Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

    Der står der kun er 500 tickets til salg...
    "Du kan nu købe en virtuel billet til OB – Esbjerg fB, så støtter du klubben, mens Audi Odense donerer kr. 100,- til fanaktiviteter for hver solgte billet."

    Så ligger der vel en begrænsning til 500 billetter fordi det er en sponsoraktion med Audi som ville vel begrænse deres sponsoring på 50000 kroner. Måske ville det have været bedre at sige at Audi donerer 100 kroner for de første 500 billetter som sælges. Men alligevel er det en fin aktion.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

    Det siger da også noget om at noget er galt med træningen så?
    Det kunne tyde på de ikke er i ordentlig træning. Nu har jeg ikke overværet en træning for nylig, af gode grunde, men de træningspas jeg så i efteråret undrede jeg mig over den manglende intensitet. Tvivler på de laller sådan rundt i FCK og FCM.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er sandsynligvis at Audi Odense begrænser det fordi de giver 100 kroner for hvert solgte billet.
    Nå ja det giver god mening.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

    Det siger da også noget om at noget er galt med træningen så?
    Kunne godt lyde sådan...

    Leave a comment:


  • newbenji
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Moses Opondo har søgt ekstern hjælp for at få fysikken iorden og slippe for skader....
    Det siger da også noget om at noget er galt med træningen så?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
    OB er fandme de eneste hold der kommer ud af en pause med flere skadede spillere end før pausen.. så noget er sgu galt der.
    Moses Opondo har søgt ekstern hjælp for at få fysikken iorden og slippe for skader....

    Leave a comment:


  • newbenji
    replied
    OB er fandme de eneste hold der kommer ud af en pause med flere skadede spillere end før pausen.. så noget er sgu galt der.

    Leave a comment:


  • newbenji
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er sandsynligvis at Audi Odense begrænser det fordi de giver 100 kroner for hvert solgte billet.
    Der står der kun er 500 tickets til salg...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Ja det bliver ret sjovt at se hvor stort det er blevet det der banner og om der er lavet andre nye tiltag på de tomme tribuner.
    Er der nogen der ved hvorfor der er sat et maks. på 500 virtuelle billetter til kampen på søndag?.
    Det er sandsynligvis at Audi Odense begrænser det fordi de giver 100 kroner for hvert solgte billet.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Enig. Håber det er et banner der kommer til at fylde hele RMN tribunen
    Ja det bliver ret sjovt at se hvor stort det er blevet det der banner og om der er lavet andre nye tiltag på de tomme tribuner.
    Er der nogen der ved hvorfor der er sat et maks. på 500 virtuelle billetter til kampen på søndag?.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Troede ikke de kørte i busser men i private biler?
    I Stemmer fra Ådalen var det vidst også da han skulle ud og hente noget i sin egen bil at han kom tilbage og var skadet.

    Men i følge JM var han blevet testet om formiddagen og det var der han ikke klarede tjekket.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Jeg hørte i seneste podcast fra OB stemmer, at det var på vej fra spillerbussen og ind til stadion i Århus han blev skadet, selvom det lyder underligt.
    Troede ikke de kørte i busser men i private biler?

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har der overhovedet været noget fremme om Jebali ?
    Jeg hørte i seneste podcast fra OB stemmer, at det var på vej fra spillerbussen og ind til stadion i Århus han blev skadet, selvom det lyder underligt.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Glæder mig til at se det banner med fans på
    Enig. Håber det er et banner der kommer til at fylde hele RMN tribunen

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Har der overhovedet været noget fremme om Jebali ?

    Leave a comment:

Working...
X