Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Det var ligesom ikke dét, der var pointen med mit retoriske spørgsmål. Men du rejser et andet spørgsmål: For 100 kroner får du og jeg (Jeg har forlængst købt en virtuel billet også, og ladet klubben beholde pengene for mit købte sæsonkort), en øl og stadionplatte og støtter fanscenen. Alligevel kan vi ikke sælge 500 af disse "What's not to like" pakker. Til 100 kroner Hvad fortæller det dig?

    MvH ChrisOB
    Det er et godt spørgsmål - og jeg må indrømme, at jeg synes det er mærkeligt og en anelse bekymrende, at det ikke er lykkedes at sælge det ret beskedne antal billetter. Omvendt valgte stort set alle sæsonkortholdere jo ligesom dig at lade klubben beholde de penge, hvad der vel trods alt også siger noget om at der er en vilje til at støtte klubben.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

    MvH ChrisOB
    Nu køber man faktisk en øl og en pølser på forhånd og klubben får 100 kroner fra Audi Odense. Og der er vel også noget med "i medgang og modgang"...
    Om man kan li' OSE, det nuværende hold og den aktuelle situation eller ej.... det går om støtte for klubben og er dybest skuffende hvis vi ikke kan sælge 500 billetter på den måde - og det er fanscenen som ville skuffe her.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    For 100 kr får jeg en stadionplatte og en øl, og fanscenen får 100 kr. Jeg støtter alligevel fanscenen i ny og næ. Nu får jeg en pølse og øl for det. Whats not to like? At OB også får 100 kr - udgifter til pølse og øl, det lever jeg fint med :)
    Det var ligesom ikke dét, der var pointen med mit retoriske spørgsmål. Men du rejser et andet spørgsmål: For 100 kroner får du og jeg (Jeg har forlængst købt en virtuel billet også, og ladet klubben beholde pengene for mit købte sæsonkort), en øl og stadionplatte og støtter fanscenen. Alligevel kan vi ikke sælge 500 af disse "What's not to like" pakker. Til 100 kroner Hvad fortæller det dig?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der er stadig virtuelle billetter at købe:

    Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
    ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
    #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

    Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
    Tak for påmindelsen! Jeg gik ud fra, de var solgt for længst.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

    MvH ChrisOB
    For 100 kr får jeg en stadionplatte og en øl, og fanscenen får 100 kr. Jeg støtter alligevel fanscenen i ny og næ. Nu får jeg en pølse og øl for det. Whats not to like? At OB også får 100 kr - udgifter til pølse og øl, det lever jeg fint med :)

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der er stadig virtuelle billetter at købe:

    Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
    ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
    #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

    Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
    Jo. Men ikke ret mange, der kan li' OSE og/eller kan li' det nuværende hold, og den aktuelle situation?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    FS gætter på:

    OC
    Ryan, Tverskov, Marco, Barret
    Aron, JJT, Kløve
    Frø, Max, Sander

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Gad vide hvad tankerne bag at udtage den egentlige trup, i stedet for efterårets taktik med at udtage hele truppen inklusiv skadede spillere er? Mon det er Mini Mourinho som skruer lidt op for gallerispillet nu, hvor medierne for alvor har bestemt sig for at fyre lidt op under kogepladen til hans numse. Det er i hvert fald mærkværdigt og noget man fra trænerstaben er 100 pct bevidste om hvorfor man gør.
    Uden at jeg ved det, men kan det ikke bare have noget med de obligatoriske corona tests til kamptruppen at gøre?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Gad vide hvad tankerne bag at udtage den egentlige trup, i stedet for efterårets taktik med at udtage hele truppen inklusiv skadede spillere er? Mon det er Mini Mourinho som skruer lidt op for gallerispillet nu, hvor medierne for alvor har bestemt sig for at fyre lidt op under kogepladen til hans numse. Det er i hvert fald mærkværdigt og noget man fra trænerstaben er 100 pct bevidste om hvorfor man gør.

    Leave a comment:


  • Jelnegaard47
    replied
    Hvis Ryan ikke kan spille hele kampen i morgen kunne jeg godt tænke mig at se en 3-4-3. Kan ikke se hvem der ellers skal spille højre back.
    ​​​​​​
    OC
    Obbe Tver Lund
    Kløve JJT Aron JBL
    Moses Sander Frø

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der er stadig virtuelle billetter at købe:

    Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
    ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
    #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

    Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?
    Tilsyneladende ikke.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

    Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.
    Jeg tænkte nu også frem mod nedryknings spillet. Som jeg firstår det så er flere af dem ude i lang tid.
    Ikke fordi jeg tror Bentner er i topform, men måske er der nogle derude som kunne styrke holdet i de 8-9 svære kampe der mangler.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Der er stadig virtuelle billetter at købe:

    Der er stadig mulighed for at støtte vores fantastiske fanmiljø sammen med audi Odense, hvis du køber en virtuel billet til morgendagens kamp mod Esbjerg fB ⚪️
    ➡️ https://t.co/QNMbZaN0GR ⚽️⚽️
    #stribetforlivet #obdk #obefb #sldk https://t.co/1dAqCdD3zv

    Findes der ikke 500 fans som støtter klubben?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

    Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.
    Jeg tænkte nu også frem mod nedryknings spillet. Som jeg firstår det så er flere af dem ude i lang tid.
    Ikke fordi jeg tror Bentner er i topform, men måske er der nogle derude som kunne styrke holdet i de 8-9 svære kampe der mangler.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    De må ud og støvsuge. Findes der er par ledige folk derude som har tilstrækkelig form eller flair til at kunne hjælpe truppen?
    Jeg kender ikke styrken på de unge, men der er traditionelt mange af dem der aldrig får spilletid og som ender i divisionerne.
    De skal være corona-testede, og OB har ikke fået testet flere end at det med skaderne kun er muligt at have 5 af de 6 tilladte markspillere på bænken. Det vil altså sige, at der ikke er noget at gøre nu. De næste i rækken bliver vidst først testet mandag.

    Det var vel ikke forventeligt vi ville mangle et halvt hold, men alt hvad der sker virker godt nok absurd lige nu.

    Leave a comment:

Working...
X