Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Synes, ligesom Sheed, også at vi snart skal have lidt mere value fra en som Jebali. Der har været for lidt output ift hvad man kunne forvente af én, der træder direkte ind øverst i lønhierarkiet.

    Derudover må jeg bare sige, at jeg savner Barrett på venstrebacken. Da vi var virkelig flyvende var det med både Ryan og Barrett som to offensivt indstillede backs, og sorry, men det får man altså ikke hvis vi stiller med Oliver Lund og Alexander Juel i aften. Ved godt Ryan er skadet, men pointen er den samme.

    Og så er det på tide, at Kadrii får nettet til at blafre med et mål i spil og ikke blot på dødbold som straffe.
    Håber vi spiller 4-3-3 i aften med alle tre angribere for start (Jebali, Kadrii og Sander) som kan spille mod en ny målmand og et svagt defensivt hold
    Derudover passer det fint ift. back positionerne.

    OC
    AJA - Tverskov - Leeuwin - O. Lund
    Opondo - JD - Kløve
    Kadrii - Jebali - Sander

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Trist, hvis Jebali ikke har spillet sig tættere på i de sidste 14 dage. Manden er truppens bedst betalte, og har været her i 1½ måned nu. Jeg synes ikke rigtigt, at han har nogle undskyldninger for ikke at skulle kunne levere, især når Bashkim heller ikke ligefrem har været flyvende.
    Bedre løn end legetøjs AK?

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    JBL skulle efter sigende have knæ-problemer.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Synes, ligesom Sheed, også at vi snart skal have lidt mere value fra en som Jebali. Der har været for lidt output ift hvad man kunne forvente af én, der træder direkte ind øverst i lønhierarkiet.

    Derudover må jeg bare sige, at jeg savner Barrett på venstrebacken. Da vi var virkelig flyvende var det med både Ryan og Barrett som to offensivt indstillede backs, og sorry, men det får man altså ikke hvis vi stiller med Oliver Lund og Alexander Juel i aften. Ved godt Ryan er skadet, men pointen er den samme.

    Og så er det på tide, at Kadrii får nettet til at blafre med et mål i spil og ikke blot på dødbold som straffe.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Pointene først, ja - men gerne mere end det

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    5-0 i awten, så er 4. pladsen der!
    Kunne sagtens nøjes med en 1-0 sejr i overtiden på et selvmål efter en kamp hvor SIF fik 3 mål fejlagtigt underkendt og havde 5 stolpe ud...

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    5-0 i awten, så er 4. pladsen der!

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Nu er det kun avisens bud på en startopstilling, ovenpå lukkede træninger, skulle det være underligt at de gætter rigtigt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Ifølge fyens er der ingen revolutioner i start-11'eren. Juel rykkes som ventet ind og erstatter ryan. Lund er stadig foran Barrett, som har døjet med knæproblemer. Jebali vurderes stadig at være bag svendsen og kadrii.
    Håber satme at vi trods knapt så offensivt funderede backer har fundet en formel offensivt, så vi får skabt lidt flere chancer. Kadrii må specielt gerne have brugt pausen til at viske tavlen ren og finde sig selv for alvor.
    Skuffende at man ikke ryster posen lidt når vores 2 offensive backs er erstattet med 2 der har deres forcer i det defensive. Så bliver det hurtigt en 5 back kæde.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Trist, hvis Jebali ikke har spillet sig tættere på i de sidste 14 dage. Manden er truppens bedst betalte, og har været her i 1½ måned nu. Jeg synes ikke rigtigt, at han har nogle undskyldninger for ikke at skulle kunne levere, især når Bashkim heller ikke ligefrem har været flyvende.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Ifølge fyens er der ingen revolutioner i start-11'eren. Juel rykkes som ventet ind og erstatter ryan. Lund er stadig foran Barrett, som har døjet med knæproblemer. Jebali vurderes stadig at være bag svendsen og kadrii.
    Håber satme at vi trods knapt så offensivt funderede backer har fundet en formel offensivt, så vi får skabt lidt flere chancer. Kadrii må specielt gerne have brugt pausen til at viske tavlen ren og finde sig selv for alvor.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Ser man på stillingen efter weekendens kampe bliver kampen også meget afgørende - hører vi til i topbunden eller suptoppen?

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Jeg frygter virkelig at vi laver en klassisk OB, at tabe til et hold som stadig ikke har vundet endnu, håber virkelig at de gøre min frygt til skamme, men med vores problemer med at score, så bliver det svært.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Krise vil jeg nok ikke kalde det endnu, men hvis vi ikke vinder så er vi på vej derhen og det er ihvertfald kritisk.
    Derudover vil det være pinligt hvis vi ikke formår at vinde over et ringe forsvarende Silkeborg hold som har lukket mindst 2 mål ind i hver kamp.
    Jeg synes det kommer meget an på udtrykket. Går vi ud til kampen med en slap indstilling og taber 2-0 hiver jeg altså kriseskiltet frem. Spiller vi 1-1, 0-0 agtigt efter en hæderlig indsats, eller måske hiver en kneben sejr hjem, vil jeg stadig være bekymret hældende mod en mindre krise. Går vi ud og vinder klart i sikker stil, hvor man ikke er i tvivl om udfaldet, så er vi tilbage på sporet. Det skal blive meget interessant.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Truppen til i morgen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-silkeborg-if/

    Leave a comment:

Working...
X