Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede opstartstråd vinter 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.
    Ud fra det, så kunne Eskesen godt ryge væk lige om lidt, for ellers burde han da også have været i hallen, han er da også udtaget til KMD Cup i morgen...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Både Tverskov, Drachmann og Bashkim er skadet, og det er et kapløb med tiden at få dem klar til sæson start, ifølge Fyens.
    Stemmer ikke 100% overens med det OBstruktion skrev tidligere

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Både Tverskov, Drachmann og Bashkim er skadet, og det er et kapløb med tiden at få dem klar til sæson start, ifølge Fyens.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.
    Okay. Så lyder det ikke til at han er på vej til prøvetræning i en engelsk klub som en bruger ellers fremlagde for et par dage siden

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Var Obbekjær der idag?
    Obbekjær var ude i hallen sammen med dem, der skal spille KMD Cup i morgen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der var ikke meget træning med bold i dag, men her er alligevel et lille skriv om årets første træning.

    http://obstruktion.dk/det-nye-aar-er-i-gang-i-aadalen/
    Var Obbekjær der idag?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der var ikke meget træning med bold i dag, men her er alligevel et lille skriv om årets første træning.

    http://obstruktion.dk/det-nye-aar-er-i-gang-i-aadalen/
    Tak for informationen. Fint at høre at Eskesen giver fuld gas.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Der var ikke meget træning med bold i dag, men her er alligevel et lille skriv om årets første træning.

    http://obstruktion.dk/det-nye-aar-er-i-gang-i-aadalen/

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det jeg ved (fra tidligere spillere i OB) om deres træningsprogrammer, i ferieperioder, er at der fokuseres på løb (kondition) samt kost. Træning med vægte bestemmer du selv.
    Det lyder sandsynligt, jeg tænkte dog ikke på en specifik form for træning, i forhold til at miste muskelmasse :).

    Jeg har lige rettet det så det fremgår mere tydeligt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er klart at hvis du slet intet foretager dig i et par uger, så mister du muskelkraft, men en eliteudøver har bestemt behov for restitution og total hvile med mellemrum netop for at forhindre de skader som ellers vil opstå, hvis man presser kroppen for meget.
    Jeg ved intet om om det er det der er sket i OB, at man har trænet for meget, men jeg ved at Blond går til den.

    For mig lyder det en smule underligt hvis de har fået et "vanvittigt hårdt" træningsprogram med hjem til ferien, efter de enorme skadesproblemer OB har haft ... jeg sagde det, at der ville komme flere skader, da Michelsen kom til og jeg tog vist ikke helt fejl.

    Det bliver interessant at følge!

    Nu har jeg lige forhørt mig hos min doktor-fætter, vender tilbage når han svar, mon ikke han kan komme med lidt mere specifik viden (jeg synes det er et skide interessant emne).
    Det jeg ved (fra tidligere spillere i OB) om deres træningsprogrammer, i ferieperioder, er at der fokuseres på løb (kondition) samt kost. Træning med vægte bestemmer du selv.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

    Mener at have læst, at for en eliteudøver behøver kroppen/har ikke godt af mere end 3-5 dages pause, med mindre udøveren døjer med en skade.
    Det er klart at hvis du slet intet foretager dig i et par uger, så mister du muskelmasse/udholdenhed etc, men en eliteudøver har bestemt behov for restitution og total hvile med mellemrum netop for at forhindre de skader som ellers vil opstå, hvis man presser kroppen for meget.
    Jeg ved intet om om det er det der er sket i OB, at man har trænet for meget, men jeg ved at Blond går til den.

    For mig lyder det en smule underligt hvis de har fået et "vanvittigt hårdt" træningsprogram med hjem til ferien, efter de enorme skadesproblemer OB har haft ... jeg sagde det, at der ville komme flere skader, da Michelsen kom til og jeg tog vist ikke helt fejl.

    Det bliver interessant at følge!

    Nu har jeg lige forhørt mig hos min doktor-fætter, vender tilbage når han svar, mon ikke han kan komme med lidt mere specifik viden (jeg synes det er et skide interessant emne).
    Last edited by Entusiastens; 09-01-2020, 18:06.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det er der nok noget om. Sjovt at vi starter så sent op. Lyngby fx er allerede taget på træningslejr
    Det er måske lidt af hensyn til den skadeliste vi har kæmpet med hele efteråret, men alle spillerne har jo haft deres programmer at følge i pausen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

    Mener at have læst, at for en eliteudøver behøver kroppen/har ikke godt af mere end 3-5 dages pause, med mindre udøveren døjer med en skade.
    Okay jeg er heller ikke ekspert på det område. Ville egentligt bare gerne snart vide om Tverskov er 100% klar til at være med i hele opstarten

    Leave a comment:


  • Vandhunden
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan man kun håbe. Andre vil måske sige at de 3 uger skulle have været brugt til hvile og let træning?

    Regner med at de har styr på det og vi får et forår uden alle de mange skades problemer
    Mener at have læst, at for en eliteudøver behøver kroppen/har ikke godt af mere end 3-5 dages pause, med mindre udøveren døjer med en skade.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

    Jeg har ikke noget samlet overblik over, hvor vores start ligger i forhold til de andre Superliga klubber, men har dog hørt at vores drenge har haft et vanvittigt hårdt selvtræningsprogram med hjem i ferien, så tænker de kommer tilbage i god form og er klar til at kaste sig over spillet med bolden med det samme.
    Forhåbenligt er en god grundform også med til at sikre, at vi for engangs skyld undgår alle de skader, som vi plejer at slås med...
    Det kan man kun håbe. Andre vil måske sige at de 3 uger skulle have været brugt til hvile og let træning?

    Regner med at de har styr på det og vi får et forår uden alle de mange skades problemer

    Leave a comment:

Working...
X