Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Sønderjyske-OB den 8.marts 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Hvordan spiller Jørgen ?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg er lidt nysgerrig; hvordan foregår scouting i OB egentligt? Kigger de på en kamp på en skærm og peger så en tilfældig spiller ud og siger "Ham dér snupper vi!"?

    MvH ChrisOB
    SFÅ har lavet en times interview med Ole Spion om det, hvor du overhovedet ikke bliver klogere på det.

    https://soundcloud.com/obstemmer/spe...errekruttering

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Som i mange af de foregående kampe, synes jeg godt nok, at vi ser fastlåste ud på bolden. Vores bagerste tøver med at spille bolden frem, hvilket for ofte resulterer i afleveringer til siden. I den næste fase af opbygningsspillet (på midten og frem) tager vi for mange berøringer, hvilket giver Sønderjyske tid til at komme på plads og lukke rum. De gange vi får fart i spillet er det typisk efter Sønderjyske er kommet på plads, og så er det én af vores folk der prøver at sætte skub i det, hvilket dog er en svær opgave, når resten af holdet ikke er med på den og modstanderne er kommet på plads.

    Kort sagt, så mangler vi mod til at spille hurtigere. Vi er for bange for at tabe eller give chancer væk.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Nu er vi da heldigvis kommet igang. det er meget bedre her de sidste 10 minutter.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Det er rystende så mange dårlige hold der er i ligaen. Disse 2 hold er bestemt ingen undtagelse. Gaaab...

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Jeg er lidt nysgerrig; hvordan foregår scouting i OB egentligt? Kigger de på en kamp på en skærm og peger så en tilfældig spiller ud og siger "Ham dér snupper vi!"?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    Vi skal bare finde en måde at lave et mål på. Det er svært at se, hvor det skal komme fra i dag, synes jeg
    Ja, vi kommer ikke til at få mange chancer. Men der er vel håb for, at en som Jebali kan gøre et eller andet på egen hånd.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lyngby bagud 1-0. Gylden chance for at spille os ud af lortepuljen i dag.
    Vi skal bare finde en måde at lave et mål på. Det er svært at se, hvor det skal komme fra i dag, synes jeg

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Lyngby bagud 1-0. Gylden chance for at spille os ud af lortepuljen i dag.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    God start af Thrandarson. Har måske ikke en decideret kælen boldbehandling, men gemmer sig ikke for bolden og finder nogle gode positioner offensivt.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    To hold der begge står relativt dybt, når først spillet har sat sig. Mange fejl fra begge hold, hvilket nok heller ikke er fordrende for at holdene tør gå højere op.

    Det bliver nok ikke kønt - især med tanke på hvor tung banen ser ud og den totale mangel på tilskuere.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Ikke mange hold i superliga'en der kan få Sønderjydske til at ligne Barcelona, den ros skal vores hold have. Tænker vi snart skal komme ind i kampen hvis vi skal have 3 point.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Godt nok et defensivt udgangspunkt.. måske ok, og jeg tænker der er lagt op til at bruge dødboldssituationer, som SjE har været elendige til defensivt. Det er i hvert fald et højt hold, vi stiller...

    ... men AJA på wingback bliver aldrig rigtig fedt..

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Tverskov er godt nok startet skidt

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Nøj hvor er vi startet dårligt...

    Leave a comment:

Working...
X