Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Sønderjyske-OB den 8.marts 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Der er en del eksempler hvert år. Jeg tror godt du kan komme på dem, hvis du tænker dig om. Men vi kan vel aktuelt nævne AK som eksempel på bedre når væk.
    Det er der vel i alle klubber? Ligesom der er spillere der bliver bedre i alle klubber, som tilfældet også er i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det virker som om at uanset hvem der er cheftræner i Ådalen bliver de fleste spillere dårligere efter nogen tid. Kunne det være noget andet der påvirker dem så negativt.
      Tror det er kulturen og mangel på ambitioner. Det tænder ikke sportsfolk at skulle gentage top 6.de skal udfordre med nye mål. Ellers er det ligegyldigt og de får løn alligevel.
      Spillerne bliver selvfede og løber ikke de ekstra meter.
      Vi skal bygge en vinderkultur og købe vindere og nogle der er nedre end de ligegyldigheder som JH finder hos nedrykkere, i første division i Norge og afdankede mætte spillere som de 4 han hentede i Aab.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

        Der er en del eksempler hvert år. Jeg tror godt du kan komme på dem, hvis du tænker dig om. Men vi kan vel aktuelt nævne AK som eksempel på bedre når væk.
        Anders K. gjorde det da godt i flere perioder i OB og mindre godt i andre, foreløbig har han spillet meget få kampe i Sønderjyske ... lad os se om et år.

        Tverskov har været bedst i OB.
        Tingager også bedst i OB ... (måske sammen med AGF).
        Bashkim bedst i OB (sammen med Randers).

        Lidt længere tilbage ...

        Hans Henrik (med de midler han havde).
        Jonas Borring (igen meget ud af lidt, men bedst i OB)
        Steffen Højer (klart bedst i OB).

        Der er ganske enkelt ikke evidens for at spillere falder i niveau når de kommer til OB, når årsagen ikke er alder ... eller at de bliver bedre når de forlader OB, igen når årsagen ikke er alder (Eriksen :D ).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Anders K. gjorde det da godt i flere perioder i OB og mindre godt i andre, foreløbig har han spillet meget få kampe i Sønderjyske ... lad os se om et år.

          Tverskov har været bedst i OB.
          Tingager også bedst i OB ... (måske sammen med AGF).
          Bashkim bedst i OB (sammen med Randers).

          Lidt længere tilbage ...

          Hans Henrik (med de midler han havde).
          Jonas Borring (igen meget ud af lidt, men bedst i OB)
          Steffen Højer (klart bedst i OB).

          Der er ganske enkelt ikke evidens for at spillere falder i niveau når de kommer til OB, når årsagen ikke er alder ... eller at de bliver bedre når de forlader OB, igen når årsagen ikke er alder (Eriksen :D ).
          Jeg vil ikke gå ind i diskussionen mere end at nævne at HHA forlod OB fordi han var sat af holdet, hvorefter han blev anfører i Esbjerg der fik en supersæson.
          Du har trods alt ikke fulgt holdet så længe.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg vil ikke gå ind i diskussionen mere end at nævne at HHA forlod OB fordi han var sat af holdet, hvorefter han blev anfører i Esbjerg der fik en supersæson.
            Du har trods alt ikke fulgt holdet så længe.
            Du har ret, jeg har fulgt holdet meget længere end det ... lige omkring 30 år :D.
            Læs lige mit indlæg igen og kommenter så en gang mere.
            Når du skriver noget der ikke er belæg for, så må du forvente at blive udfordret på det ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment

            Working...
            X