Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JM skal væk.....Thorborg skal ransage sig selv.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Superior
    replied
    Nu synes jeg, det stikker helt af Hvorfor dog alle disse negative inputs om NT..? Tænker I overhovedet på, at det var, og er, NT der økonomisk hele tiden holder hånden under vores klub..? Ville I hellere have en ejer fra Kina eller Saudi..? Det ville få mit blod i kog. Hvis man skyder penge i et projekt, vil man også have indflydelse - også på det sportslige - bare se jer omkring i andre klubber (eks.: BIF/FCK/FCM). Ro på bagsmækken, bare ikke lav unødig panik, det har vi netop IKKE brug for i disse tider.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg tænker også at NT burde kunne finde et sted hvor han kunne gøre nytte i stedet for skade. Jeg er ret sikker på han har fine kompetencer, det er bare ikke sportslige.
    Nej han er rigtig god til at sælge vaskemaskiner til folk der ikke kan regne, og lad ham blive ved det. Hele den benovelse over hans succes giver jeg godt nok ikke en fløjtende fis for når det handler om fodbold.
    Last edited by SU1978; 16-06-2020, 13:00.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Jeg har da også været efter ham en del år nu

    Og han har ligget så lavt i terrænnet at mange ikke vidste han var en del af det magtfulde sportsudvalg - som også har levet et noget skjult liv på ob.dk
    Jeg tænker også at NT burde kunne finde et sted hvor han kunne gøre nytte i stedet for skade. Jeg er ret sikker på han har fine kompetencer, det er bare ikke sportslige.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Med fare for at lyde som en besserwisser så skrev jeg på det gamle forum tilbage i 12-13 stykker at vi aldrig ville vinde noget så længe Thomas Christensen var en del af vores klub!!!
    Derfor var det mig også en stor glæde da også da han stoppede på grund af helbredsmæssige problemer..(selvom man selvfølgelig ikke skal glædes og andres dårlige helbred)....og lige så stor var min frustration da jeg opdagede han blev sneget ind af bagdøren igen...
    Jeg har da også været efter ham en del år nu

    Og han har ligget så lavt i terrænnet at mange ikke vidste han var en del af det magtfulde sportsudvalg - som også har levet et noget skjult liv på ob.dk

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg tror ikke det bliver bedre før Thomas Christensen er væk. Han har haft stor indflydelse i rædselsårene og har vist sine evner som sportschef.
    Med fare for at lyde som en besserwisser så skrev jeg på det gamle forum tilbage i 12-13 stykker at vi aldrig ville vinde noget så længe Thomas Christensen var en del af vores klub!!!
    Derfor var det mig også en stor glæde da også da han stoppede på grund af helbredsmæssige problemer..(selvom man selvfølgelig ikke skal glædes og andres dårlige helbred)....og lige så stor var min frustration da jeg opdagede han blev sneget ind af bagdøren igen...

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg tror ikke det bliver bedre før Thomas Christensen er væk. Han har haft stor indflydelse i rædselsårene og har vist sine evner som sportschef.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Det kunne være et flot banner på stadion

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Mon ikke han gerne vil have kortere til arbejde?
    Aldrig mere Troels Bech.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Mon ikke han gerne vil have kortere til arbejde?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Forslag til en lille rokade: Hemme som træner, Troels Bech som sportsdirektør
    I Esbjerg? ;-)

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Forslag til en lille rokade: Hemme som træner, Troels Bech som sportsdirektør

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    OB er lige nu en seriøs nedrykningskandidat. Det er så vanvittigt langt ude, men ikke desto mindre den skinbarlige sandhed. 9 kampe i streg uden sejr, fire uafgjorte. Siden vinterpausen har OB ikke skabt en eneste farlig chance, ikke et mål i åbent spil, kun to straffespark har givet mål. Vi ser et hold der ikke ændrer noget som helst, men fortsætter ufortrødent, JM har mistet følingen med holdet, der mangler ideer, løsninger, og der mangler i høj grad glæde på holdet. Jeg synes det lugter af, at JM har mistet omklædningsrummet.

    Betyder det så, at jeg mener JM har hele skylden? nej naturligvis ikke. Men vi kan heller ikke frikende ham. Han haft god tid til at sætte sit præg på holdet, og med JHs trænervenlige indkøbsstil, har JM fået lov til at foretage nogle valg, f.eks. købet af Jebali, som må siges at være en mildest talt elendig beslutning. JM har desværre vist sig at være for tynd en øl til OB.

    Men der er massive problemer i organisationen. En ejer der vil bestemme alting, og som konsekvent hyrer rygklappere der ikke siger ham imod, og som tilmed også ansætter tvivlsomme typer på ledende poster, der på ingen måde har formatet til at styre en sådan organisation, og her taler jeg ikke kun om Jesper Hansen. Men den totale mangel på retning og strategi bliver vi straffet af gang på gang, og ingen træner kan rette op på det ene mand. OB gør sig selv ekstremt sårbare, når man ikke har en klar strategi for, hvordan man vil spille og hvilke typer man vil rekruttere. Alt bliver lagt over i en tilfældig træners kurv, og hvis han ikke lykkedes står man med aben. Derfor fik vi aldrig udnyttet Kent Nielsens kvalifikationer, og derfor ser vi gang på gang en OB trup der kalder på oprydning og udrensning. Jesper Hansens totale fiasko som sportslig leder af klubben er desværre en byrde, som vi må hænge på i årevis nu, og som reelt sætter klubben ti år tilbage. Men det er i sidste ende Thorborgs ansvar at hyre de rette folk, og skabe en organisation med know how og visioner, hvor man tør udfordre lederen, tør tænke dynamisk og helhedsorienteret, og ikke en kultur hvor den enkelte blot beskytter sin egen røv.

    Men JM skal væk nu så Hemme kan redde sæsonen fra trænerbænken, og så må hele organisationen gå i terapi i sommerpausen. Ellers er OB som klub simpelthen doomed til permanent middelmådighed og nedrykningsfare.
    Kan vist kun gentage mine pointer fra marts :-(

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Var det ikke i det der fan panel?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, men havde været sjovt hvis de havde brugt lidt mere tid på det punkt i stedet for kun de 5 min.

    Synes de brugte ret lang tid på det punkt lige inden med FCK.
    De talte også om OB ugen før.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Siger du så også, at hvis de ikke rammer det bedste niveau så kan vi ikke reddes?
    Lyngby har overpræsteret, så måske kan vi fange dem og ende som nummer 8, så vil der være helt ro på. Sker det håber jeg vi giver de unge nogle kampe for at få teste dem.

    Fanger vi ikke Lyngby, så står vi over for et Horsens som er vildt forstærket når der ikke er tilskuer. Bo råber jo som ca. 2.345 tilrejsende fans. Desuden har Horsens den fordel, at de kender deres begrænsninger. Esbjerg var jeg lidt bange for, vi taler om et hold der blev nr. 3 sidste år. De havde alt stolpe ind sidste sæson, men nogle hold rammer en stime hvor man vinder selvom man spiller skidt.
    Hobro bliver giftige i en knald eller fald kamp. Den har de forberedt i et år.
    I vores nuværende forfatning er vi højest et myggekussehår bedre end de øvrige
    Nej. Men så siger jeg ligesom dig at det bliver en drabelig kamp. Jeg er ret enig med den ene paneldeltager i seneste udgave af SFÅ, som jeg ikke husker navnet på. OB er generelt nok det bedste hold blandt dem som ikke når top 6, hvis man tager spiller for spiller. Men finder OB ikke frem til bedre spil end vi ser nu, så bliver det en drabelig kamp imellem et OB-hold som spiller dårligt og en række øvrige bundhold som spiller dårligt. Vi sidder jo her og sviner præstationerne til i et væk, men det er indtil videre kun Brøndby som har kunne slå os, og synes da ikke der har været kampe, hvor det ikke var fortjent nok at vi trods alt fik et point. Derfor er det jo heller ikke alverden der skal lægges på, for at det hedder overlevelse. Det er nok også det spillerne skal finde frem til en start. Selvopfattelsen virker tydeligvis til at være i top 6. Det når vi helt sikkert ikke, så næste delmål er overlevelse. Hvilke knapper skal til for at redde den i land. Utvivlsomt færre ting end der skal til for at komme i top 6. Derfor skal mindsettet indstilles på at vi er en del af en tæt bundkamp. Her skal vi finde melodien og forhåbentligt redde os rimelig hurtigt fri. Herfra kan vi så bygge op til den nye som vi f.eks. så AGF gjorde med succes i sidste års nedrykningsspil, hvor deres situation lignede vores. Det man kan frygte er at spillerne ikke får rystet skuffelsen af sig, for så vil de sædvanlige nedrykningskandidater være skridtet foran, fordi de er 100 pct. klar og faktisk bare har hele sæsonen og ventet på de her kampe kommer.

    Leave a comment:

Working...
X