Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Men skønt med to eksperter der tør gå lidt til ham, og rent faktisk har fattet lidt af alvoren. Hvor er det trist, at se en tidligere helt begrave sin status på den her måde.
    Syntes nu de holdt lidt igen under selve interviewet men gav den gas både før og efter. Så det er nok blevet hørt alligevel

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Men skønt med to eksperter der tør gå lidt til ham, og rent faktisk har fattet lidt af alvoren. Hvor er det trist, at se en tidligere helt begrave sin status på den her måde.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sidder lige og ser onside .. er du gal hvor er Hemme tåkrummende pinlig til at kommunikere

    For andre som måtte være interesseret i at se interviewet, så genudsendes Offside i morgen klokken 11.00 - 12.45 på TV3Sport.

    Advarsel : Jeg havde aldrig i mit liv troet, at jeg skulle opleve, at en leder fra min klub kunne optræde så totalt håbløst i et interview. Bunden er virkelig nået, og jeg kan godt forstå, hvis hele fodbold Danmark griner af OB.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er nød til at sige at det skal høres. Ikke genfortælles.

    Men mon ikke der kommer et klip på www.tv3sport.dk inden længe? Det plejer der at gøre
    Var det så ringe? Hahaha jeg har noget at se frem til...

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er faktisk lidt rystet over denne blog. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke holde mig venner med OB og deres venner
    Jeg ville faktisk starte en ny tråd om Forums “tilstand” og repræsentativitet (om vi er blevet et halvlukket ekkokammer) med udgangspunkt i netop den blog. Så den nemlig på Twitter, hvor stort set alle der svarede på den, modtog dens budskab positivt. Et budskab, som ærligt talt mindede mig om nordkoreansk propagandamateriale. Men læste den med halvsøvnige øjne, så ville hellere tage en diskussion med fris øjne og sind

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Godt så er det ikke bare mig...hold nu op det er sløjt. Og rart der bliver gået til OB for kæft det sejler.

    tænker vi ender med en strategi der hedder at vi skal arbejde hårdere end alle andre, og at konsulent firmaet finder frem til den helt rette....peter Sørensen.
    Truppen bliver vurderet til top 6 og der bliver ikke handlet videre ind til sommer...
    Jeg har ikke de store forventninger til den strategi. Sådan nogle bliver ofte meget abstrakte og luftige. Og i OBs tilfælde ved at man at enten bliver den ikke overholdt ellers bliver den en fiasko

    Men applaus for i det mindste at prøve efter års pres udefra

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hov hov, der er tydelig mening og retning i alt, hvad OBs ledelse foretager sig. Bare læs med her:

    https://obstemmer.dk/blog-et-andet-p...uationen-i-ob/
    Jeg er faktisk lidt rystet over denne blog. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke holde mig venner med OB og deres venner

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    kan du eller andre redegøre for pinagtighederne? Har desværre ikke kanalen..
    Er nød til at sige at det skal høres. Ikke genfortælles.

    Men mon ikke der kommer et klip på www.tv3sport.dk inden længe? Det plejer der at gøre

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Syntes også det var spot on med vurderingen af hemme og brugen af konsulenter, der kan jo ikke være den store tiltro til at han kan finde ny træner...og er det ikke en stor del af jobbet?

    Leave a comment:


  • Vo Dich
    replied
    Ikke nok med at det er pinligt at høre på Hemmingsen, ligeså pinligt er det sgu også at være OB fan!
    Jeg kan efterhånden ikke blive forarget over, at man som ung fynbo hellere vil sympatisere med FCM, BIF, FCK osv...

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Offside.. Men ja. Den var grum idag. Manden fremstår simpelthen som en komplet idiot
    kan du eller andre redegøre for pinagtighederne? Har desværre ikke kanalen..

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Hvis altså ikke vi er rykket ned først.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Offside.. Men ja. Den var grum idag. Manden fremstår simpelthen som en komplet idiot
    Godt så er det ikke bare mig...hold nu op det er sløjt. Og rart der bliver gået til OB for kæft det sejler.

    tænker vi ender med en strategi der hedder at vi skal arbejde hårdere end alle andre, og at konsulent firmaet finder frem til den helt rette....peter Sørensen.
    Truppen bliver vurderet til top 6 og der bliver ikke handlet videre ind til sommer...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror faktisk at Thorborg godt kunne ligge på sofaen og se Offside sådan en aften som i aften... Men vi er jo alle bare amatør kritikkere i deres øjne
    Hov hov, der er tydelig mening og retning i alt, hvad OBs ledelse foretager sig. Bare læs med her:

    https://obstemmer.dk/blog-et-andet-p...uationen-i-ob/

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Hemmingsen virker dum som en dør. Er det virkelig den klub jeg holder med?! Og kan vi så ikke blive enige om, at Bo Henriksen IKKE bliver OB-træner.

    Leave a comment:

Working...
X