Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Nogle 'seniorer' der kan huske hvordan Hemmingsen stillede op formationsmæssigt samt hvordan holdet spillede under ham sidst?
    Det er vel mest relevant hvordan han spillede i Næstved? Men mener han er 4-4-2 mand

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Holdet spillede vel rimeligt okay, da det jo vandt pokalen
    Touché

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Nogle 'seniorer' der kan huske hvordan Hemmingsen stillede op formationsmæssigt samt hvordan holdet spillede under ham sidst?
    Holdet spillede vel rimeligt okay, da det jo vandt pokalen

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Nogle 'seniorer' der kan huske hvordan Hemmingsen stillede op formationsmæssigt samt hvordan holdet spillede under ham sidst?

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Han har virkelig svært ved at konstruere meningsfyldte sætninger. Derudover lyder den stakkels mand jo deprimeret. Selvfølgelig heller ikke sjovt at blive droppet som sportschef til fordel for Gaarde, men alligvl. Det gør lidt ondt at se generalen i en så sørgelig forfatning.
    Ja, det er tåkrummende pinligt at høre ham udtale sig. Tænk at man virkelig kunne finde en som fik Jesper Hansen til at fremstå som en flødetunge og tænk at der sidder folk i en af Danmarks største klubber og rent faktisk ansætter Hemmingsen i en stilling som han ikke har forudsætninger og kommunikative evner til at bestride. Jeg håber at Hemmingsen snart er fortid og så håber jeg at Thorborg bliver træt af OB efterhånden som der rettes mere og mere fokus på ham og hans ledelsesstil.

    ​​​​​​
    ​​​

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Han har virkelig svært ved at konstruere meningsfyldte sætninger. Derudover lyder den stakkels mand jo deprimeret. Selvfølgelig heller ikke sjovt at blive droppet som sportschef til fordel for Gaarde, men alligvl. Det gør lidt ondt at se generalen i en så sørgelig forfatning.
    Jeg er enig. Jeg blev også pinligt berørt, og det blev KEP og Bo også.
    Jeg tror Hemme har indset, at han er for hæmmet (ku ikke lad være) og for uegnet til at være sportschef i Superligaen, og det har ledelsen også. Hans største chance er at kunne vise, at han som træner kan få holdets spillere forløst til at spille på top-6 niveau, som han jo mener de kan. Og så få et godt trænerjob et sted.
    OSE benytter nu et rekrutteringsfirma til at finde den nye cheftræner og det er da rigtigt at der er mange chefer der findes på denne måde - bare ikke indenfor fodbold. I al fald ikke officielt. Jeg tror Gaarde er Enricos ide.

    Så mangler vi bare, at Thorborg finder ud af, at han heller ikke er dygtig nok til fodboldklub.
    Last edited by Tåhyler; 16-03-2021, 09:59.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Jeg tror heller ikke det er særlig attraktivt. Fansenes tålmodighed er minimal, stadion er nedslidt, træningsbanerne er elendige seks måneder om året, byen og kommunen gider ikke bakke rigtigt op, og det er nærmest umuligt at opfylde ledelsens krav om at skabe topresultater for ingen penge.
    Whaaaaaaaaaat.... synes nu vi har været meget tålmodige efter 10 års ørkenvandring

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Og hvis de rygter er sande, så ville det være rettidig omhu (det mindst dækkende OB-begreb i verden) for ledelsen - altså et niveau højere end MH - at kigge indad. Måske cheftrænerjobbet i OB slet ikke er så attraktivt, og måske skyldes det, at OB er en klub, der har stået stille eller bevæget sig baglæns i et årti.

    Det er en umulig klub at være træner i. Og sådan set også sportschef.

    Jeg ser resten af sæsonen i tavshed. Jeg har vel tæt på endegyldigt opgivet.
    Jeg tror heller ikke det er særlig attraktivt. Fansenes tålmodighed er minimal, stadion er nedslidt, træningsbanerne er elendige seks måneder om året, byen og kommunen gider ikke bakke rigtigt op, og det er nærmest umuligt at opfylde ledelsens krav om at skabe topresultater for ingen penge.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Han har virkelig svært ved at konstruere meningsfyldte sætninger. Derudover lyder den stakkels mand jo deprimeret. Selvfølgelig heller ikke sjovt at blive droppet som sportschef til fordel for Gaarde, men alligvl. Det gør lidt ondt at se generalen i en så sørgelig forfatning.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hvis rygterne taler sandt og OB har fået et nej tak fra Neestrup, Reimer og måske Ole T samt man håbede at gafle Niels F fra BIF så har Hemme jo haft ansvaret/chancen og fejlet fælt han har fumlet rundt og forsøgt siden sidst på sommeren men står stadig uden en kandidat.
    Kan man tænke sig at det er på den baggrund ledelsen har erkendt at vores sportschef ikke har evnerne?
    Og hvis de rygter er sande, så ville det være rettidig omhu (det mindst dækkende OB-begreb i verden) for ledelsen - altså et niveau højere end MH - at kigge indad. Måske cheftrænerjobbet i OB slet ikke er så attraktivt, og måske skyldes det, at OB er en klub, der har stået stille eller bevæget sig baglæns i et årti.

    Det er en umulig klub at være træner i. Og sådan set også sportschef.

    Jeg ser resten af sæsonen i tavshed. Jeg har vel tæt på endegyldigt opgivet.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Puh ha... Godt vi har hyret det konsulentfirma til at finde træneren..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Men skønt med to eksperter der tør gå lidt til ham, og rent faktisk har fattet lidt af alvoren. Hvor er det trist, at se en tidligere helt begrave sin status på den her måde.
    Hvis rygterne taler sandt og OB har fået et nej tak fra Neestrup, Reimer og måske Ole T samt man håbede at gafle Niels F fra BIF så har Hemme jo haft ansvaret/chancen og fejlet fælt han har fumlet rundt og forsøgt siden sidst på sommeren men står stadig uden en kandidat.
    Kan man tænke sig at det er på den baggrund ledelsen har erkendt at vores sportschef ikke har evnerne?
    Last edited by Magge; 16-03-2021, 06:12.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er i hvert fald at tage jahatten på og tillægge sig et andet perspektiv ..

    Men dette rammer nu meget godt ..

    OB har spillet uafgjort mod Horsens og SønderjyskE, tabt til Lyngby og Vejle og kun vundet over Randers og FCN, hvis vi kigger på klubberne i midten og bunden af tabellen. Det er otte point i seks kampe med nærmeste konkurrenter og nedrykningsfavoritter – hvis det er en modsætning? Det er alt andet end godkendt. Nu er det de hold, OB skal møde i de sidste ti kampe. Jeg kan godt forstå, at Hemmingsen og direktionen fyrer Michelsen.”
    Ja, problemet er jo det modsiger hans egen pointe.

    Jeg har læst mange linjer om, hvor håbløs elendig OB’s ledelse er, men hvad gjorde de forkert?

    De har jo helt åbenlyst set forkert ved at fortsætte med Michelsen, da de allerede havde fundet ham for let. Vi kan snakke om, hvorvidt de allerede skulle have skiftet ham i sommer, da de åbenbart allerede afsøgte markedet for nye trænere, men det var i hvert fald en KÆMPE fejl, at man ikke allerede fik ham skiftet ud i januar, og de fleste regnede da også med, at det ville blive løst i de følgende uger. Det blev det så ikke, og i stedet fortsatte man med et dødt projekt som har ført til de her resultater og den her beslutning. DET har de som minimum gjort forkert.

    Men jeg beundrer den blinde tro på Hemmingsens og den øvrige ledelses evner til at træffe velfunderede og langsigtede beslutninger for OB. Jeg har svært ved at se, hvad den tro bunder i, andet end et hyperoptimistisk sind, som jeg desværre ikke er i besiddelse af.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hov hov, der er tydelig mening og retning i alt, hvad OBs ledelse foretager sig. Bare læs med her:

    https://obstemmer.dk/blog-et-andet-p...uationen-i-ob/
    Det er i hvert fald at tage jahatten på og tillægge sig et andet perspektiv ..

    Men dette rammer nu meget godt ..

    OB har spillet uafgjort mod Horsens og SønderjyskE, tabt til Lyngby og Vejle og kun vundet over Randers og FCN, hvis vi kigger på klubberne i midten og bunden af tabellen. Det er otte point i seks kampe med nærmeste konkurrenter og nedrykningsfavoritter – hvis det er en modsætning? Det er alt andet end godkendt. Nu er det de hold, OB skal møde i de sidste ti kampe. Jeg kan godt forstå, at Hemmingsen og direktionen fyrer Michelsen.”

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    kan du eller andre redegøre for pinagtighederne? Har desværre ikke kanalen..
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ter-ny-traener

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...jeg-selv-roret

    here u go

    Leave a comment:

Working...
X