Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Brøndby den 16. feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vores helt store problem IMO er midtbanen. Har jeg sagt længe. Den manglende kvalitet gør det svært at dominere og gøre det farligt
    Aldeles enig.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Et kluddemål og en afrettet bold og snydt om en straffe....
    Det er pisseærgerligt. Det er sikker svært at spille på sådan en bane. Men vi må konstatere at vi tabte kampen på midtbanen. Frøkjær var helt væk, med til dels katastrofale fejl. Kløve flittig men ikke mere og Drachmann nok ikke igen i fulde omdrejninger. Barrett og Ryan ikke god nok i offensiven og Ryan derudover med problem er i defensiven i roste halvleg Kasper,Juel og Tverskov leverede i defebsiven. men Tversov med alt for mange fejlafleveringer og boldtab.
    Svendsen fuldstændigt skuffende i første halvleg men spillede sig op i anden.
    Aron svært at bedømme. Gode aktioner til dels men hvordan kan han sætte hovedstæder ved siden af stolpen i den situation som "hovedstødstærk spiller"????
    Jebali spillede en stor kamp. Duelstmrk, bomdfordeler, udfordrede og er i borde helt god. Det var mere end lovende, det var klasse men én klassespiller er ikke nok.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nogen mener at JM er fyringstruet. Det mener jeg ikke. Endnu. Men ender vi nr 9 eller 10 SKAL MH spørge sig selv om en anden træner kunne gøre det bedre. Eller, selvfølgelig kan en anden træner det, men en, vi kan få til klubben.
    Selvfølgelig er han ikke fyringstruet, i så fald er der da noget helt galt i ledelsen af den her klub. Hvis man skal lave en alvorlig selvransagelse, skal det være på vores transferstruktur. Gennem hele JHs periode i klubben har det båret præg af, at vi ikke havde en sportsdirektør der var særligt dygtig til at finde spillere, og at der er blevet overdraget for meget magt til cheftræneren. Jeg ved ikke, hvor meget JM reelt styrer vores transfers, men det er værd at kigge på, hvordan vi strukturerer hele den del, for vi har åbenlyst stadig nogle udfordringer og henter alt for mange middelmådige spillere, og for mange spillere der ikke har det store udviklings- eller salgspotentiale.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Det er jo et klokkeklart eksempel på, hvad konsekvensen er, ved at sælge sine bedste spillere i jagten på ussel mamon, og ind med noget der ikke har samme kvalitet. Og så lige midt i en sæson hvor man ligger under stregen til top 6. Sikke en gambling og hvor er det ringe udført af den sportslige ledelse. Der mangler som minimum 1 midt midt med kvalitet og 1 midt stopper med kvalitet, før det her er et top 6 hold..
    Det gik da fint for Brøndby der solgte deres 3 bedste spillere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nogen mener at JM er fyringstruet. Det mener jeg ikke. Endnu. Men ender vi nr 9 eller 10 SKAL MH spørge sig selv om en anden træner kunne gøre det bedre. Eller, selvfølgelig kan en anden træner det, men en, vi kan få til klubben.
    At fyre JM vil da være det dummeste OB kunne gøre. Dummere end at sælge Kadrii og AK for kun at hente 1 ind der så selvfølgelig bliver skadet og gør at vi er nød til at udskifte Sander med Oliver Lund på et tidspunkt hvor vi skal satse.

    Nuværende situation er ledelsens skyld. Ikke træneren

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nogen mener at JM er fyringstruet. Det mener jeg ikke. Endnu. Men ender vi nr 9 eller 10 SKAL MH spørge sig selv om en anden træner kunne gøre det bedre. Eller, selvfølgelig kan en anden træner det, men en, vi kan få til klubben.
    Tror ikke JM er problemet, men ja resultaterne tæller.

    Det der er vigtigt nu, er i hvert fald at have for øje, at når man ikke top 6, så er top 8 fuldstændig vanvittig vigtig. Lyngby og Sønderjyske har objektivt vurderet heldigvis et ringere restprogram end os, men bolden er rund og så videre........

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Nogen mener at JM er fyringstruet. Det mener jeg ikke. Endnu. Men ender vi nr 9 eller 10 SKAL MH spørge sig selv om en anden træner kunne gøre det bedre. Eller, selvfølgelig kan en anden træner det, men en, vi kan få til klubben.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg er meget enig, der mangler ganske enkelt noget så simpelt som afleveringskvalitet og idéer. I dag møder vi et Brøndby-hold der kommer med to stadig meget uprøvede 18-årige spillere derinde, og vi taber det slag fuldstændigt. Jeg under Frøkjær alt muligt succes, men lige nu kan jeg ikke se, at han har niveauet til at spille fra start, og hvad det er for noget kvalitet han reelt bidrager med. Drachmann virker til at være faldet lidt i niveau, måske fordi at dem rundt omkring ham også er det, og Kløve er den han hele tiden har været. En fin starter på et midterhold i Superligaen, men ikke ham der bidrager med topniveauet.
    Kan sagtens se potentialet i Frø. Farten og drevet med bolden. Det har han sgu. Men når man taber den 9 ud af 10 gange bliver det omstilling på omstilling.
    Drachmann skal være bryder og rydder.. Lige nu tvinger man ham ud i, at skulle en masse han ikke kan fordi de 2 andre er for dårlige. Det hænger bare ikke sammen. Skuffende at de sportslige ansvarlige ikke kan se det/gjorde noget ved det..

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Ja Jebali gik lidt hårdt til nogle situationer og kunne godt have fået 2 gule. Men udover det kæmper manden sgu. Stort set eneste spiller der kunne være sin indsats bekendt af de 11 startende. Men spændende indhop af Hyldegaard og ham islændingen

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vores helt store problem IMO er midtbanen. Har jeg sagt længe. Den manglende kvalitet gør det svært at dominere og gøre det farligt
    Jeg er meget enig, der mangler ganske enkelt noget så simpelt som afleveringskvalitet og idéer. I dag møder vi et Brøndby-hold der kommer med to stadig meget uprøvede 18-årige spillere derinde, og vi taber det slag fuldstændigt. Jeg under Frøkjær alt muligt succes, men lige nu kan jeg ikke se, at han har niveauet til at spille fra start, og hvad det er for noget kvalitet han reelt bidrager med. Drachmann virker til at være faldet lidt i niveau, måske fordi at dem rundt omkring ham også er det, og Kløve er den han hele tiden har været. En fin starter på et midterhold i Superligaen, men ikke ham der bidrager med topniveauet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Så vi er enige om at det var Barrett der stod for assisten til Brøndbys første mål.
    Men jeg er også enig i at der var mange OB’ere der så sløje ud ved begge Brøndbys mål og vores uskarphed er naturligvis kun blevet mere tydelig med afskeden med Baskim. P
    Vores helt store problem IMO er midtbanen. Har jeg sagt længe. Den manglende kvalitet gør det svært at dominere og gøre det farligt

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det hele starter jo med at Ryan forlænger et indlæg som snyder OC. Må aldrig ske
    Så vi er enige om at det var Barrett der stod for assisten til Brøndbys første mål.
    Men jeg er også enig i at der var mange OB’ere der så sløje ud ved begge Brøndbys mål og vores uskarphed er naturligvis kun blevet mere tydelig med afskeden med Baskim. P

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Selvfølgelig skal vi det.
    Vi skal vinde 4 ud af de sidste 5

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jep men det øvrige er korrekt. JH har efterladt os blødende. Vi skal have point i Regnskoven.
    Selvfølgelig skal vi det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Othenesuuig Se indlæg

    Præcis. At det skulle være AJA's mangel på kvalitet i situationen, synes jeg er en forsimplet konklusion. det er en serie af tvivlsomme aktioner der er skyld i målet.
    Enig. Men syntes generelt han lavede en del småfejl i dag og jeg tror aldrig helt jeg bliver tryg ved ham. Kasper Larsen var bedre defensivt men var overraskende dårlig når han skulle skille sig af med bolden under pres. Jeg havde forventet mere

    Dejligt indhop af Hyllegaard btw

    Leave a comment:

Working...
X