Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Hyllegaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Lieder bliver sgu aldrig klar...... han bliver fast starter hver morgen nede hos lægestaben. Han er godt nok skidt scoutet....
    Jeg forstår godt man hentede Lieder, og han bessidder nogle andre kompetancer og en anden stil end de andre, og kan blive værdifuld mod stærkere modstandere. Han kunne også være interessant samme med Hyllegård!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jo deet. Fenger må jo være skadet så..
      Fenger fik en mulig hjernerystelse til træningen igår.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

        Synes der er behov for lidt nuancer. Er helt enig i, at Jebalis tre mål er langt fra godt nok. Men hvis vi kun vurderer på hans måltotal og vurderer Hyllegaard som bedre på den baggrund, så må vi også kunne konkludere, at Troels Kløve er en bedre angriber end dem begge med hans 5 mål i denne sæson. Det holder ikke.

        Hyllegaard og Jebali bidrager med vidt forskellige ting. Selvfølgelig er forventningerne større til Jebali. Og det med rette. Men jeg synes, at vores træner for tiden er god til at anvende de forskellige kompetencer, vi har fordelt rundt på vores angribere. Hyllegaards kompetencer er især anvendelige senere henne i kampe, hvor modstanderne er lidt trætte som kan påvirke koncentrationsniveauet og forårsage svigtende markeringer og positioneringer. Som hans evner er lige nu, så ser jeg dem ikke super anvendelige fra start medmindre vi regner med at få en masse plads at løbe på, hvilket ikke er i overensstemmelse med vores ønske om at være på bolden meget og selv stå højt på banen.

        Så lige nu synes jeg bestemt ikke han bør starte inde, hvis man skal være meget pragmatisk rent taktisk, som jeg fornemmer, at vores træner er. Og den tilgang har han rimeligt fin succes med lige for tiden. :)
        Og Svendsen bidrager med det samme som Jebali, dog med højere intensitet, mere press og mere slutprodukt!
        Hyllegårds speed er så voldsom at han bør starte hvis han ellers har niveau, han kører om nogen forsvarerne trætte og han viser igen og igen i dag at han ikke behøver trætte modstandere for at komme helt fri qua hans speed! Han er virkelig en interessant spiller, og jeg synes de mål han har lavet indtil nu, viser at hans potentiale er enormt!

        Comment


          #34
          Jeg synes det undervurderes her, at vi med vores nuværende angriberbesætning har skabt os muligheden for at variere efter taktisk behov. Ingen af dem er så gode, at de skal spille for enhver pris og med så mange skader som vi har, så er det nødvendigt eksempelvis at kunne bringe Jebalis evne til atholde på bolden, Hyllegaards dybefart - eller Svendsens målfarlighed. Alle kan de også bidrage med noget forskelligt hvis de bringes fra bænken undervejs.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg synes det undervurderes her, at vi med vores nuværende angriberbesætning har skabt os muligheden for at variere efter taktisk behov. Ingen af dem er så gode, at de skal spille for enhver pris og med så mange skader som vi har, så er det nødvendigt eksempelvis at kunne bringe Jebalis evne til atholde på bolden, Hyllegaards dybefart - eller Svendsens målfarlighed. Alle kan de også bidrage med noget forskelligt hvis de bringes fra bænken undervejs.
            Vores angriber lineup er lige pludselig og temmelig uventet det bedste vi længe har set!

            Comment


              #36
              Igen!
              hele kampen har han været farlig og Jebali anonym...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                Igen!
                hele kampen har han været farlig og Jebali anonym...
                Uenig. Jebali spillede en rigtig god 1. Halvleg

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                  Igen!
                  hele kampen har han været farlig og Jebali anonym...
                  Helt og adeles uenig Jebali fylder godt og satte bla Hylle op. Jebali bliver bedteog bedre.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                    Igen!
                    hele kampen har han været farlig og Jebali anonym...
                    Tror man skal vænne sig til at Jebali ikke bliver en spiller der laver 10 mål pr. sæson. Til gengæld synes jeg han sætter flere fine muligheder op for os i 1. halvleg i dag. Han så slidt ud i 2. halvleg og der lå vi under for at både ham og frø som kan holde i bolden og spille fremad forsvandt.

                    Men nu vi er i hylletråden, så skal han da hyldes for en flot kamp. Når bolden lå rigtigt, så var han der de gange han skulle være. Hans første chance er større end den han scorer på, men han er giftig og bliver et våben imod alle hold. Fantastisk at ham og Fenger har taget så fint vare på deres chancer

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Tror man skal vænne sig til at Jebali ikke bliver en spiller der laver 10 mål pr. sæson. Til gengæld synes jeg han sætter flere fine muligheder op for os i 1. halvleg i dag. Han så slidt ud i 2. halvleg og der lå vi under for at både ham og frø som kan holde i bolden og spille fremad forsvandt.

                      Men nu vi er i hylletråden, så skal han da hyldes for en flot kamp. Når bolden lå rigtigt, så var han der de gange han skulle være. Hans første chance er større end den han scorer på, men han er giftig og bliver et våben imod alle hold. Fantastisk at ham og Fenger har taget så fint vare på deres chancer
                      Men så skal han måske ned på en offensiv midt og fordele bolde ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror man skal vænne sig til at Jebali ikke bliver en spiller der laver 10 mål pr. sæson. Til gengæld synes jeg han sætter flere fine muligheder op for os i 1. halvleg i dag. Han så slidt ud i 2. halvleg og der lå vi under for at både ham og frø som kan holde i bolden og spille fremad forsvandt.

                        Men nu vi er i hylletråden, så skal han da hyldes for en flot kamp. Når bolden lå rigtigt, så var han der de gange han skulle være. Hans første chance er større end den han scorer på, men han er giftig og bliver et våben imod alle hold. Fantastisk at ham og Fenger har taget så fint vare på deres chancer
                        Jeg undres over hvordan jebali bliver slidt. Vi står med en spiller som efter et år i klubben stadig ikke er i stand til at spille 90 minutter.
                        Hvor mange gange har han fået fuld til?
                        Der er tegn på små forbedringer men altså .... aaaaarrrhhhh. Der er satme langt mellem snapsene. I dag bliver han helt og aldeles overstrålet af en ung gut der for et år siden spillede i Oure.
                        Der skal mere til at retfærdiggøre den løn han får, så håber i den grad jebali bliver afskibbet her i sommer. De penge kan bruges meget bedre. Læs en god midtbanespiller.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Men så skal han måske ned på en offensiv midt og fordele bolde ...
                          Han afleverer jo ikke. Så det er ikke en god idé.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Han afleverer jo ikke. Så det er ikke en god idé.
                            Ser ham heller ikke som midtbane overhovedet. Hængende er det eneste han umiddelbart kan spille i OB

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Men så skal han måske ned på en offensiv midt og fordele bolde ...
                              Min teori om Jebali har næsten hele vejen igennem været, at han hverken skal bruge som spidsangriber, kant eller midtbane. Jeg tror han er bedst i en form for falsk 9er rolle, hvor han starter på toppen og ligger længst fremme når vi ikke har bolden, men så snart vi selv har bolden falder han ned og deltager i opbygningen, og det kan så skabe plads på siderne af ham, hvor der så skal ligge to spillere der kan løbe dybt og udfordre på egen hånd. Jeg havde i første omgang udset, at Sabbi og Sander kunne spille de roller men Hyllegaard og Fenger byder sig da også godt til, hvis det er den vej vi skal gå.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Min teori om Jebali har næsten hele vejen igennem været, at han hverken skal bruge som spidsangriber, kant eller midtbane. Jeg tror han er bedst i en form for falsk 9er rolle, hvor han starter på toppen og ligger længst fremme når vi ikke har bolden, men så snart vi bygger spillet op falder han ned og deltager i opbygningen, og det kan så skabe plads på siderne af ham, hvor der så skal ligge to spillere der kan løbe dybt og udfordre på egen hånd. Jeg havde i første omgang udset, at Sabbi og Sander kunne spille de roller men Hyllegaard og Fenger byder sig da også godt til, hvis det er den vej vi skal gå.
                                God analyse. Meget enig

                                Comment

                                Working...
                                X