Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årtiets profil i OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Det er lidt sjovt som JH bliver sablet ned herinde, for derefter at blive valg sikkert til årtiets største profil. Tankevækkende at et flertal ikke kommenterer negativt men stemmer på JH.
    Det er (uden sammenligning i øvrigt) det samme der gør sig gældende mht letbanen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jeg tror at klubben var tæt på økonomisk kollaps da JH tiltråd. Mange udtalelser og handlinger (f. eks. at vi måtte hente spiller vi vidste om at de ikke var god nok, redbull/cocio-besparelsen) hentyder til en situation hvor vi var økonomisk mindst halvdød.
    På den baggrund er det vel helt o.k. at have JH som årtiets profil. At undgå en konkurs, en nedrykning (som koster ja ikke kun sportslig men mest også økonomisk meget dyrt) og at skabe et nyt og sund fundament for klubben er en kæmpe præstation.

    Vil ikke benægte at der var til dels rigtig dårlige transfers og beslutninger. Absolut uforståeligt for mig f.eks at smide sådan en lang kontrakt til T. Mikkelsen, han fik 4 år som jeg husker og det er fuldstændigt uforståeligt for mig. Men generelt må vi i hensigt af JHs transferhandlinger vel også se at han havde intet råderum, tvært imod: han måtte spare for at redde klubben. Og der var det "a walk on the edge" at overleve sportslig og at overleve økonomisk.
    For mig er det et stort stykke arbejde under katastrofale betingelser. Og han havde "nosser" at stå i offentligheden ind for beslutninger han fik modvind og rigtig hård kritik for.
    Selvom min stemme gik til en anden (E. Ruud) må jeg sige: det er fortjent.
    Vil også sige at det er det rigtige moment at fratræde af JH. Vi har i brug for andre evner end JH har for at tage det næste skridt nu - men vi skylder ham meget.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Bestemt ansigtet udadtil, helt og aldeles billedet på at vi er blevet en middelmådig klub fyldt med intetsigende spillere som ikke udgyder den store respekt

    +1

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Fuldt fortjent. Ansigtet udadtil i 10erne.
    Bestemt ansigtet udadtil, helt og aldeles billedet på at vi er blevet en middelmådig klub fyldt med intetsigende spillere som ikke udgyder den store respekt

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Uden tvivl Rasmus Falk for mig. Siden ham har vi nærmest ikke haft en eneste spiller, som kan begejstre både egne og modstanderens fans. Jovist er Kadrii en stor profil nu, men han har for mig ikke samme x-factor. Falk lavede de uventede ting, og krydrede det med at arbejde benhårdt uden bolden.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Afstemningen er overstået, og vinderen blev en noget overrasket Jesper Hansen.
    Vi har snakket med ham om titlen, ligesom vi også snakker om hele årtiet i OB.

    http://obstruktion.dk/aartiets-profi...jesper-hansen/
    Fuldt fortjent. Ansigtet udadtil i 10erne.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Afstemningen er overstået, og vinderen blev en noget overrasket Jesper Hansen.
    Vi har snakket med ham om titlen, ligesom vi også snakker om hele årtiet i OB.

    http://obstruktion.dk/aartiets-profi...jesper-hansen/

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Jeg mener ikke det kan være andre end Rasmus Falk. Selvom, eller netop fordi, at hans skifte gjorde så ondt, må vi ikke glemme at han var den alt dominerende spiller på vores hold i en årrække og er den primære grund til at kollapset ikke blev totalt og fatalt! Der er ikke nogen der de sidste 10 år har haft så stor egenhændig betydning som ham, selvom at der nok er andre der har en højere status hos os i dag! Jeg ville personligt heller pege på alle andre på den liste (med undtagelse af JH som vil være mit klare førstevalg på den modsatte liste!), men det ville ikke være retfærdigt!

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Så er der kommet afstemning op. Smid jeres stemme afsted på vores hjemmeside så vi kan få kåret Årtiets Profil i OB.

    http://obstruktion.dk/afstemning-aartiets-profil-i-ob/

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Som andre skriver et sort årti i OB, selv om det startede så godt. Der har været gang i svingdøren og få spillere har været her længe

    Jeg havde lidt glemt hvilke år Ruud var i klubben, men efter at have kigget igen er der ingen tvivl om min liste. Checket på transfermarkt viste at Ruud har lavet 7 assists denne sæson, stærkt.

    1 Ruud
    2 Bashkim
    3 Høegh
    - Falk
    - Grytebust

    Overstående viser at 3. pladsen er delt mellem de tre.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Ruud står også stærkt for mig. Desværre bliver årtiet skæmmet af de sidste mange års uforløst ørkenvandring.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det er svært.
    Kan forestille mig Bashkim som er anden gang i klubben og anden gang en stor succes. Eller Grytebust fordi med ham havde vi flere år i træk superligaen bedste målmand. Eller Esben Ruud som havde ikke kun en fantastisk indstilling men var også en meget vigtig spiller i holdet.
    Lasse Nielsen vil altid være en af mine favoritspiller i OB pga af hans attitude. Men vi vælger ja ikke "Mr. Attitude" men Årtiets profil.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Jesper Hansen har lagt en tung dyne over foretagendet i størstedelen af årtiet, så “der er ingen tvivl om” at han skal have prisen.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det kan kun blive Timmi Johansen.
    Nej nej. Morten Skoubo self

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Det kan kun blive Timmi Johansen.

    Leave a comment:

Working...
X