Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JM skal væk.....Thorborg skal ransage sig selv.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.
    Det er skuffende at høre. Så er det JMs taktiske valg at give kampen væk når vi kommer foran??? Så går den aktuelle situation på hans konto.

    Leave a comment:


  • lkh1976
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Og derfor skal vi andre selvfølgelig bare bukke og skrabe for den store leder. Mennesker med magt skal selvfølgelig ikke udsættes for kritik, det ville jo være absurd, hvis samfundet fungerede sådan.

    Men de der argumenter du åbenbart mener at have for, at Thorborg er en dygtig bestyrelsesformand for en fodboldklub, dem glæder jeg mig altså til at høre.
    Han er ikke kun den store leder, han er EJER...

    Jeg ved ikke om han er god til at drive en fodboldklub, men jeg er taknemmelig for at han har postet en masse penge efter klubben.

    Jeg noterer mig bare at mange på forum enten stadig bor hjemme eller er SF'ere, for de vil gerne have andre til at betale gildet.
    ​​​

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

    Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

    I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.
    At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

    Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

    I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.
    Meget enig hvis vi skal løfte os så skal vi have fodbold spillere og ikke tonere. Ud med AJA, Lund, Lund, Opondo, Aron, Jørgen, JBL, Lieder, måske Sander, Kløve og kig efter JDs afløser. MH får travlt med at rydde op efter JH som har efterlad os overhalet af andre og dermed dårligere end da han kom.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Jebali er en god spiller, bestemt. Men ikke en type vi har brug for, deri består fadæsen. Han ville være en glimrende spiller på et tophold der havde styr på alt andet og manglede noget x-faktor. Men på vores hold bliver han som gift.
    Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

    Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

    I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Det ser forfærdeligt ud for OB. Første gang jeg tog mine drenge med på stadion, tabte holdet 2-5 hjemme til Sønderjyske, tror jeg. Det var i slutningen af Djemba-tiden. Og det er mere eller mindre gået forfærdeligt lige siden. Vi har lidt på stadion, og nu vil børnene ikke med mere. Der er ingen tråd, ingen udvikling. Og hver gang holdet har en spiller der kan bare lidt, så bliver han solgt - eller man er for nærig i forhold til lønnen.

    nu er det klart at OB må se langt efter de gode spillere. De vil da ikke spille på et lortehold, hvor klubben ikke har ambitioner - for det har man ikke når man sælger de bedste hele tiden, og erstatter dem med sekundaspillere.

    jeg er rystet over OB's ledelse, som jeg mener har spillet fallit - uanset hvor mange milliarder de er gode for.

    Ville OB være bedre tjent uden Thorborg? Jeg ved det ikke, men det kan da næsten ikke være værre. Jeg vil hellere tage en tur ned, end at være en del af dét der foregår nu.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Husk nu, at klubben i en del år har haft et meget magtfuldt sportsudvalg. Det må være personerne der, som er de egentlige skurke.

    At påstå at JM ikke har et flot c.v. er noget sludder. Han fik en overraskende sølvmedalje med Sønderjyske. Kent fik guld med AAB. Næ, det er som nævnt i trådens oplæg, klubbens manglende strategi, der er det største problem. Eller rettere, en strategi som skaber vindere, sammenhæng og glæde.

    Det er trist nu en snes år at have set trænere og mange spillere miste lysten og glæden . Hvorfor? De fysiske fasciliteter har i alle årene være elendige og ændres omsider. Hvor meget betyder det. Thorborg har været der alle årene. Og Thomas Christensen mere eller mindre. Hvor meget betyder de?
    Jamen, jeg kender ikke svaret. Det er bare så trist.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Fuldstændig enig. Men det ændrer ikke ved, at på den helt korte bane, er vi nødt til at satse på en chokeffekt, der kan skabe lidt gejst og frisk luft, så vi kan overleve, for det bliver grimt, hvis vi først rykker ned.
    Jeg kan ikke vurdere, hvor grimt det bliver, men hvis valget står imellem NT og Nordic Bet-liga, så tager jeg det sidste. Jeg har intet håb om, at klubben rykker sig fremad, som det er.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
    Ja ham Thorbog forstår sig tydeligvis ikke på hverken ledelse økonomi.

    Ham der betaler regningen bestemmer, længere er den ikke.
    Og derfor skal vi andre selvfølgelig bare bukke og skrabe for den store leder. Mennesker med magt skal selvfølgelig ikke udsættes for kritik, det ville jo være absurd, hvis samfundet fungerede sådan.

    Men de der argumenter du åbenbart mener at have for, at Thorborg er en dygtig bestyrelsesformand for en fodboldklub, dem glæder jeg mig altså til at høre.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
    Ja ham Thorbog forstår sig tydeligvis ikke på hverken ledelse økonomi.

    Ham der betaler regningen bestemmer, længere er den ikke.
    ikke i en fodboldklub nej, hvis du påstår andet taler du imod bedrevidende og den skinbarlige sandhed.
    Det sidste har du jo ret i i en formel forstand, men det betyder jo ikke, at det så er godt. OB er mere end NT.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
    Ja ham Thorbog forstår sig tydeligvis ikke på hverken ledelse økonomi.

    Ham der betaler regningen bestemmer, længere er den ikke.
    Selvfølgelig gør han det, men netop derfor må vi råbe ham op. Han er fan, ikke fodboldfagmand, men det bilder han sig ind, at han er.

    Leave a comment:


  • lkh1976
    replied
    Ja ham Thorbog forstår sig tydeligvis ikke på hverken ledelse økonomi.

    Ham der betaler regningen bestemmer, længere er den ikke.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Men han blev vel også købt til et forventet tophold
    hvilket vel siger alt om selvindsigten

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Jebali er en god spiller, bestemt. Men ikke en type vi har brug for, deri består fadæsen. Han ville være en glimrende spiller på et tophold der havde styr på alt andet og manglede noget x-faktor. Men på vores hold bliver han som gift.
    Men han blev vel også købt til et forventet tophold

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Jeg håber næsten på nedrykning; så kan det være det endelig går op for NT hvad han har gang i. Vi var mange der var skeptiske da JM blev ansat, for hans CV er ikke imponerende og OB er et meget svært sted at være efter så lang tids tørke. Jeg synes han har haft chancen, også fordi han som SU nævner har fået lov at sætte holdet af en inkompetent sportsdirektør.

    Leave a comment:

Working...
X