Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Har Tverskov karantæne?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Med Tverskov ude 4-1-3-2

    -------------------OC-----------------
    Ryan-----KL---------Marco------Jørgen
    -------------------JD----------------------
    -------TK--------Aron--------Opondo--
    ------------Jebali-----Lieder-------------

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    AGF venter i næste kamp på søndag, og efter nederlaget i går til Silkeborg, har de lige en (forhåbentlig hård) pokalkamp sent torsdag i Aalborg også, inden vi mødes - og vi kan jo håbe på, at det gør noget ved deres øjeblikkelige form.

    Jeg kunne godt tænke mig, at JM rystede posen og prøvede sig af med den 4-1-4-1 som han praktiserede i SønderjyskE.

    Lige pt, tror jeg vi skal bruge et formationsskifte for at få mere kvalitet i spillet.

    Mit forslag til en starter er:



    Lieder

    Jebali - Kløve - Thrandersson - Svendsen/Frøkjær

    Drachmann

    Barrett - Skjelvik - Kasper Larsen - Ryan Johnson

    OC
    Udover det vidst ikke er pokalkampen imod Aab men den udsatte superligakamp imod Randers, så er jeg rimelig enig i forslaget til start-11'eren. Jeg ville måske nok smide Jebali op lige bag Lieder og så stille med Kløve, Aron og frøkjær foran drachmann. Jebalis rolle synes jeg skal være fri, da han er manden, som har redskaberne til at finde noget kreativt frem hos os, hvis ellers vi på en eller anden måde kan få etableret noget anstændigt spil offensivt. Om skjelvik er decideret midtstopper eller blot har spillet i tremandsforsvar synes jeg også er relevant. Der er alligevel rimelig markant forskel, specielt, hvis vi stiller med to offensive backs, så ville nok foreslå AJA ved siden af KL, hvis ikke han har erfaring som decideret midterforsvarsspiller. Så må jørgen til gengæld slås om VB. Der er jeg rimelig indifferent imellem ham og Barrett, som de har spillet hidtil. Håber Ryan er klar. Ellers må Oliver lund ud på HB. Der sker simpelthen for lidt fremad banen med AJA,

    Leave a comment:


  • mckellberg
    started a topic Optakt: AGF - OB

    Optakt: AGF - OB

    AGF venter i næste kamp på søndag, og efter nederlaget i går til Silkeborg, har de lige en (forhåbentlig hård) pokalkamp sent torsdag i Aalborg også, inden vi mødes - og vi kan jo håbe på, at det gør noget ved deres øjeblikkelige form.

    Jeg kunne godt tænke mig, at JM rystede posen og prøvede sig af med den 4-1-4-1 som han praktiserede i SønderjyskE.

    Lige pt, tror jeg vi skal bruge et formationsskifte for at få mere kvalitet i spillet.

    Mit forslag til en starter er:



    Lieder

    Jebali - Kløve - Thrandersson - Svendsen/Frøkjær

    Drachmann

    Barrett - Skjelvik - Kasper Larsen - Ryan Johnson

    OC
Working...
X