Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny sang til Oliver Christensen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet må lige aftales med Olli .. jeg tror han er med på idéen Hvordan synges f.... k.... Olli er en mur på tysk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
No copyrights. Men Olli må give en clean sheet derfor!
Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægGodt forslag som er til fri afbenyttelse .. jeg håber ikke du søger om "copyrights"
Fordelen er vel at der forændres kun lidt og vi kan slippe fra den dumme f..., k....
Når flere bærer det med så kan det blive en glidende overgang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Den kunne ja forændres helt simpel (og uden alt fir mange kreativitet) til
"Gribben, gribben- Olli er en mur"
Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"
"Gribben, gribben- Olli er en mur"
Det ville jeg allerede være tilfreds med og kunne jeg også oversætte til min søn som kender alle sange selvom taler ikke dansk og spørger ofte hvad vi synger der...hidtil tøver faren ned et svar. ;-)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brix Se indlægSådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
Leave a comment:
-
Det står vel i bund og grund alle mand frit for at forsøge sig som "sangskrivere"
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er også skidt at alle sorte elle mørke spillere skal have Jamaica sangen. Hvor er kreativiteten?
Leave a comment:
-
Jeg krummer tæer på meget af det der bliver sunget. Der er jo også mange børn til stede.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brix Se indlægSådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
Leave a comment:
-
Ham der var Capo idag plejer ikke at være Capo. Ham fra de stribede der normalt er Capo og gør det fint nok er på ferie. Men det var sgu også trist at kom alle mand. Skulle synges 1000000 gange idsg
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: