Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Måske har de læst med her :D.
    Bestemt ikke kun herinde der har været kritik af fremgangsmåden..

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Jeg håber virkelig ikke at man starter med Jebali. Han ligner slet ikke én som er klar til det.

    Hvis JJT er ude, så kan det måske give os et lille plus at JBL er tilbage på venstre side og Lund dermed får favoritpladsen i højre.

    Bliver interessant at se hvor lang tid vi kan holde gassen i morgen

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Stadig ingen trup? WTF?

    Men igen. Når man bare udtager alle kan det vel også være lige meget...
    Måske har de læst med her :D.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Stadig ingen trup? WTF?

    Men igen. Når man bare udtager alle kan det vel også være lige meget...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

    Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
    Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.
    Det er rigtigt at Tverskov ikker er på fuld styrke, men værre er det så heller ikke. Der er for meget ansvar hos ham, fordi de. De andre cf'er vi har er tæt på bold mongoler. Vi mangler endnu en spillende forsvarsspiller. Som det er nu ved modstanderne at man kan nøles med fuld fokus på JT.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Det mest bekymrende ved Jebali er egentlig ikke den pinagtige indsats imod AGF. Manden har jo været skadet og mangler form - det KAN jo komme, tænker man.

    Men historien fra SFÅ om 'Miraklet'-arrangementet, hvor Jebali tilsyneladende sad og så YouTube-videoer, imens legenderne fortalte og nærmest demonstrativt var PISSELIGEGLAD med det hele - dét kan få mit pis i kog. Det fortæller noget om en spiller, som slet, slet ikke forstår, hvad opgaven går ud på. Som helt basalt set er dårligt opdraget, og som ikke ved noget om grundlæggende respekt for andre.

    Der kan jeg ikke forstå, at man i scoutingfasen ikke laver en forventningsafstemning omkring opgaver og opførsel. Hvorfor har man som ledelse ikke en fornemmelse for, om den man er ved at ansætte har bare et minimum at kvalitet uden for banen?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

    Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
    Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.
    Lado, Koval, KEP, Rasmus Jonson, Izunna. Dyre spillere der floppede, er Jebali den næste i rækken? "vi havde ingen penge og ingen klub".......tjaaaaa

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Har folk evt. relevante kommentarer til kampen? Jeg kan godt frygte, at det er nu vi rammer den mur, som jeg har set i horisonten gennem længere tid. Indtil nu har trænerteamet meget meget dygtigt holdt skindet på næsen, men vi er meget tynde og sårbare, og truppen så ekstremt slidt ud mod AGF. Peter Sørensen er en snu ræv og kan godt sætte et defensivt bolværk op, som vi får meget svært ved at trænge igennem, og samtidigt er de skarpe på kontra. Altså, kan vi slippe afsted med en lille 1-0 sejr, så er jeg ovenud tilfreds.

    Vi så jo desværre Jebali falde helt igennem mod AGF. Denne spiller der ifølge vores snart forhenværende sportsdirektør var over vores normale hylde (...), ligner ikke en der har mentaliteten til en klub som OB, men den slags mental-scouting foregår der jo ikke i OB, vi kigger bare på lidt stats og håber det bedste. Så det er svært at tro på, at han skulle komme ind med friske ben og hoved, og smadre igennem. Så må vi igen igen trække på BK, men han slides jo langsomt op. Så vores energi har jeg svært ved at se udfolde sig på banen, så er virkelig spændt på, om trænerteamet endnu engang tryller, eller vi må gå slukørede hjem fra stadion med et skuffende pointtab.
    Når JH stolt fortæller at en spiller er over vores normale hylde hyler og blinker samtlige alarmklokker hos mig.

    Vores midtbane er stadig uden en eneste som kan drible udenom en papkasse, og der er den uanset skader/karantæner, derfor bliver kampen mod Hobro helt sikkert endnu en uskøn forestilling hvor man vil sidde og krumme tæer over de manglende færdigheder på holdet.
    Jeg håber Frøkjær starter inde fremfor Jebali, og måske vi skal stille op i 4-4-2 og så trække Tverskov op på midten hvor hans fejl måske kan være knap så kostbare.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Har folk evt. relevante kommentarer til kampen? Jeg kan godt frygte, at det er nu vi rammer den mur, som jeg har set i horisonten gennem længere tid. Indtil nu har trænerteamet meget meget dygtigt holdt skindet på næsen, men vi er meget tynde og sårbare, og truppen så ekstremt slidt ud mod AGF. Peter Sørensen er en snu ræv og kan godt sætte et defensivt bolværk op, som vi får meget svært ved at trænge igennem, og samtidigt er de skarpe på kontra. Altså, kan vi slippe afsted med en lille 1-0 sejr, så er jeg ovenud tilfreds.

    Vi så jo desværre Jebali falde helt igennem mod AGF. Denne spiller der ifølge vores snart forhenværende sportsdirektør var over vores normale hylde (...), ligner ikke en der har mentaliteten til en klub som OB, men den slags mental-scouting foregår der jo ikke i OB, vi kigger bare på lidt stats og håber det bedste. Så det er svært at tro på, at han skulle komme ind med friske ben og hoved, og smadre igennem. Så må vi igen igen trække på BK, men han slides jo langsomt op. Så vores energi har jeg svært ved at se udfolde sig på banen, så er virkelig spændt på, om trænerteamet endnu engang tryller, eller vi må gå slukørede hjem fra stadion med et skuffende pointtab.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Jammerligt at gøre Kaninen fra Sdr. Nærå til ambassadør når han gav udtryk for næsegrus beundring for Møgjylland i sin tid. Giv hellere HHA den hæder han fortjener. Selvom han er jyde bar han om nogen OB-DNA’en

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Altså det går jo bare ikke at hive en 'ambassadør' ind, som har brugt det meste af sin karriere på at være direkte modstander af vores klub på banen. Her er et eksempel på en oplagt ambassadør, når karrieren slutter:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7857348
    Præcis. Det i sig selv at være fynbo er ikke nok, man skal også have udvist en eller anden form for troskab til OB. Det har folk som Lindegaard og Matti Lund, selvom de ikke slog igennem på førsteholdet og ikke rigtigt fik chancen, men de har aldrig lagt skjul på, at OB var deres klub. Den slags troskab har jeg aldrig hørt fra Borrings side, snarere tværtimod, og jeg synes ikke, at de præstationer som Borring leverede på banen er nok til, at han fortjener en særlig plads i OB, og har gjort sig fortjent til at blive anset som kulturbærer.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Altså det går jo bare ikke at hive en 'ambassadør' ind, som har brugt det meste af sin karriere på at være direkte modstander af vores klub på banen. Her er et eksempel på en oplagt ambassadør, når karrieren slutter:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7857348

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Hmmm synes ikke det er helt gennemtænkt. Fodboldspiller siger mange ting i løbet af deres fodboldliv, nok også meninger og holdninger der ændre sig. Men han var meget ude med riven da han skiftede til FCM, og fortalte gladeligt om hvor meget større end klub FCM var (hvilket var noget tvivlsomt på det tidspunkt), og at der var utrolig mange ting OB var for dårlige til.

    Jeg kan ikke hidse mig så meget op over det - men i min verden ville det give mest mening at vælge ambassadøre, som altid kun har talt godt om klubben. Ellers giver titlen jo alligevel ikke den store mening. Det er langt fra tilfældet her.

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Jeg synes, man skal skelne mellem LEGENDER og ambassadører. Borring er sidstnævnte, og som sådan synes jeg det er fint. Han gav mange gode oplevelser på banen, mens han spillede for os. I min verden hed han Lynet fra Sdr. Nærå. Jonas og Johan Absalonsen stod for et mindeværdigt arrangement på vores lokale friskole, og det glemmer ungerne i området ikke. Jeg er kun glad for, at vores tidligere spillere vil give noget tilbage til klubben, ud over de mange millioner, han faktisk skaffede os i sin tid. Så velkommen tilbage til Borring.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

    Præcis min tanke. Kan godt lide ambassadør-konceptet, men her udvander man det totalt. Hvem bliver den næste? Martin Spelmann?
    Emil Larsen er nævnt i krogene

    Leave a comment:

Working...
X