Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Sønderjyske-OB den 8.marts 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

    Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
    Godt at se vi har et aktivt fanpoliti, der ikke lader Claus Oxfeldt noget at høre i skingerhed.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

    Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
    At bebrejde OC noget som helst er helt i skoven. Med unge spillere følger der fejl og det er trods alt begrænset med fejl fra OC so far.
    Der mangler åbenlyst kvalitet ude på banen og der er nok at tage fat på når oprydningen starter. Vi havde i dag et skud på mål hvilket var et lidt tyndt straffe.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg har personligt ikke mistet tilliden til JM endnu, men jeg bytter ham dog gernen for Zorninger!
    Jeg ville bytte ham for Uffe Elbæk... Han var lige den mest retarderede jeg kunne komme på

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

    Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.
    Husk og trække lidt luft ind, manden skriver at OC er et stort talent der startede sæsonen godt.. Man kan jo ikke være uenig i at han koster point idag, selvom offensiven naturligvis skulle have forsøgt at lukke kampen inden.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Ind med Zorniger tak. De små dukkedrenge har brug for noget hårdhed.
    Jeg har personligt ikke mistet tilliden til JM endnu, men jeg bytter ham dog gernen for Zorninger!

    Leave a comment:


  • Chris10
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    OC startede sæsonen så godt, men viser at uanset sit store talent, så er der stadig et stykke vej, før han er en top-6 suppemålmand
    Det godt nok det mærkeligste læsning jeg længe har set. Hvad baserer du det på? At han laver straffespark i dag? Eller han statistisk set er i top 3 målmænd i superligaen? Knægten er 20 år og det straffespark han laver i dag havde han også lavet som 30 årig. Det et klassisk målmandsstraffe, for han skal ud og have bolden der ellers scorer de, A. Bah var bare hurtigere, det sker en gang i mellem. Du kan sige hvad du vil om ham, men han har vist sit denne sæson. Det mere nogle af de andre som Kløve, Barret og Ryan jeg ville være nervøse over, for shit hvor har de været elendige i denne sæson offensivt. Men det vel typisk en “fan” at være efter den nye dreng i klassen i stedet for at åbne øjnene og se kampene. Det vel et klassisk tegn på mangler på øverste etage. Jeg ønsker dig held og Lykke med at finde et par hjerneceller inden næste kamp, du får brug for dem.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Ind med Zorniger tak. De små dukkedrenge har brug for noget hårdhed.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Meget snak om Michelsens trænerevner, helt fair i øvrigt, men vi stiller i dag op 4 midterforsvarer, Lieder der er fin på låget, og Thrandarsson hvis største kvalitet skulle være at score med hovedet, og vi er TALENTLØSE på offensive dødbolde. I sådan en situation som vi er i lige nu, så kan man i det mindste forvente, at vi kan finde ud af sådan nogle ting, men vi er jo overhovedet ikke farlige. Det er simpelthen ikke godt nok trænerarbejde.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Om ikke amdet så må snakken fra spillere og ledere om top 6 endegyldigt stoppe nu.
    Top 6? Vi er vel Top less! Og det ser ikke fint ud... ;-)

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Michelsen ud!

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Men det er jo ikke der problemet er...der vil ske fejl, men havde vi nu formået at lukke kampen noget før så gik det nok også at målmanden dummer sig i slutminutterne.
    Ja det er sgu et problem for vores talenter at vi intet overskud har i kampene.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Præcis. Og så er det på tide at rygklapperne på Stifttidende og i SFÅ erkender, at kvaliteten af spillermaterialet er under niveau samt at ledelsen bør skiftes ud.
    MH får travlt. Der er mindst 12 i truppen som skal erstattes med bedre spillere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    At vi byttede Bashkim med Lieder og AK med Hyllegaard er vel ikke trænerens ansvar. Men at vi forærer initiativen til modstanderen hver gang vi kommer foran er åbenbart noget JM får ikke styr på eller er JMs taktiske disposition. Og at vi skaber intet i åbent spil og vi holder fast i noget som bare ikke fungerer som i "bedste" Kent-tider... må sige at pilen peger mere og mere på JM.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Om ikke amdet så må snakken fra spillere og ledere om top 6 endegyldigt stoppe nu.
    Nej! Vi er top 6! Vi har sparet os til det solide fundament!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Det er fuldstændig lige så ringe som under Kent. JM er kørt fuldstændig i grøften. Det kan ikke passe, vi skal være så pinligt ringe offensivt. Vi holdt på Kent alt for længe dengang, lad os ikke begå samme fejl nu.
    Præcis. Og så er det på tide at rygklapperne på Stifttidende og i SFÅ erkender, at kvaliteten af spillermaterialet er under niveau samt at ledelsen bør skiftes ud.

    Leave a comment:

Working...
X