Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygte: Elias Hansborg U15 -> Ajax Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygte: Elias Hansborg U15 -> Ajax Amsterdam

    And.

    MvT
    Last edited by Marco van Tasten; 15-11-2019, 16:36.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Der skulle være snak om salg af Elias fra OB til Ajax.
    Andre der har hørt noget om dette?


    https://www.ob.dk/akademi/u15/truppen/

    https://www.youtube.com/watch?v=L2ON_QFgkSo

    MvT
    Spændende. Nej jeg har ikke hørt noget om dette. Hvor har du det fra?

    Og velkommen tilbage btw

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
      Mange tak for tilbage-hilsen. Sgu meget hyggeligt at blive husket.
      Mit svar bliver klassisk "nogle der kender nogle". Sorry. Men vil gerne påstå, at det flere niveauer over "bodegasladder".

      MvT
      Okay jammen tiden må jo vise om der er hold i det
      Men det kunne da være sejt og man kan da altid håbe at næste ungdomshandel vil sætte transfer rekord

      Comment


        #4
        Ajax der netop lige har været i medierne og snakke om at finde den næste store stjerne i DK. Sådan en koster.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
          Er også spændt på om den holder vand. Hvis ikke, så håber jeg ikke der er nogle der øffer over det. (Fik i den).

          MvT
          Ikke herfra. En handel kan jo også godt gå i vasken og så kan man have ret uden at det så blev til noget. Jeg håber den holder vand. Ville være spændende at se hvilket pris niveau vi er kommet op på

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ikke herfra. En handel kan jo også godt gå i vasken og så kan man have ret uden at det så blev til noget. Jeg håber den holder vand. Ville være spændende at se hvilket pris niveau vi er kommet op på
            Hvis det kommer til et salg forventer jeg prisen afspejler den pris andre danske klubber sælger talenter for. Det skal være slut med at sælge for 500.000 €. Det er for lidt hvis akademiet skal være en god forretning.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvis det kommer til et salg forventer jeg prisen afspejler den pris andre danske klubber sælger talenter for. Det skal være slut med at sælge for 500.000 €. Det er for lidt hvis akademiet skal være en god forretning.
              Meget enig. Der er selvfølgelig forskel på hvor store talenter de er og om de er offensive, defensive eller målmænd. Det skal prisen afspejle jo.
              Hvis vi har et offensivt talent der er så god at Ajax vil have ham burde prisen starte omkring 2 mill euro plus klausuler

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
                Er også spændt på om den holder vand. Hvis ikke, så håber jeg ikke der er nogle der øffer over det. (Fik i den).

                MvT
                Du skal ikke bekymre dig. Du lugter helt sikker ikke af bacon. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Beklager min uvidenhed.... men er han på kontrakt, når han er på U15 ?

                  Comment

                  Working...
                  X