Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • marle
    replied
    At brænde for OB og succes er fint, men jeg vil stadig gerne høre hvorfor, at vi skal tro på, at succesen indfinder sig med dette persongalleri og dertil hørende kompetencer i netop disse roller. NT sælger den med ord som ‘kulturbærer’ og ‘OBer’, men hvis det i sig selv var nok, havde vi vel nået målsætningen lidt oftere. Jeg er ikke tryg ved det, der sket i klubben lige nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.
    Præcis. Og som jeg skrev tidligere så har det været EAs ønske fra Day 1 at have mere magt i OB. Og med det brændende ønske han har, at OB skal opnå succes er det umiddelbart ikke en dårlig ting. Manden var kæmpe OB fan inden sin ansættelse og jeg tænker ikke det har ændret sig siden.
    Han skal selvfølgelig ikke blande sig så meget at folk ikke føler de kan udføre deres job selvstændigt men blot sørge for at OB bliver tilgodeset mest muligt og konstant presser NT til at investere ydeligere i succes
    Last edited by fmprOB; 28-12-2019, 09:58.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.
    Good point det må da i hvert fald være én af forskellene.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Den primære forskel på direktør og chef er vel, at sportsdirektøren ansætter træneren. Det gør sportschefen ikke, men derimod adm. dir. Eller sagt på en anden måde: JMs chef er lige nu JH, men fremadrettet bliver det ikke MH, men EA.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det fremgår også sf de artikler FS har bragt i løbet sf dagen. Det anser jeg for en styrkelse sf det sportslige set-up.
    Ja jeg har lige læst den hvor det stod. God beslutning af OB

    Leave a comment:

Working...
X