Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 OB-Randers 2.11.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    44.minut Mads Fenger tæt på 2:0 med hovedstød efter fin indllæg.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    1:0 Christian Vestergaard med hovedstød efter frispark.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi rammer overliggeren nu efter hjørnespark.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Randers bliver bedre nu. God indlæg men Bernat har ikke problemer med hovedsødet

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi sidder fuldstændigt p kampen men efter en dårlig udspark af GC Bernat direkt i en modstanders fid rammer de overliggeren.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Efter en lidt rodet start hvor begge hold kæmpede meget på midtbanen fir at ovddtage kamoen sidder vi på kamoen nu. Lige blev det farligt med en hovedstæd men lige ved siden af målet

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Bare prøv. Det vil blive godt modtaget uanset hvad. Så tager jeg til fødselsdag og spiser kage.
    Velbekomme. :-)

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vo er i Ådalen. Dårlig regnvejr. Prøver det men kender ikke de enkelte spiller så måske bliver det til en lille referat efter kampen
    Bare prøv. Det vil blive godt modtaget uanset hvad. Så tager jeg til fødselsdag og spiser kage.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er desværre ikke hjemme igen og har slet ikke set noget U19 længe. Men du skal da være velkommen til at live update
    Vo er i Ådalen. Dårlig regnvejr. Prøver det men kender ikke de enkelte spiller så måske bliver det til en lille referat efter kampen

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    U19 spiller lørdag kl. 12 30 i Ådalen mod Randers U19 og det skal blive "ti ud af ti"!
    Jeg møder op der sammen med min søn. Vi vil være med til den tiende sæsonsejr af vores U19 i træk.

    Ville være fint hvis den en eller anden ville også komme. Lad os hygge der og støtte vores drenge som spiller en fantastisk sæson!
    Hvis jeg kan komme op så tideligt efter julebamserne til j-dag, har jeg også tænkt mig at møde op

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    U19 spiller lørdag kl. 12 30 i Ådalen mod Randers U19 og det skal blive "ti ud af ti"!
    Jeg møder op der sammen med min søn. Vi vil være med til den tiende sæsonsejr af vores U19 i træk.

    Ville være fint hvis den en eller anden ville også komme. Lad os hygge der og støtte vores drenge som spiller en fantastisk sæson!
    Jeg er desværre ikke hjemme igen og har slet ikke set noget U19 længe. Men du skal da være velkommen til at live update

    Leave a comment:


  • andlox
    started a topic U19 OB-Randers 2.11.2019

    U19 OB-Randers 2.11.2019

    U19 spiller lørdag kl. 12 30 i Ådalen mod Randers U19 og det skal blive "ti ud af ti"!
    Jeg møder op der sammen med min søn. Vi vil være med til den tiende sæsonsejr af vores U19 i træk.

    Ville være fint hvis den en eller anden ville også komme. Lad os hygge der og støtte vores drenge som spiller en fantastisk sæson!
Working...
X