ikke af klubben. Selvfølgelig med accept fra OB, men det bliver ikke brugt på saxofonspillere, katte hejst ned fra taget og andre tosserier uden fanpanelet har accepteret det :-D
    Great

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Det er vidst ikke bestemt endnu. Men som standard er det nok stemningspuljen. Dog har man i fanpanelet sikret, at stemningspuljen rådes af panelet og ikke af klubben. Selvfølgelig med accept fra OB, men det bliver ikke brugt på saxofonspillere, katte hejst ned fra taget og andre tosserier uden fanpanelet har accepteret det :-D
    Det er godt at vide

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Flot af Audi Odense, jeg har købt. Gad dog godt vide hvad fanaktiviteter dækker over - er det klubben der så bruger pengene på noget de tænker er stemningsskabende, eller er det rent faktisk fanmiljøet der får midler til aktiviteter?
    Det er vidst ikke bestemt endnu. Men som standard er det nok stemningspuljen. Dog har man i fanpanelet sikret, at stemningspuljen rådes af panelet og ikke af klubben. Selvfølgelig med accept fra OB, men det bliver ikke brugt på saxofonspillere, katte hejst ned fra taget og andre tosserier uden fanpanelet har accepteret det :-D

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mon ikke det er fanpanelet der bestemmer hvad de kan bruges til? Håber på TIFO
    Måske, det kunne være fedt hvis de går til TIFO. Jeg tænkte bare om det blev mere ligesom da nature energy donerede penge der gik til halstørklæder, på klubbens initiativ som jeg husker det. Jeg synes at halstørklæderne var et fint initiativ, men det er alt andet lige federe når det er fansne der står for stemningen på stadion imo.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Flot af Audi Odense, jeg har købt. Gad dog godt vide hvad fanaktiviteter dækker over - er det klubben der så bruger pengene på noget de tænker er stemningsskabende, eller er det rent faktisk fanmiljøet der får midler til aktiviteter?
    Mon ikke det er fanpanelet der bestemmer hvad de kan bruges til? Håber på TIFO

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Flot af Audi Odense, jeg har købt. Gad dog godt vide hvad fanaktiviteter dækker over - er det klubben der så bruger pengene på noget de tænker er stemningsskabende, eller er det rent faktisk fanmiljøet der får midler til aktiviteter?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Har også lige købt en billet

    Leave a comment:

Working...
X