Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Måske OBstruktion kan overtage det at spørge ham? Hvis Oliver selv ville tale for og glæde sig om en ændring i et interview så ville det vel hurtig accepteres på RMN og vi kan slippe af med den f... k.....
    Jeg tænkte mest at han gerne vil love at holde "clean sheet", ang sangen tror jeg han vil svare diplomatisk at det må fans selv finde ud af .. det genere ikke ham, tænker jeg.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk
    Måske OBstruktion kan overtage det at spørge ham? Hvis Oliver selv ville tale for og glæde sig om en ændring i et interview så ville det vel hurtig accepteres på RMN og vi kan slippe af med den f... k.....

Leave a comment:

• manner
    replied

"Olli ist 'ne Wand!" Den f... og k.... oversættelsen ville være alt, alt for grimt... ;-)

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk
    "Olli ist 'ne Wand!" Den f... og k.... oversættelsen ville være alt, alt for grimt... ;-)

Leave a comment:

• manner
    replied

No copyrights. Men Olli må give en clean sheet derfor!
    Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
    Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Godt forslag som er til fri afbenyttelse .. jeg håber ikke du søger om "copyrights"
    No copyrights. Men Olli må give en clean sheet derfor!
    Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
    Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.

Leave a comment:

• manner
    replied

Den kunne ja forændres helt simpel (og uden alt fir mange kreativitet) til

"Gribben, gribben- Olli er en mur"

Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)
    Godt forslag som er til fri afbenyttelse .. jeg håber ikke du søger om "copyrights"

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"
    Den kunne ja forændres helt simpel (og uden alt fir mange kreativitet) til

"Gribben, gribben- Olli er en mur"

Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
    Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
    Det er jo ikke kun de stribede selvom de hed Gud ikke er fandens kreative, vores fanscene har jo været til grin i flere år.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af TheLangÆ Se indlæg
    Jeg synes det er et stort problem når Capo'en og andre fremtrædende , synger for, til denne sang :(
    Var ovre og se DK i Parken , der synges den også ... så vi er ikke de eneste med så afstumpet kreativitet

Leave a comment:

• manner
    replied
    Det står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"

Leave a comment:

• No_13
    replied
    Det er også skidt at alle sorte elle mørke spillere skal have Jamaica sangen. Hvor er kreativiteten?

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Jeg krummer tæer på meget af det der bliver sunget. Der er jo også mange børn til stede.

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
    Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
    Fuldstændig enig

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Ham der var Capo idag plejer ikke at være Capo. Ham fra de stribede der normalt er Capo og gør det fint nok er på ferie. Men det var sgu også trist at kom alle mand. Skulle synges 1000000 gange idsg

Leave a comment:

Working...
X